Check.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:40 schreef Blik het volgende:
Er zijn 2 frequent flyer topics geopend, één is een reeks, de ander niet.
Kan één van de 2 dicht?
Maar de open variant heb ik niet in mijn AT. En de gesloten variant wel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:24 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ze zijn allebei gereekst, dus maar gekozen voor het topic mét OP .
Eerder was de ander nog niet gereekst, en als ik in myAT kijk staat het andere topic er nog steeds niet inquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:24 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ze zijn allebei gereekst, dus maar gekozen voor het topic mét OP .
Donequote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:29 schreef UIO_AMS het volgende:
Gedaan. Geen tijd om naar deel 1 te zoeken.
Ik krijg ook een malware melding.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:38 schreef MaxMark het volgende:
In New York City LXIV - All that glitters is gold... krijg ik van Chrome de melding dat er inhoud staat, gehost op members.lycos.nl, dat niet helemaal ok is. Ik neem aan dat het een plaatje op de pagina is?
Volgens de search zou het dit moeten zijn: Zuid Afrika deeltje 3: Met het WKquote:Op zondag 25 maart 2012 22:07 schreef UIO_AMS het volgende:
Kan me niet een specifiek Kaapstad topic herinneren, lieve Dudette. Er is wel een Zuid-Afrika-topic volgens mij, maar die heb ik ook al een tijdje niet gezien.
Je wil rond Lillebælt zittenquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:16 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hier ook een centraal topic waar ik een vraag kan stellen over de zeewatertemperatuur in Denenmarken in de zomer? Wat is warmer, Oost of West kust van Jutland?
Graag gedaan. Het is gewoon een weinig actief topic.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:28 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Niet goed gekeken, dacht dat dat gesloten wasdank je voor de Pm Fogel!
Er is ooit een Duitsland topic geweest; Duitsland. ik kan alleen even niet achterhalen of er ook een deel 2 achteraan is gekomen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:21 schreef dieyra het volgende:
Ik zoek het centrale topic van Duitsland maar het lukt me maar niet om het te vindenIemand?
Sorry, met een kleine week vertraging dan tochquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:47 schreef slangpie het volgende:
[Zomer 2012] Sunnybeach Bulgarije #5
kan een modje hier 2012 van maken?
Ziet er goed uit. De oude was in 7 jaar tijd niet eens tot drie paina's gekomen. Ik zal die straks even sluiten en koppelen met de nieuwe, dat is voor het overzicht wel zo handig.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:12 schreef elcastel het volgende:
Ik heb even een nieuw centraal topic voor Zwitserland gemaakt hoor :
Zwitserland
Australië #17quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:30 schreef SuperFokker het volgende:
Waar is het laatste centrale Australie topic gebleven?
Dat zoeken werkt toch niet ...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Australië #17
En
http://zoeken.fok.nl
Ik gebruik zelf altijd liever gewoon Google, zoekopdrachtje "FOK [subforum] [onderwerp]" en je krijgt best aardige resultaten. In jouw geval https://www.google.nl/search?q=trv+fok+australie en dan zie je gelijk de reeks al bij de sitelink van het eerste resultaat staanquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:22 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Dat zoeken werkt toch niet ...
Had t in ieder geval geprobeerd, maar lukte niet
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:26 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf altijd liever gewoon Google, zoekopdrachtje "FOK [subforum] [onderwerp]" en je krijgt best aardige resultaten. In jouw geval https://www.google.nl/search?q=trv+fok+australie en dan zie je gelijk de reeks al bij de sitelink van het eerste resultaat staan
Dat werkt prima want zo heb ik dat topic binnen 2 seconde gevonden.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:22 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Dat zoeken werkt toch niet ...
Had t in ieder geval geprobeerd, maar lukte niet
2005 is ook alweer 7 jaar geleden, ik zou zeggen open een mooi nieuw topicquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:14 schreef Mucha-Girl het volgende:
Ik ga in oktober een grote reis maken door de gehele Verenigde Staten. Mijn reisgenoten en ik zullen een maand daar vertoeven en in die tijd per (huur)auto van New York naar San Francisco rijden. Ik wilde daar een topic over openen, om tips en adviezen te vragen, maar werd doorverwezen naar het reeds bestaande 'Rondreizen door de VS'-topic.
Daar zit echter een slotje op, en de laatste reactie is uit 2005.
Kan ik nu een nieuw topic openen, of kan een mod dat topic weer openen? Dank alvast.
Ja, zo ben ik.quote:
* Fogel endorses this.quote:
Ik had dat overigens wel gedaan, alleen kreeg ik een foutmelding omdat de voorgaande topics niet gereekst waren... (ofzoiets dergelijks)quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:27 schreef UIO_AMS het volgende:
Done.
Het is makkelijker als mensen gewoon gebruik maken van de [Open nieuw deel]-knop. Dan staan ze gelijk in de reeks en verschijnt het automatisch in de MyAT van alle posters uit het voorgaande deel. Maar ik zie dat jij niet degene bent die hem heeft geopend.
Dat is vreemd. Hoe moet het topic nou weten dat er eerdere delen zijn die niet gereekst zijn?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:09 schreef Blik het volgende:
Ik had dat overigens wel gedaan, alleen kreeg ik een foutmelding omdat de voorgaande topics niet gereekst waren... (ofzoiets dergelijks)
Reisverslagen mogen sowieso in aparte topics. Tof juist. En interessant omdat m'n vriendin ook naar Indonesië wil. Een specifiek Bali-topic ken ik trouwens niet. We hebben uiteraard wel een reeks over Indonesië, maar ik zag dat je het laatste deel daaruit al gevonden had.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:31 schreef Iwanius het volgende:
We zijn nog aan het genieten van de vakantie maar wilde alvast polsen of er al een centraal topic is over Bali. Zo niet (vwb het laatste) of er dan bezwaar is als ik daar een lijvig verslag van maak in een nieuw aan te maken topic ( met bijbehorende foto-collage) wanneer we weer thuis zijn.
Hear hear!! Wij willen ook naar Baliquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 08:05 schreef Iwanius het volgende:
Yup.
Komt goed wanneer we terug zijn zal ik een uitgebreid verslag maken met alle pro's en tegens en natuurlijk ladingen foto's ter illustratie.
Kan het gelijk voor de toekomst ook als leidraad worden gebruikt door users die die kant op willen gaan.
checkquote:Op zondag 13 januari 2013 14:32 schreef charmed_angel het volgende:
Misschien kan iemand 2013 ervan maken?
TRV / [Zomer 2013] Tenerife #2
Dan hoeven we geen nieuw topic te openen
Je hebt hem al gevonden zie ikquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:17 schreef sempervirens het volgende:
Klop het dat er geen open japan topic is?
Dit is de laatste die ik vind TRV / Japan #23.
Je kent de TR knop?quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:21 schreef Bajskorv het volgende:
Vieze spam in Hong Kong en Stockholm topics.
Oh, nee die ken ik niet? Welke is dat?quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je kent de TR knop?
Zien ze waarschijnlijk sneller
Was wel "nette" spam, zonder url
Deze.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:24 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Oh, nee die ken ik niet? Welke is dat?
Done.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:10 schreef djayzz het volgende:
Nevermind, vorige topic was al aangemaakt, maar deze moet dan maar aan de reeks gekoppeld worden: TRV / Barcelona #8
Had je post al mobiel gezien en toen geprobeerd te zoeken, maar niets gevonden. Nu op m'n pc zie ik de spam nog niet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:21 schreef Bajskorv het volgende:
Vieze spam in Hong Kong en Stockholm topics.
De betreffende posts zijn dan ook op magische manier totaal verdwenenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:54 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Done.
[..]
Had je post al mobiel gezien en toen geprobeerd te zoeken, maar niets gevonden. Nu op m'n pc zie ik de spam nog niet.
Thnx!quote:Op donderdag 18 april 2013 16:13 schreef UIO_AMS het volgende:
Gaat mij mobiel niet lukken. Maar komt goed.
Als dat er al is, heb ik het in geen jaren gezien.quote:
Thanks! Kon ik niet vind0n!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:41 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
hoezo heb je deze niet gekickt dan?TRV / Het grote "Last Minute"-topic [2]
zet hem op m'n lijstje, maar zit nu op mobiel en koppelen kan dan helaas niet.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:08 schreef -Peach het volgende:
Kan iemand dit topic TRV / Noorwegen 8 aan de reeks TRV / Noorwegen 7 toevoegen? Verkeerde knop gedrukt.
Nooit zo'n topic gezien. Wel zulke verhalen gehoord in de Goedkoop van A naar B reeks.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:47 schreef Iwanius het volgende:
N.a.v. mijn laatste reactie, schoot mij net te binnen of er al een centraal? topic is van mensen die zoals ik het zou noemen aan "vliegveld hoppen" doen door elke dag richting een vliegveld te rijden,daar te gaan rondhangen en ter plekke een ticket kopen om naar een wildvreemde bestemming te gaan,daar op het vliegveld aan te komen en weer, of rechtsomkeert te maken met een volgende vlucht. of gewoon vandaar uit door te vliegen naar een andere bestemming en uiteindelijk aan het einde van de dag weer in Nederland te landen.
Beetje rondvliegen noem ik dat zoals je dat ook met de trein kan doen (of de auto natuurlijk)
Lijkt me wel tof als je voor iedere dag dat je dat doet ook een fotoreisverslag maaktquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:47 schreef Iwanius het volgende:
N.a.v. mijn laatste reactie, schoot mij net te binnen of er al een centraal? topic is van mensen die zoals ik het zou noemen aan "vliegveld hoppen" doen door elke dag richting een vliegveld te rijden,daar te gaan rondhangen en ter plekke een ticket kopen om naar een wildvreemde bestemming te gaan,daar op het vliegveld aan te komen en weer, of rechtsomkeert te maken met een volgende vlucht. of gewoon vandaar uit door te vliegen naar een andere bestemming en uiteindelijk aan het einde van de dag weer in Nederland te landen.
Beetje rondvliegen noem ik dat zoals je dat ook met de trein kan doen (of de auto natuurlijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |