Ik kan ze niet in t juiste formaat vinden, en ze t juiste formaat maken is ook geen optiequote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jij ook![]()
Jij moet eens een UI nemen anders lees ik zo over je posts heen.
Sinds Breathtaking er is zijn ze allemaal weer lief tijdje geleden toch.. toen er zoveel geklaagd werd dat het groepsgevoel weg was.quote:
lunapic.comquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:54 schreef Syana het volgende:
[..]
Ik kan ze niet in t juiste formaat vinden, en ze t juiste formaat maken is ook geen optie
Het groepsgevoel was er wel, zeiden ze, maar de kliekjesquote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 15:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Sinds Breathtaking er is zijn ze allemaal weer lief tijdje geleden toch.. toen er zoveel geklaagd werd dat het groepsgevoel weg was.
Resizen geen optiequote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 15:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
lunapic.com
online-image-editor.com
Kan je alles resizen.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
lunapic.com
online-image-editor.com
Kan je alles resizen.
Oh. Oke.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Sinds Breathtaking er is zijn ze allemaal weer lief tijdje geleden toch.. toen er zoveel geklaagd werd dat het groepsgevoel weg was.
Goed punt.quote:
Op sites als http://community.livejournal.com/stock_icons zijn trouwens genoeg leuke UI's te vinden op 100x100 formaat en die kan je dan weer resizen met die andere sites.quote:
Altijd handig zo'n ding.quote:
Gadverdamme manquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:59 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zal ik hem er eens lekker inhangen ofzo.
Zal ik hem eens in de boom hangen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:59 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zal ik hem er eens lekker inhangen ofzo.
Neejoh, lekkah.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 16:00 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Altijd handig zo'n ding.
[..]
Gadverdamme man
quote:
Dat bereik heeft ie iig wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:00 schreef MarkM het volgende:
[..]
Zal ik hem eens in de boom hangen.
Nee man, nou haal je toch echt een aantal dingen door elkaar. (K)quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:03 schreef MarkM het volgende:
[..]
In Brabant is toch alles nog met kabel? :S
Ja, ik haal de kabels van de fax en de mobiele telefoon door elkaar.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:04 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee man, nou haal je toch echt een aantal dingen door elkaar. (K)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |