Commentatoren waren ook tenenkrommend. Ze waren zo verbaasd dat Pedro pas in juli een team had terwijl hij zo goed pitchte tijden de WBC. Ze meldden niet dat hij de hoofdprijs vroegquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:05 schreef Version2 het volgende:
Phillies bullpen. Waarom Pedro eruit halen nadat ie maar 87 pitches had gegooid? Alsof je die bullpen kan vertrouwen met een 1-run voorsprong.
Heeft Ziggo geen ESPN America?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 04:06 schreef Version2 het volgende:
kut ZiggoNa Jeter's hit in de 1e inning geen internet en MLB streams
![]()
Jawel, in hun digitale tv pakket volgens mij maar dat heb ik niet. Heb wel de MLB.tv postseason package.quote:
Ik dacht dat ik ergens las dat iets van drie-kwart van Nederland intussen al digitale TV had?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:12 schreef Version2 het volgende:
Jawel, in hun digitale tv pakket volgens mij maar dat heb ik niet.
digitale TV komt in paketten, je hebt de basis (publieke omroep, commercielen, belg, duitser, en een handjevol andere kanalen (Eurosport, Discovery, NGC).quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:33 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik ergens las dat iets van drie-kwart van Nederland intussen al digitale TV had?
Nou goed, intussen is ALCS Game 2 aan de gang. 0-1 Yankees na 2 innings.Nu eens zien of de Angels kunnen scoren in de 3e.
Ja dat kan natuurlijk.quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:41 schreef Guard het volgende:
digitale TV komt in paketten, je hebt de basis (publieke omroep, commercielen, belg, duitser, en een handjevol andere kanalen (Eurosport, Discovery, NGC).
Exta kanelen kun je bijkopen per stuk of in paketten.
Dus misschien hebben er al veel mensen digitale tv, dat wil nog niet zeggen dat ze ook allemaal ESPNA hebben
Tja het tikt wel aan, je moet betalen voor de kabel, dan voor basis digitale tv en dan nog voor je sports pakket.quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:43 schreef maartena het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurlijk.
Het verbaasd me wel enigszins dat een honkbal fan niet voor ESPN America in een digitaal pakket kiest. Maar dat kan natuurlijk ook een financiële reden hebben natuurlijk.
Zo werkt 't hier ook alleen zijn de basispakketten wat groter als ik het zo lees.quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:56 schreef Guard het volgende:
[..]
Tja het tikt wel aan, je moet betalen voor de kabel, dan voor basis digitale tv en dan nog voor je sports pakket.
En dat terwijl Nederland zo'n beetje de goedkoopste kabeltelevisie heeft van de westerse wereld....quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:56 schreef Guard het volgende:
Tja het tikt wel aan, je moet betalen voor de kabel, dan voor basis digitale tv en dan nog voor je sports pakket.
Ik weet niet wat er allemaal in het basis pakket zit, ik heb al tijden digitale tv, sinds het moment dat het toenmalige NASN in mijn regio op Digitale TV kwam, en toen was het handiger om maar meteen alle kanalen te nemen (was even duur als twee paketten, en ik wilde toch het sports pakket en het "discovery pakket")quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:58 schreef popolon het volgende:
[..]
Zo werkt 't hier ook alleen zijn de basispakketten wat groter als ik het zo lees.
Met een MLB.tv account kun je gewoon alle wedstrijden bekijken die je wilt, je bent niet afhankelijk van de programmering van ESPN America.quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:43 schreef maartena het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurlijk.
Het verbaasd me wel enigszins dat een honkbal fan niet voor ESPN America in een digitaal pakket kiest. Maar dat kan natuurlijk ook een financiële reden hebben natuurlijk.
Dan betaal ik wel wat minder ja, voor 26 euro p.m. heb ik iig mijn sportspakketquote:Op zondag 18 oktober 2009 03:01 schreef maartena het volgende:
[..]
En dat terwijl Nederland zo'n beetje de goedkoopste kabeltelevisie heeft van de westerse wereld....
Ik tel hier $70 per maand neer voor kabel TV, maar dan heb ik wel HBO en een DVR, en ruime pakket selectie..... Maar toch, goedkoop is het niet.Heb wel eens gekeken naar DirecTV etc, maar na het 1e jaar aanbieding is dat ook nauwelijks goedkoper als je HBO en HDTV wil..... ik hoef in ieder geval niet extra te betalen voor HD, dat scheelt wel.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 05:55 schreef maartena het volgende:
Het regent nu toch wel aardig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |