Net als alle voorgaande jaren.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 06:01 schreef LenmB het volgende:
Je hebt voor de vorm ook even je avatar ge-Angelficeerd?
Yep, 2 calls in het voordeel van de Angels (1st base safe), 1 call in het voordeel van de Red Sox (interference van Mathis wat niet klopte)quote:Red Sox richten weinig aan. Umpires eisen weer de hoofdrol op. Twee keer Kendrick (toch?) save gecalled terwijl hij het niet was. Ellsbury een keer naar eerste honk voor 'catcher interference' terwijl niemand anders dat zag.
Ze doen het inderdaad goed. En het zou ze ook goed doen als ze eindelijk eens beginnen met winst tegen de Red Sox.quote:Angels spelen goed. Mijn #1 voor de WS.
Zoals ik al zei, Angels eerst. Als de Dodgers ook een eind komen, geen enkel probleem. Maar mochten ze toch tegenover elkaar staan in de WS.....wat mogelijk zou kunnen..... dan is het Angels all the way.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:31 schreef Leatherface het volgende:
Je support zowel de Angels als de Dodgers, hoe kan dat nou Maarten?
Ik had van de week even gekeken..... nose-bleed ALDS kaartjes kosten voor de Angels zo'n $60. (In het reguliere seizoen kun je vaak nog wel voor $10 terecht.)quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:34 schreef neggix het volgende:
Ik ben met de finale van deze divisions ws in LA of NY en met de WS in LA... Misschien dat ik dan daar nog wat van mee kan pikken, aangezien een kaartje em niet wordt
Niet alleen daar hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:49 schreef maartena het volgende:
Loyale fans aan de Oostkust en de Westkust.
Dat was idd een hele dure fout. Maar La Russa gaf al voor Game 3 aan dat ze het in de eerste game ook hebben laten liggen. Ze hadden zoveel kansen om te scoren maar deden het niet. Hun gemiddelde met runners in scoring position was ook bedroevend slecht deze series.quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:15 schreef popolon het volgende:
Holliday zal zich nog wel even over het hoofd krabben. Wat een cruciale fout is dat gebleken.
Waar heb ik dat pas nog meer gezien?quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:18 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ze hadden zoveel kansen om te scoren maar deden het niet. Hun gemiddelde met runners in scoring position was ook bedroevend slecht deze series.
Had dat niet verwacht, Dodgers bakte er de laatste weken weinig van.quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:14 schreef maartena het volgende:
Dodgers sweep the Cardinals in 3 games!
Die mogen dus tegen de Rockies of Phillies in de NLCS.
Dat wordt billenknijpen voor iedere Red Sox fan. Papelbon komt er in met bases loaded en gooit de bal door het hart van de slagzone: 5-4. Vervolgens een pick-off waarmee Willits uit gaat op het eerste honk.quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:11 schreef Dos37 het volgende:
maartena ligt nog in bed, zo vroeg is het nog aan die kant
Nou ja.... met twee "home teams" in de WS zullen veel fans fan-gerelateerde materialen kopen, zoals shirts, vlaggen, petten, etc.... bovendien worden alle wedstrijden in CA gehouden, dus ook 7x een vol stadion ipv 3 of 4 keer levert aardig wat op aan belasting centen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:51 schreef zjroentje het volgende:
Zou dat dan zo'n grote economische boost geven? Lijkt me eigenlijk een beetje sterk.
Zolang de Angels maar winnen, vindt ik het best.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:54 schreef mitt het volgende:
Doe dan maar Angels vs Phillies.
Die stad had het echt nodig. Zij hebben het laten lopen...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:31 schreef maartena het volgende:
[..]
Voor Detroit zou het een veel welkomere economische boost zijn geweest.
Ze hadden ook niet zo´n heel goed team hoor. World Series hadden ze sowieso niet gehaald.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:38 schreef LenmB het volgende:
[..]
Die stad had het echt nodig. Zij hebben het laten lopen...
Wij hebben de Lions.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:38 schreef LenmB het volgende:
[..]
Die stad had het echt nodig. Zij hebben het laten lopen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |