JIj hapt te makkelijk.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:32 schreef Syana het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Oh, nu kwets je me echt.
Mag ik even gaan huilen in een hoekje?
Kansloos figuur.
Helemaal waar.quote:
Het was erg gezellig.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:34 schreef Desunoto het volgende:
Dit topic heeft echt wat liefs nodig
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:34 schreef Desunoto het volgende:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 16:34 schreef Desunoto het volgende:
Inderdaad.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:35 schreef Syana het volgende:
[..]
Het was erg falend.
Tot Jordy iets probeerde voor te stellen.
deze is lieverquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:37 schreef Desunoto het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben hier bijna een halfjaar niet geweest, wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 16:37 schreef maarten66 het volgende:
hallo allemaal, ik ben bijna een week hier niet geweestallemaal door leraren die denken dat het leuk is om me 400 woordjes duits te laten leren in 2 dagen, oja ook nog van dat soort grappen dat je opeens binnen 3 dagen een boekverslag moet inleveren, echt god wat een eikels allemaal
ohja en scootertje proberen te verkopen en dat was mijn oh zoo briljante afwezige periode
heb ik nog spannende dingen gemist hieroo:?
Jatochquote:
JATOCH IS EEN ANAGRAMquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ben hier bijna een halfjaar niet geweest, wat heb ik gemist?
Wie neukte wie?
[..]
Jatoch
quote:
Nee.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:37 schreef maarten66 het volgende:
hallo allemaal, ik ben bijna een week hier niet geweestallemaal door leraren die denken dat het leuk is om me 400 woordjes duits te laten leren in 2 dagen, oja ook nog van dat soort grappen dat je opeens binnen 3 dagen een boekverslag moet inleveren, echt god wat een eikels allemaal
ohja en scootertje proberen te verkopen en dat was mijn oh zoo briljante afwezige periode
heb ik nog spannende dingen gemist hieroo:?
Probeer het.quote:
Gelukkig was ik er, met mijn superquoteskills.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 16:40 schreef Desunoto het volgende:
[..]
[ Bericht 0% gewijzigd door nijnja op 01-10-2009 16:40 ]
Flauw
Dat ben ik toch ookquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:40 schreef Desunoto het volgende:
[..]
[ Bericht 0% gewijzigd door nijnja op 01-10-2009 16:40 ]
Flauw
Nee, niet hap, Postcount +1 +2quote:
Tegen mij hoef je geen sorry te zeggen hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:42 schreef KingGone het volgende:
[..]
Het is te makkelijk deze keer. Sorry Nijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaar de +1 doorgestreept en +2 erneer gezet
+3Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Ik wou net zeggen, fantastisch vind ik het niet, maar heel lelijk ook niet. Ik denkdat er wat beters is voor haar.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 16:45 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vind die juist fantastisch bij haar staan
Nee.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:45 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vind die juist fantastisch bij haar staan
Nee, Dennis, dat vind je niet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, Dennis, dat vind je niet!Nouuu. Een bril staat haar op zich wel, maar ik vind die bril op zich gewoon ugly as hell.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |