Indeed. Ik hoop dat de Angels en de Twins respectievelijk Red Sox en Yankees alle hoeken van het stadion laat zien..... en het dan tegen elkaar moeten opnemen.quote:
Zie ze liever tegen de Yanks spelen hoor, staat mooierquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:02 schreef maartena het volgende:
[..]
Indeed. Ik hoop dat de Angels en de Twins respectievelijk Red Sox en Yankees alle hoeken van het stadion laat zien..... en het dan tegen elkaar moeten opnemen.
Oeh.. Ik bedoelde GEEN kans. Ze hebben géén kans, tenzij ze vanavond winnen, want dàn maken zij de Yanks angstig.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:54 schreef zjroentje het volgende:
Twins zijn dit jaar toch ook 0-7 tegen de Yankees?
Dat is het leuke van postseason baseball. Er zijn genoeg voorbeelden te noemen van spelers die tijdens de regular seizoen schitteren en in de postseason nauwelijks een bal raken. Dat geld ook voor pitchers. Sommige spelers kunnen nu eenmaal beter met druk omgaan dan anderen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:42 schreef LenmB het volgende:
De play-offs zijn toch anders dan het reguliere seizoen. De fouten die gisteren gemaakt werden en het veld, aan slag en op de honken waren echt niet normaal.
Of Lee. All the way.quote:
Vladi heeft ook 1/3e van het seizoen niet gespeeld door blessures. Verder is hij niet meer de geweldige slugger die hij ooit was..... hij kan af en toe nog geniaal meppen, maar zoals ie 2 of 3 jaar geleden mepte, dat doet ie denk ik nooit meer.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:48 schreef LenmB het volgende:
Klopt. Het reguliere seizoen kan gewoon uit het raam worden gegooid. Iedereen begint op nul. A-Rod en Vladdy hebben niet echt een goed track record in de postseason. Beckett en Papi wel...
In de playoffs is Vladdy nooit goed geweest. Vorig jaar speelde hij eindelijk goed tegen de Sox. Had zijn eerste extra base hit (2B) en homerun ooit in de playoffs. Hij sloeg .400+. De jaren daarvoor was het laag in de .200. Teleurstellend voor de beste slagman van een team.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:17 schreef maartena het volgende:
[..]
Vladi heeft ook 1/3e van het seizoen niet gespeeld door blessures. Verder is hij niet meer de geweldige slugger die hij ooit was..... hij kan af en toe nog geniaal meppen, maar zoals ie 2 of 3 jaar geleden mepte, dat doet ie denk ik nooit meer.
Maar ja, zeg nooit nooit.
Aan de andere kant wel leuk om dat soort team te volgen die je normaal niet ziet. Hoewel ik dan liever de Cardinals en Dodgers zie.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:02 schreef Colplay het volgende:
Wat is de play-offs van de ML toch altijd mooie periode. Veel wedstrijden die hier gewoon op een prima tijd worden gespeeld om vanuit Nederland te kijken. Alleen jammer dat je dan twee keer dezelfde als middagwedstrijd krijgt.
Je hebt voor de vorm ook even je avatar ge-Angelficeerd?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 05:56 schreef maartena het volgende:
7th inning stretch, en nog steeds 0-3 bij Boston @ Angels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |