Daar laat ik me nu niet wéér overuit.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat heb ik weleens overwogenWant het is gewoon ranzig.
Ja, nee, prima dat je blowt, doen ze bij mijn school ook, heb ik weinig moeite mee, maarhier, ga dan ergens anders staan, we hebben water in de buurt met bosjes en bomen, ziet niemand je.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 16:59 schreef Syana het volgende:
[..]
Daar laat ik me nu niet wéér overuit.
Maar mensen die graag een jointje roken hoeven t gewoon niet te verpesten voor anderen
Primaquote:
Nicequote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 17:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Prima. Project loopt bovenverwacht goed, heb er goed vertrouwen in. Andere groepjes zijn hooguit half zo ver als wij zijn
. En met Ren?
Daarum, anderen hoeven er geen last van te hebben.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, nee, prima dat je blowt, doen ze bij mijn school ook, heb ik weinig moeite mee, maarhier, ga dan ergens anders staan, we hebben water in de buurt met bosjes en bomen, ziet niemand je.
Saaie dag?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
NiceDat is wel beter.
Hier gaat het wel goedSaaie dag gehad, maar het gaat goed.
Logica?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 17:07 schreef gewoonfaye het volgende:
ik probeer de logica van dit topic te vinden.
Wie helpt me even?
Is geen logica, gewoon gezellig mee praten. Het gaat hier over van alles en nogwat.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:07 schreef gewoonfaye het volgende:
ik probeer de logica van dit topic te vinden.
Wie helpt me even?
Ja. Maar. Eerst 2 uur school, dan zitten in het ziekenhuis, gesprekje bij de poli. En naar huis. En niets doen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 17:07 schreef Syana het volgende:
[..]
Saaie dag?
En dat terwijl ik heuk gezellig ben!
Waarom ziekenhuis?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja. Maar. Eerst 2 uur school, dan zitten in het ziekenhuis, gesprekje bij de poli. En naar huis. En niets doen.
Ik had afdeling plastische chirurgie trouwens heel anders verwacht. Veel meer opgeblazen tieten enzo.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 17:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb een moedervlek die lelijk is. En die wil ik weg laten halen
Saaie dag, klinkt bekend. Daarnaast best moe zijn is ook niet zo geweldigquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
NiceDat is wel beter.
Hier gaat het wel goedSaaie dag gehad, maar het gaat goed.
I know, ik heb niets gedaan op school, want ik ben zo moe deze week.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 17:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Saaie dag, klinkt bekend. Daarnaast best moe zijn is ook niet zo geweldig
Ik mag van mezelf nog niet slapen. Niet bevorderlijk voor als ik vanavond wil slapenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
I know, ik heb niets gedaan op school, want ik ben zo moe deze week.
En nu ben ik wakker van de honger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |