En dat kan jou boeien? Tis maar internetquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mijn bek is groot zat, ik kan het ook wel hebben als ze in mijn gezicht lullen, maar niet als ik na afloop van een andere user hoor watvoor dingen ze allemaal over me zeggen.
Dan kunnen sommige dingen nog wel pijn doenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 15:43 schreef jagga het volgende:
[..]
En dat kan jou boeien? Tis maar internet
Stiekem ben ik t met je eens.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dan kunnen sommige dingen nog wel pijn doenInternet of niet, als het persoonlijk wordt, blijven het mensen die dingen over je zeggen.
Wat ben jij nu weer.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:42 schreef jagga het volgende:
[..]
Lief Dagboek-post !![]()
(tis niet moeilijk)
och erm jungske...quote:
<-------- UI en de tekst erbovenquote:
nee gewoonquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:45 schreef jagga het volgende:
[..]
och erm jungske...
Zit je ergens mee? ons kun je het wel vertellen hoor!
Ik heb straks hoorcollege van 6 tot 8 en dan neem ik lekker een stuk meloen meequote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik lust weinig fruit, na 2 appels komen ze ook mijn neus uit, dus dan grijp je snel naar iets anders
Dat is idd braaf! Je lijkt mijn ex wel. Maar dan zonder de mannelijke delen. (Denk ik.)
Hahaha wat leukquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:47 schreef -SG- het volgende:
Wehehe 2 weken geleden was er hbo introfestival in den bosch. En daar kon je een zitzakken winnen, je moest dat je mailadres en telefoonnummer achterlaten en dan kon je 1 van de 2 zitzakken winnen. Maar als je je gegevens invulde kreeg je daar ook zo'n tof hoedje en daarvoor deed ik het eigenlijk. Ondertussen was ik het allang vergeten (ook omdat ik het alleen voor dat hoedje kreeg, waar toch al iedereen mee rond liep). Kreeg ik net een mailtje dat ik die zitzak gewonnen heb
![]()
.
Echt zo leip dat ik het gewonnen heb, want heel die bak zat vol met biervultjes + gegevens(en ja het was een grote bak).
Ik weet dat je een mede Groninger bent, maar ik weet nog niet wáár uit Groningen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb straks hoorcollege van 6 tot 8 en dan neem ik lekker een stuk meloen meeen daarna maak ik tagliatelle Carbonara voor mezelf, met spekjes. Wel met saus uit een potje, eerlijk is eerlijk, maar in ieder geval geen magnetronmaaltijd
!
En hangt er vanaf wat je met mannelijke delen bedoeltqua persoonlijkheid misschien wel, lichamelijk niet
!
Dat laatste dusquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 15:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb straks hoorcollege van 6 tot 8 en dan neem ik lekker een stuk meloen meeen daarna maak ik tagliatelle Carbonara voor mezelf, met spekjes. Wel met saus uit een potje, eerlijk is eerlijk, maar in ieder geval geen magnetronmaaltijd
!
En hangt er vanaf wat je met mannelijke delen bedoeltqua persoonlijkheid misschien wel, lichamelijk niet
!
Mjah, daar kan ik niets tegenin brengenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:48 schreef Hyman het volgende:
[..]
nee gewoon!
Hoe de groepssfeer daar is
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:48 schreef Hyman het volgende:
[..]
nee gewoon!
Hoe de groepssfeer daar afwezig is
Wie?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:51 schreef Desunoto het volgende:
Hoewel ik geen groepssfeer nodig vind hoor. In tegenstelling tot andere mensen hier die al beginnen te zeiken als er iemand nieuw komt..
Die dingen zitten goed lekker iig.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha wat leukgefeliciteerd!
Ik woon in Groningen-Groningen vlak onder het Noorderplantsoenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:49 schreef Syana het volgende:
[..]
Ik weet dat je een mede Groninger bent, maar ik weet nog niet wáár uit Groningen.
Straks heb ik je ooit gezien.
(Enge shizzle, Fokkers zien zonder het te weten)
Ik zit momenteel in VHZ.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik woon in Groningen-Groningen vlak onder het Noorderplantsoen! En zou zomaar kunnen
ik ben Renesite ook al tegen het lijf gelopen.
Ik kan ze niet in t juiste formaat vinden, en ze t juiste formaat maken is ook geen optiequote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jij ook![]()
Jij moet eens een UI nemen anders lees ik zo over je posts heen.
Sinds Breathtaking er is zijn ze allemaal weer lief tijdje geleden toch.. toen er zoveel geklaagd werd dat het groepsgevoel weg was.quote:
lunapic.comquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:54 schreef Syana het volgende:
[..]
Ik kan ze niet in t juiste formaat vinden, en ze t juiste formaat maken is ook geen optie
Het groepsgevoel was er wel, zeiden ze, maar de kliekjesquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 15:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Sinds Breathtaking er is zijn ze allemaal weer lief tijdje geleden toch.. toen er zoveel geklaagd werd dat het groepsgevoel weg was.
Resizen geen optiequote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 15:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
lunapic.com
online-image-editor.com
Kan je alles resizen.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
lunapic.com
online-image-editor.com
Kan je alles resizen.
Oh. Oke.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Sinds Breathtaking er is zijn ze allemaal weer lief tijdje geleden toch.. toen er zoveel geklaagd werd dat het groepsgevoel weg was.
Goed punt.quote:
Op sites als http://community.livejournal.com/stock_icons zijn trouwens genoeg leuke UI's te vinden op 100x100 formaat en die kan je dan weer resizen met die andere sites.quote:
Altijd handig zo'n ding.quote:
Gadverdamme manquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:59 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zal ik hem er eens lekker inhangen ofzo.
Zal ik hem eens in de boom hangen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:59 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zal ik hem er eens lekker inhangen ofzo.
Neejoh, lekkah.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 16:00 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Altijd handig zo'n ding.
[..]
Gadverdamme man
quote:
Dat bereik heeft ie iig wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:00 schreef MarkM het volgende:
[..]
Zal ik hem eens in de boom hangen.
Nee man, nou haal je toch echt een aantal dingen door elkaar. (K)quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:03 schreef MarkM het volgende:
[..]
In Brabant is toch alles nog met kabel? :S
Ja, ik haal de kabels van de fax en de mobiele telefoon door elkaar.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:04 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee man, nou haal je toch echt een aantal dingen door elkaar. (K)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |