quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 13:34 schreef neggix het volgende:Ik ben met de finale van deze divisions ws in LA of NY en met de WS in LA... Misschien dat ik dan daar nog wat van mee kan pikken, aangezien een kaartje em niet wordt
Ik had van de week even gekeken..... nose-bleed ALDS kaartjes kosten voor de Angels zo'n $60. (In het reguliere seizoen kun je vaak nog wel voor $10 terecht.)
Voor de World Series - mocht het zover komen - zullen voor minimaal $150-$200 over de toonbank gaan, wederom in de hoogste, verste sectie van het stadion.
Angels staan samen met Dodgers en de Yankees in de top 3 van attendance. Red Sox fans zijn natuurlijk ook erg trouw, maar die hebben een veel kleiner stadion.
Maar door het ontbreken van een NFL team in de Greater Los Angeles area, is dit echt "baseball country" hier, en de stadions zitten nooit leeg. Als er een keer minder mensen zitten, dan heeft dat meer met de tijd van de wedstrijd, het weer, of de tijd in het seizoen te maken. Ik durf te stellen dat 90% van de Angels wedstrijden het stadion voor meer dan 90% gevuld hebben.
Loyale fans aan de Oostkust en de Westkust.
Proud to be American.
Hier woon ik."Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin