Oooh, hij heeft een vrouuuuwtje.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 15:03 schreef jagga het volgende:
[..]
nou en?
Is lekker zacht volgens het vrouwtje
Doen er veel hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 15:10 schreef jagga het volgende:
Is wel typisch, sinds ik samenwoon, ben ik wel wat "dikker" dan toen ik nog single was.
Ik verslof![]()
Ach ja, als je je maar lekker voelt
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:10 schreef jagga het volgende:
Is wel typisch, ben wel wat "dikker" dan toen ik nog single was.
Ik verslof![]()
Ach ja, als je je maar lekker voelt
Ik denk het juist niet, dan grijp je makkelijker naar iets andersquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 15:10 schreef Syana het volgende:
Ik hoop echt dat t afvallen nog makkelijker gaat als ik op mezelf woon.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk het juist niet, dan grijp je makkelijker naar iets anders
Ja, maar dan heb je je ouders niet meer die boodschappen doen en die de kasten vol hebbenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En maar stoer doenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 15:11 schreef -SG- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)itse_burenruzie.html
En terecht. Die man blijft er nog lang rustig onder moet ik zeggen.
Mannenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 15:15 schreef jagga het volgende:
[..]![]()
![]()
Vooral voedsel shoppen is een probleem bij mij
Als ik ga voor brood en kaas en melk bijv, kom ik thuis met veel meer zooi, wat vaak minder goed voor je is
zegquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mannen![]()
Nee maar dat denk ik echt. "Aaah, geen zin om te koken *magnetronmaaltijd*"
"Aaaah, ik ben al zo moe *patatzaak om de hoek*"
Dat duurt dan nog tot augustus.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:18 schreef RenRen- het volgende:
Ga je direct het huis uit als je jarig bent?
Ik maak een grapjequote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 15:19 schreef jagga het volgende:
[..]
zeg
Ik ben degene die boodschappen doet en kookt hoor![]()
1 dag = visdag en de rest van de week kook ik ook normaal (behalve vrijdag=frietdag)
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 15:19 schreef Syana het volgende:
[..]
Dat duur dan nog tot augustus.
Ik ben binnen nu en 3 weken het huis al uit.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:22 schreef Syana het volgende:
Klopt, dat moest ook wel
Ik ben het huis uitgezet, door mijn neurotisch perfectionistische en overspannen stiefmoeder.
Dus niet echt dat ik iets verkeerd heb gedaan, behalve mn schone kleding op mn bank neer gelegd ipv in mn kast.
Oh, da's best kut. Voor je, dat je dat mee moet maken vooralquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 15:22 schreef Syana het volgende:
Klopt, dat moest ook wel
Ik ben het huis uitgezet, door mijn neurotisch perfectionistische en overspannen stiefmoeder.
Dus niet echt dat ik iets verkeerd heb gedaan, behalve mn schone kleding op mn bank neer gelegd ipv in mn kast.
Dat was niet het enige, ik had mijn laptop 's nachts ook aan laten staan (wat een ramp hè!) omdat ik aan het downloaden was.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:23 schreef jagga het volgende:
[..]
wtf
Alsof dat uitmaakt (tenzij je het dus nooit meer opruimt ofzo, dan is het nog enigzins te begrijpen)
Meneer eet geen calorieen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 15:24 schreef Hyman het volgende:
Ik doe niet aan de TT
ONHANDELBAAR, IK ZEG HET JEquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 15:25 schreef Syana het volgende:
[..]
Dat was niet het enige, ik had mijn laptop 's nachts ook aan laten staan (wat een ramp hè!) omdat ik aan het downloaden was.
de wereld vergaat!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:25 schreef Syana het volgende:
[..]
Dat was niet het enige, ik had mijn laptop 's nachts ook aan laten staan (wat een ramp hè!) omdat ik aan het downloaden was.
Ik eet gezonder nu ik op mezelf woonquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoe mijn afgelopen jaar is verlopen:quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, da's best kut. Voor je, dat je dat mee moet maken vooral
(Grijpt je vader dan niet in? Mijn moeder heeft een soortgelijke situatie gehad, maar dan met haar moeder.)
Dat ligt dus ook in mijn planning, zodra ik in Bedum zit.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik eet gezonder nu ik op mezelf woonvind het zonde om m'n kostbare geld uit te geven aan koek & snoep & chips, eet als tussendoortjes echt belachelijk veel fruit en kook bijna elke avond iets fatsoenlijks voor mezelf
braaf he
!
Ik lust weinig fruit, na 2 appels komen ze ook mijn neus uit, dus dan grijp je snel naar iets andersquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 15:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik eet gezonder nu ik op mezelf woonvind het zonde om m'n kostbare geld uit te geven aan koek & snoep & chips, eet als tussendoortjes echt belachelijk veel fruit en kook bijna elke avond iets fatsoenlijks voor mezelf
braaf he
!
Dat zeg ik, neurotisch perfectionisme.quote:
Ook in een doos?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:29 schreef RenRen- het volgende:
Waar zijn de spellen van mijn gameboy color.
ik geloof er weinig vanquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
braaf he
!
Neequote:
KLB makes me cry.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 15:30 schreef jagga het volgende:
[..]
ik geloof er weinig van
Maar dat is volgens mij de KLB-gutfeeling die spreekt
Yay.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 15:32 schreef Syana het volgende:
[..]
Dan word je nu per direct bestempeld als Huilie
of een Lief Dagboek-usertquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:32 schreef Syana het volgende:
[..]
Dan word je nu per direct bestempeld als Huilie
Emimichquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Yay.
Nmaar srsly. Zeker die SC, toen emimomimoemich er nog was.
Ik vind, noem me grof, dat hij zijn verdiende loon heeft gehad. Hij oordeelde echt zo hard over anderen, maar op een kwetsende manier.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 15:35 schreef jagga het volgende:
[..]
Emimich
Als je het over een prototype internetheld had, leed aan grootheidswaanzin en was volgens mij schizofreen zoals hij dicussieerde.
Kortom een kloothommel, met een te grote bek.
(nee ik mocht hem niet)
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 15:36 schreef Syana het volgende:
En ik ben sowiezo nog een FOK! noobje.
Ik heb nog een hoop te leren.
Mijn bek is groot zat, ik kan het ook wel hebben als ze in mijn gezicht lullen, maar niet als ik na afloop van een andere user hoor watvoor dingen ze allemaal over me zeggen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 15:39 schreef jagga het volgende:
De lui uit KLB SC zijn wel tof (en de dames ook wel trouwens, voordat BT begint te zeuren hier)
HAd een tijdje gelurkt... meteen de 1e post kreeg ik 2 van die lui over me heen.
Flink van me afgebeten, en zeer plastisch beschreven hoe ik ze zag, waardoor ik in 1 klap de "toffe newbie"was
Als je bek maar groot zat is, want dat hebben ze allemaal, met allemaal een klein hartje
Lief Dagboek-post !quote:
En dat kan jou boeien? Tis maar internetquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mijn bek is groot zat, ik kan het ook wel hebben als ze in mijn gezicht lullen, maar niet als ik na afloop van een andere user hoor watvoor dingen ze allemaal over me zeggen.
Dan kunnen sommige dingen nog wel pijn doenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 15:43 schreef jagga het volgende:
[..]
En dat kan jou boeien? Tis maar internet
Stiekem ben ik t met je eens.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dan kunnen sommige dingen nog wel pijn doenInternet of niet, als het persoonlijk wordt, blijven het mensen die dingen over je zeggen.
Wat ben jij nu weer.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:42 schreef jagga het volgende:
[..]
Lief Dagboek-post !![]()
(tis niet moeilijk)
och erm jungske...quote:
<-------- UI en de tekst erbovenquote:
nee gewoonquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:45 schreef jagga het volgende:
[..]
och erm jungske...
Zit je ergens mee? ons kun je het wel vertellen hoor!
Ik heb straks hoorcollege van 6 tot 8 en dan neem ik lekker een stuk meloen meequote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik lust weinig fruit, na 2 appels komen ze ook mijn neus uit, dus dan grijp je snel naar iets anders
Dat is idd braaf! Je lijkt mijn ex wel. Maar dan zonder de mannelijke delen. (Denk ik.)
Hahaha wat leukquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:47 schreef -SG- het volgende:
Wehehe 2 weken geleden was er hbo introfestival in den bosch. En daar kon je een zitzakken winnen, je moest dat je mailadres en telefoonnummer achterlaten en dan kon je 1 van de 2 zitzakken winnen. Maar als je je gegevens invulde kreeg je daar ook zo'n tof hoedje en daarvoor deed ik het eigenlijk. Ondertussen was ik het allang vergeten (ook omdat ik het alleen voor dat hoedje kreeg, waar toch al iedereen mee rond liep). Kreeg ik net een mailtje dat ik die zitzak gewonnen heb
![]()
.
Echt zo leip dat ik het gewonnen heb, want heel die bak zat vol met biervultjes + gegevens(en ja het was een grote bak).
Ik weet dat je een mede Groninger bent, maar ik weet nog niet wáár uit Groningen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb straks hoorcollege van 6 tot 8 en dan neem ik lekker een stuk meloen meeen daarna maak ik tagliatelle Carbonara voor mezelf, met spekjes. Wel met saus uit een potje, eerlijk is eerlijk, maar in ieder geval geen magnetronmaaltijd
!
En hangt er vanaf wat je met mannelijke delen bedoeltqua persoonlijkheid misschien wel, lichamelijk niet
!
Dat laatste dusquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 15:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb straks hoorcollege van 6 tot 8 en dan neem ik lekker een stuk meloen meeen daarna maak ik tagliatelle Carbonara voor mezelf, met spekjes. Wel met saus uit een potje, eerlijk is eerlijk, maar in ieder geval geen magnetronmaaltijd
!
En hangt er vanaf wat je met mannelijke delen bedoeltqua persoonlijkheid misschien wel, lichamelijk niet
!
Mjah, daar kan ik niets tegenin brengenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:48 schreef Hyman het volgende:
[..]
nee gewoon!
Hoe de groepssfeer daar is
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:48 schreef Hyman het volgende:
[..]
nee gewoon!
Hoe de groepssfeer daar afwezig is
Wie?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:51 schreef Desunoto het volgende:
Hoewel ik geen groepssfeer nodig vind hoor. In tegenstelling tot andere mensen hier die al beginnen te zeiken als er iemand nieuw komt..
Die dingen zitten goed lekker iig.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha wat leukgefeliciteerd!
Ik woon in Groningen-Groningen vlak onder het Noorderplantsoenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:49 schreef Syana het volgende:
[..]
Ik weet dat je een mede Groninger bent, maar ik weet nog niet wáár uit Groningen.
Straks heb ik je ooit gezien.
(Enge shizzle, Fokkers zien zonder het te weten)
Ik zit momenteel in VHZ.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik woon in Groningen-Groningen vlak onder het Noorderplantsoen! En zou zomaar kunnen
ik ben Renesite ook al tegen het lijf gelopen.
Ik kan ze niet in t juiste formaat vinden, en ze t juiste formaat maken is ook geen optiequote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jij ook![]()
Jij moet eens een UI nemen anders lees ik zo over je posts heen.
Sinds Breathtaking er is zijn ze allemaal weer lief tijdje geleden toch.. toen er zoveel geklaagd werd dat het groepsgevoel weg was.quote:
lunapic.comquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:54 schreef Syana het volgende:
[..]
Ik kan ze niet in t juiste formaat vinden, en ze t juiste formaat maken is ook geen optie
Het groepsgevoel was er wel, zeiden ze, maar de kliekjesquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 15:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Sinds Breathtaking er is zijn ze allemaal weer lief tijdje geleden toch.. toen er zoveel geklaagd werd dat het groepsgevoel weg was.
Resizen geen optiequote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 15:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
lunapic.com
online-image-editor.com
Kan je alles resizen.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
lunapic.com
online-image-editor.com
Kan je alles resizen.
Oh. Oke.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Sinds Breathtaking er is zijn ze allemaal weer lief tijdje geleden toch.. toen er zoveel geklaagd werd dat het groepsgevoel weg was.
Goed punt.quote:
Op sites als http://community.livejournal.com/stock_icons zijn trouwens genoeg leuke UI's te vinden op 100x100 formaat en die kan je dan weer resizen met die andere sites.quote:
Altijd handig zo'n ding.quote:
Gadverdamme manquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:59 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zal ik hem er eens lekker inhangen ofzo.
Zal ik hem eens in de boom hangen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:59 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zal ik hem er eens lekker inhangen ofzo.
Neejoh, lekkah.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 16:00 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Altijd handig zo'n ding.
[..]
Gadverdamme man
quote:
Dat bereik heeft ie iig wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:00 schreef MarkM het volgende:
[..]
Zal ik hem eens in de boom hangen.
Nee man, nou haal je toch echt een aantal dingen door elkaar. (K)quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:03 schreef MarkM het volgende:
[..]
In Brabant is toch alles nog met kabel? :S
Ja, ik haal de kabels van de fax en de mobiele telefoon door elkaar.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:04 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee man, nou haal je toch echt een aantal dingen door elkaar. (K)
Bohhhhhhhhhh geak. Waarom nou.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:06 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ja, ik haal de kabels van de fax en de mobiele telefoon door elkaar.
Maak d'r dood.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:12 schreef Myraela het volgende:
Bedjestijd!
Maar dat marketingwijf wil der bek niet houden.
Hou je gescheld eens voor je.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:14 schreef Syana het volgende:
GODVERDOMME kut buren met hun kut betonboor.
Het was er maar eentje, maar ik heb hem overleefd ja.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:19 schreef Syana het volgende:
[..]
Je hebt de hoorcolleges overleefd zie ik!
Zeik niet of zo, het was net zo gezellig.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 16:20 schreef KingGone het volgende:
[..]
Dat vraag ik me nu ook steeds af als jij een bericht plaatst.
Hihihi maar the hamfant begon.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zeik niet of zo, het was net zo gezellig.
Goh, nu voel je je vast stoer.quote:
Iew, aanraken.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:24 schreef Syana het volgende:
[..]
Goh, nu voel je je vast stoer.
Omdat je gister lekker via PM met iemand over me heb lopen lullen.
Wauw.
Mag ik je nu aanraken?
Oh heb ik dat gedaan? Welnee.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:24 schreef Syana het volgende:
[..]
Goh, nu voel je je vast stoer.
Omdat je gister lekker via PM met iemand over me hebt lopen lullen.
Wauw.
Mag ik je nu aanraken?
Nog geen rede om haar te beledigen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 16:22 schreef KingGone het volgende:
[..]
Hihihi maar the hamfant begon.![]()
![]()
![]()
Ik vroeg anders vriendelijk om niet te schelden. Dus.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nog geen rede om haar te beledigen.
Joh, je trekt je er meer van aan als dat ik doe....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nog geen rede om haar te beledigen.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 16:26 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ik vroeg anders vriendelijk om niet te schelden. Dus.
Naw, daar ligt het niet aanquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 16:27 schreef Syana het volgende:
[..]
Joh, je trekt je er meer van aan als dat ik doe....
Als het nou iemand was die nog iets voorstelde ook, dan was het een ander verhaal.
De liefde in dit topicquote:
Of niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:30 schreef Syana het volgende:
[..]
We houden allemaal van elkaar.
Dat spreekt voor zich.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:30 schreef Syana het volgende:
[..]
We houden allemaal van elkaar.
Dat spreekt voor zich.
JIj hapt te makkelijk.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:32 schreef Syana het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Oh, nu kwets je me echt.
Mag ik even gaan huilen in een hoekje?
Kansloos figuur.
Helemaal waar.quote:
Het was erg gezellig.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:34 schreef Desunoto het volgende:
Dit topic heeft echt wat liefs nodig
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:34 schreef Desunoto het volgende:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 16:34 schreef Desunoto het volgende:
Inderdaad.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:35 schreef Syana het volgende:
[..]
Het was erg falend.
Tot Jordy iets probeerde voor te stellen.
deze is lieverquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:37 schreef Desunoto het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben hier bijna een halfjaar niet geweest, wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 16:37 schreef maarten66 het volgende:
hallo allemaal, ik ben bijna een week hier niet geweestallemaal door leraren die denken dat het leuk is om me 400 woordjes duits te laten leren in 2 dagen, oja ook nog van dat soort grappen dat je opeens binnen 3 dagen een boekverslag moet inleveren, echt god wat een eikels allemaal
ohja en scootertje proberen te verkopen en dat was mijn oh zoo briljante afwezige periode
heb ik nog spannende dingen gemist hieroo:?
Jatochquote:
JATOCH IS EEN ANAGRAMquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ben hier bijna een halfjaar niet geweest, wat heb ik gemist?
Wie neukte wie?
[..]
Jatoch
quote:
Nee.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:37 schreef maarten66 het volgende:
hallo allemaal, ik ben bijna een week hier niet geweestallemaal door leraren die denken dat het leuk is om me 400 woordjes duits te laten leren in 2 dagen, oja ook nog van dat soort grappen dat je opeens binnen 3 dagen een boekverslag moet inleveren, echt god wat een eikels allemaal
ohja en scootertje proberen te verkopen en dat was mijn oh zoo briljante afwezige periode
heb ik nog spannende dingen gemist hieroo:?
Probeer het.quote:
Gelukkig was ik er, met mijn superquoteskills.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 16:40 schreef Desunoto het volgende:
[..]
[ Bericht 0% gewijzigd door nijnja op 01-10-2009 16:40 ]
Flauw
Dat ben ik toch ookquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:40 schreef Desunoto het volgende:
[..]
[ Bericht 0% gewijzigd door nijnja op 01-10-2009 16:40 ]
Flauw
Nee, niet hap, Postcount +1 +2quote:
Tegen mij hoef je geen sorry te zeggen hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:42 schreef KingGone het volgende:
[..]
Het is te makkelijk deze keer. Sorry Nijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaar de +1 doorgestreept en +2 erneer gezet
+3Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Ik wou net zeggen, fantastisch vind ik het niet, maar heel lelijk ook niet. Ik denkdat er wat beters is voor haar.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 16:45 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vind die juist fantastisch bij haar staan
Nee.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:45 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vind die juist fantastisch bij haar staan
Nee, Dennis, dat vind je niet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, Dennis, dat vind je niet!Nouuu. Een bril staat haar op zich wel, maar ik vind die bril op zich gewoon ugly as hell.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind je datsoort brillen altijd lelijk?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 16:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nouuu. Een bril staat haar op zich wel, maar ik vind die bril op zich gewoon ugly as hell.
Een ander zou die bril niet staan maar bij haar is het schattigquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nouuu. Een bril staat haar op zich wel, maar ik vind die bril op zich gewoon ugly as hell.
Ik heb de hel nog nooit gezien, is dat echt zolelijk?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee niet altijd, maar bij haar wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Vind je datsoort brillen altijd lelijk?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:48 schreef nijnja het volgende:
s
[..]
Ik heb de hel nog nooit gezien, is dat echt zolelijk?
Lelijker dan Obama van binnen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:48 schreef nijnja het volgende:
s
[..]
Ik heb de hel nog nooit gezien, is dat echt zolelijk?
Dat vind ik niet, ik denk dat ze er met een andere bril beter uit kan zienquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 16:48 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Een ander zou die bril niet staan maar bij haar is het schattig
Dan ga je buiten spelenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:50 schreef nijnja het volgende:
Ik word echt fokking schjagereijnig hier
Wat is er dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 16:50 schreef nijnja het volgende:
Ik word echt fokking schjagereijnig hier
Dat heb ik nog nooit gezien.quote:
Nee.quote:
Bij mij gaan ze weleens onder mijn raam blowen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 16:56 schreef nijnja het volgende:
Waarom is er tabak uitgevonden. Stinkspul...
Ik zal hem maar niet inkoppen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:56 schreef nijnja het volgende:
Waarom is er tabak uitgevonden. Stinkspul...
Dat doen ze alleen in Rotterdam.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bij mij gaan ze weleens onder mijn raam blowen.
emmer water vullen, raamopen, emmer leeggooien.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bij mij gaan ze weleens onder mijn raam blowen.
Dat heb ik weleens overwogenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 16:57 schreef Syana het volgende:
[..]
emmer water vullen, raamopen, emmer leeggooien.
En raam weer dicht.
Daar laat ik me nu niet wéér overuit.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat heb ik weleens overwogenWant het is gewoon ranzig.
Ja, nee, prima dat je blowt, doen ze bij mijn school ook, heb ik weinig moeite mee, maarhier, ga dan ergens anders staan, we hebben water in de buurt met bosjes en bomen, ziet niemand je.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 16:59 schreef Syana het volgende:
[..]
Daar laat ik me nu niet wéér overuit.
Maar mensen die graag een jointje roken hoeven t gewoon niet te verpesten voor anderen
Primaquote:
Nicequote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 17:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Prima. Project loopt bovenverwacht goed, heb er goed vertrouwen in. Andere groepjes zijn hooguit half zo ver als wij zijn
. En met Ren?
Daarum, anderen hoeven er geen last van te hebben.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, nee, prima dat je blowt, doen ze bij mijn school ook, heb ik weinig moeite mee, maarhier, ga dan ergens anders staan, we hebben water in de buurt met bosjes en bomen, ziet niemand je.
Saaie dag?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
NiceDat is wel beter.
Hier gaat het wel goedSaaie dag gehad, maar het gaat goed.
Logica?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 17:07 schreef gewoonfaye het volgende:
ik probeer de logica van dit topic te vinden.
Wie helpt me even?
Is geen logica, gewoon gezellig mee praten. Het gaat hier over van alles en nogwat.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:07 schreef gewoonfaye het volgende:
ik probeer de logica van dit topic te vinden.
Wie helpt me even?
Ja. Maar. Eerst 2 uur school, dan zitten in het ziekenhuis, gesprekje bij de poli. En naar huis. En niets doen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 17:07 schreef Syana het volgende:
[..]
Saaie dag?
En dat terwijl ik heuk gezellig ben!
Waarom ziekenhuis?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja. Maar. Eerst 2 uur school, dan zitten in het ziekenhuis, gesprekje bij de poli. En naar huis. En niets doen.
Ik had afdeling plastische chirurgie trouwens heel anders verwacht. Veel meer opgeblazen tieten enzo.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 17:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb een moedervlek die lelijk is. En die wil ik weg laten halen
Saaie dag, klinkt bekend. Daarnaast best moe zijn is ook niet zo geweldigquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
NiceDat is wel beter.
Hier gaat het wel goedSaaie dag gehad, maar het gaat goed.
I know, ik heb niets gedaan op school, want ik ben zo moe deze week.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 17:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Saaie dag, klinkt bekend. Daarnaast best moe zijn is ook niet zo geweldig
Ik mag van mezelf nog niet slapen. Niet bevorderlijk voor als ik vanavond wil slapenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
I know, ik heb niets gedaan op school, want ik ben zo moe deze week.
En nu ben ik wakker van de honger.
Eigen schuld!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Saaie dag, klinkt bekend. Daarnaast best moe zijn is ook niet zo geweldig
Ik ken het.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 17:12 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik mag van mezelf nog niet slapen. Niet bevorderlijk voor als ik vanavond wil slapen
Daarvoor was hij een onbekende voor je!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 17:12 schreef nijnja het volgende:
HEIMEN! IK GA JOU MORGEN MEETEN
Maar ik weet toch al wie je bent, in Nijmegen liep ik je ook voorbij
Ik weet nog wel hoe mijn eerste meet was, hoe mijn hoofd in jou werd gedrukt door 4 anderen, waarna mijn hoofdafdruk nog lang bleef zitten.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 17:13 schreef nijnja het volgende:
Wat een grap trouwens als ik nu terug denk aan die meet, jullie eerste
Hyman en Sjoegerd HELE TIJD door elkaar halen
Jóh.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:43 schreef nijnja het volgende:
[..]
Tegen mij hoef je geen sorry te zeggen hoor
Mijn eerste en waarschijnlijk laatste meetquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:13 schreef nijnja het volgende:
Wat een grap trouwens als ik nu terug denk aan die meet, jullie eerste
Hyman en Sjoegerd HELE TIJD door elkaar halen
Waaronder kutnielsquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik weet nog wel hoe mijn eerste meet was, hoe mijn hoofd in jou werd gedrukt door 4 anderen, waarna mijn hoofdafdruk nog lang bleef zitten.
Omdat.?Nu weet ik wie je bent..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mijn eerste en waarschijnlijk laatste meet
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:12 schreef nijnja het volgende:
HEIMEN! IK GA JOU MORGEN MEETEN
Maar ik weet toch al wie je bent, in Nijmegen liep ik je ook voorbij
Niet heel erg behoefte aan eigenlijk. Vond die keer wel tof, maar heb nou niet zoiets van: Yay meeten!quote:
Ze zijn tofz.quote:
Ja, my god. En Erik, hij is fucking bottig.quote:
I know the feeling.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 17:15 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik word echt schijtziek van die kutdoelgroepen.
En hoe jij ineens op mij sprongquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik weet nog wel hoe mijn eerste meet was, hoe mijn hoofd in jou werd gedrukt door 4 anderen, waarna mijn hoofdafdruk nog lang bleef zitten.
Echt, die mensen willen niet meewerken of reageren niet of weet ik veel wat. ARGH EN WE MOETEN IN DE EERSTE WEEK VAN NOVEMBER AL PRESENTEREN. ><quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ze zijn tofz.
[..]
Ja, my god. En Erik, hij is fucking bottig.
[..]
I know the feeling.
Volgens mij zei Liekerd hetquote:
NOU EN, DAT HOEFT OOK NIET, JE MOET GEWOON KOMENquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Niet heel erg behoefte aan eigenlijk. Vond die keer wel tof, maar heb nou niet zoiets van: Yay meeten!
En ze zijn er allebei bijquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ze zijn tofz.
[..]
Ja, my god. En Erik, hij is fucking bottig.
[..]
I know the feeling.
Morgen gaat iig niet lukkenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:19 schreef nijnja het volgende:
[..]
NOU EN, DAT HOEFT OOK NIET, JE MOET GEWOON KOMEN
Dat kan ik me voorstellen, iedereen wil Nijn meetenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:17 schreef Syana het volgende:
Ik wil nog wel een keer naar een meeting.
Whehe je zei bevredigdquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:19 schreef Syana het volgende:
Pfff.
Storend als mensen iets zeggen, je om een toelichting vraagt.
En je die niet krijgt.
Nieuwschierigheid, die door de andere persoon is opgewekt, en die niet bevredigd word.
Heel goedquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Morgen gaat iig niet lukken. Heeeeel misschien een andere keer
En dan Fristi drinkenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:20 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen, iedereen wil Nijn meeten
Even eten![]()
![]()
Ja, je belde zoquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Gekkie, dat was mijn derde meet.
Maar sprong ik op je joh?
Fristi is voor echte bazenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:22 schreef Hyman het volgende:
Morgen ga ik echt wel een fristi drinken
Danku!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:08 schreef nijnja het volgende:
[..]
Is geen logica, gewoon gezellig mee praten. Het gaat hier over van alles en nogwat.
Bitchslap, blowjob...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Danku!
Heeft iemand een idee hoe je een irritante klasgenoot stil kan krijgen?
... OHJAquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 17:22 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, je belde zoen ik nam op
Opeens zat jij op mn rug
Dat was dus mn eerste meet
Dat was zo schattigquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 17:23 schreef Hyman het volgende:
En ik zo![]()
![]()
Jij:
Ga je nog wat zeggen![]()
?
Ik: hoi
Goeie ouwe tijd, jwtz.
Prop in zn bekquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Danku!
Heeft iemand een idee hoe je een irritante klasgenoot stil kan krijgen?
Waarom denk ik toch altijd hetzelfde als jij, buiten dat ik niet impulsief praatquote:
Dirty mind is a joy forever?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:25 schreef Hyman het volgende:
[..]
Waarom denk ik toch altijd hetzelfde als jij, buiten dat ik niet impulsief praat
Hammertime!quote:
Stom he!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:28 schreef Hyman het volgende:
Komop, altijd aan het einde van een SC wordt het stil
Bitchslap; al eens op een andere klasgenoot uitgeprobeerd, was zielig voor em.quote:
Uiteraardquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |