Oooh, hij heeft een vrouuuuwtje.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 15:03 schreef jagga het volgende:
[..]
nou en?
Is lekker zacht volgens het vrouwtje
Doen er veel hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 15:10 schreef jagga het volgende:
Is wel typisch, sinds ik samenwoon, ben ik wel wat "dikker" dan toen ik nog single was.
Ik verslof![]()
Ach ja, als je je maar lekker voelt
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:10 schreef jagga het volgende:
Is wel typisch, ben wel wat "dikker" dan toen ik nog single was.
Ik verslof![]()
Ach ja, als je je maar lekker voelt
Ik denk het juist niet, dan grijp je makkelijker naar iets andersquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 15:10 schreef Syana het volgende:
Ik hoop echt dat t afvallen nog makkelijker gaat als ik op mezelf woon.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk het juist niet, dan grijp je makkelijker naar iets anders
Ja, maar dan heb je je ouders niet meer die boodschappen doen en die de kasten vol hebbenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk het juist niet, dan grijp je makkelijker naar iets anders
En maar stoer doenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 15:11 schreef -SG- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)itse_burenruzie.html
En terecht. Die man blijft er nog lang rustig onder moet ik zeggen.
Mannenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 15:15 schreef jagga het volgende:
[..]![]()
![]()
Vooral voedsel shoppen is een probleem bij mij
Als ik ga voor brood en kaas en melk bijv, kom ik thuis met veel meer zooi, wat vaak minder goed voor je is
zegquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mannen![]()
Nee maar dat denk ik echt. "Aaah, geen zin om te koken *magnetronmaaltijd*"
"Aaaah, ik ben al zo moe *patatzaak om de hoek*"
Dat duurt dan nog tot augustus.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:18 schreef RenRen- het volgende:
Ga je direct het huis uit als je jarig bent?
Ik maak een grapjequote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 15:19 schreef jagga het volgende:
[..]
zeg
Ik ben degene die boodschappen doet en kookt hoor![]()
1 dag = visdag en de rest van de week kook ik ook normaal (behalve vrijdag=frietdag)
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 15:19 schreef Syana het volgende:
[..]
Dat duur dan nog tot augustus.
Ik ben binnen nu en 3 weken het huis al uit.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:22 schreef Syana het volgende:
Klopt, dat moest ook wel
Ik ben het huis uitgezet, door mijn neurotisch perfectionistische en overspannen stiefmoeder.
Dus niet echt dat ik iets verkeerd heb gedaan, behalve mn schone kleding op mn bank neer gelegd ipv in mn kast.
Oh, da's best kut. Voor je, dat je dat mee moet maken vooralquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 15:22 schreef Syana het volgende:
Klopt, dat moest ook wel
Ik ben het huis uitgezet, door mijn neurotisch perfectionistische en overspannen stiefmoeder.
Dus niet echt dat ik iets verkeerd heb gedaan, behalve mn schone kleding op mn bank neer gelegd ipv in mn kast.
Dat was niet het enige, ik had mijn laptop 's nachts ook aan laten staan (wat een ramp hè!) omdat ik aan het downloaden was.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:23 schreef jagga het volgende:
[..]
wtf
Alsof dat uitmaakt (tenzij je het dus nooit meer opruimt ofzo, dan is het nog enigzins te begrijpen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |