i know niemand gooide de vorige dicht ik dacht dan nog maar een keerquote:Op woensdag 30 september 2009 16:11 schreef 3FMaster het volgende:
Zeg TS, dit is al de 2de keer vandaag.
Heb ik gemist, wie waren het ??quote:Op woensdag 30 september 2009 16:12 schreef Sersjee het volgende:
Puike uuropener.
Niet om het één en ander, maar 3FM bestond nog nietquote:Op woensdag 30 september 2009 16:12 schreef themauster het volgende:
i know niemand gooide de vorige dicht ik dacht dan nog maar een keer![]()
Niet wie. Wat. De gebruiksaanwijzing van de OV-chipkaart.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:14 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Heb ik gemist, wie waren het ??
quote:Op woensdag 30 september 2009 16:15 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Niet om het één en ander, maar 3FM bestond nog niet![]()
jawel hoor al vanaf midden jaren 90 werd het 3FMquote:Op woensdag 30 september 2009 16:15 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Niet om het één en ander, maar 3FM bestond nog niet![]()
Dus de [Radio 3] topics zitten er niet eens in ??quote:Op woensdag 30 september 2009 16:18 schreef themauster het volgende:
en dan nog anders kan hij niet toegevoegd worden op 3fmfan.nl![]()
jawel... kijk maar:quote:Op woensdag 30 september 2009 16:19 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dus de [Radio 3] topics zitten er niet eens in ??![]()
quote:Startdatum Titel
30-09-2009 [3FM #1602] nu verder genieten van Coen&Sander!
30-09-2009 [Radio 3 #1599] Met Juweeltjes van platen uit de 90s!
30-09-2009 [Radio 3 #1598] Waar we meestuiteren op 90er jaren beats
30-09-2009 [Radio 3 #1597] Waar we tot 90 tellen
30-09-2009 [Radio 3 #1596] Bijna komt ie d'r uit het 3fm kuiken
30-09-2009 [Radio 3 #1595] kijk live mee hoe het kuiken van 3FM geboren
30-09-2009 [Radio 3 #1594] Weer jong voelen met de 90's request week
30-09-2009 [Radio 3 #1593] BOEM BOEM BOEM BOEM HAKK�HH
ze zijn nu allemaal toegevoegd door door floris maar zelf kunnen we dat niet doen neequote:Op woensdag 30 september 2009 16:19 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dus de [Radio 3] topics zitten er niet eens in ??![]()
Ik zit nog te editten dus ik heb dat wederom weer gemist . . .quote:Op woensdag 30 september 2009 16:34 schreef Sersjee het volgende:
Barbara Barend mag veel vaker in de uitzending komen, zolang ze maar zulk goed nieuws brengt.
Gehoord van het woord sarcasmequote:Op woensdag 30 september 2009 16:47 schreef Qunix het volgende:
Coen en Sander ÉN Genieten in 1 zin???
Anouk Hoogendijk in lingerie in de nieuwe Helden.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:45 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik zit nog te editten dus ik heb dat wederom weer gemist . . .![]()
(verkapte tvp)quote:Op woensdag 30 september 2009 16:48 schreef themauster het volgende:
[..]
Gehoord van het woord sarcasme
Wanneer ligt hij en zij in den winkel?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Anouk Hoogendijk in lingerie in de nieuwe Helden.
Sinds 5 minuten geleden wel trouwens, heb 't net even aangepast.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:18 schreef themauster het volgende:
en dan nog anders kan hij niet toegevoegd worden op 3fmfan.nl
Morgenquote:Op woensdag 30 september 2009 17:06 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wanneer ligt hij en zij in den winkel?
Gast, er gaat NIETS, maar dan ook echt helemaal NIETS, boven Pittige Tijden!quote:Op woensdag 30 september 2009 17:11 schreef alors het volgende:
Ik had vroeger al een goede smaak, toen vond ik Carlo en Irene al vreselijk
waar...quote:Op woensdag 30 september 2009 17:09 schreef ThunderChild het volgende:
Zo, editten is klaar en hij is al geupload voor degenen die de happy hardcore mix nog es willen luisteren . . .![]()
Dat getuigt van een slechte smaak IMOquote:Op woensdag 30 september 2009 17:11 schreef alors het volgende:
Ik had vroeger al een goede smaak, toen vond ik Carlo en Irene al vreselijk
Zie PMquote:Op woensdag 30 september 2009 17:22 schreef naatje_1 het volgende:
waar...
Ik wil op m'n motor rijden....quote:Op woensdag 30 september 2009 17:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Gast, er gaat NIETS, maar dan ook echt helemaal NIETS, boven Pittige Tijden!
quote:
niet in topictitels zonder piquote:Op woensdag 30 september 2009 16:48 schreef themauster het volgende:
[..]
Gehoord van het woord sarcasme
quote:Op woensdag 30 september 2009 18:31 schreef Briggy het volgende:
Goedenavond
Weer thuis...koffie
...en ff de Happy Hakkuhmix van vanmiddag luisteren
Was heel tof inderdaad. Critical Massquote:Op woensdag 30 september 2009 19:05 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Was zéér vet vanmiddag!
Ik ga eens naar een podcast zoeken!
quote:Op woensdag 30 september 2009 19:09 schreef Sirolf het volgende:
Zou je lachen? Zou je schelden? Zou je zeggen dat ik een klootzak ben?
En ga nou niet met 'ja' reageren...
Ben benieuwd! Heb erg zin in Vengaboysquote:Hey Michiel!
Zou je voor mij en vele luisteraars Vengaboys - Up & Down willen draaien?
Alvast bedankt!
Groet,
Patrick
(Qunix van het Fok!forum)
jaquote:Op woensdag 30 september 2009 19:09 schreef Sirolf het volgende:
Avondquote:
Ik doe dan een verzoekje voor Eels - Novocaine For The Soulquote:Op woensdag 30 september 2009 19:13 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hallo
Zou je Vengaboys kunnen draaien voor ons?
Bvd!
Maricha !!!! Halloquote:Op woensdag 30 september 2009 19:14 schreef Maricha het volgende:
Haaai! (sorry......)
*kijkt om haar heen*quote:
Oeh, Eels. Top requestquote:Op woensdag 30 september 2009 19:14 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik doe dan een verzoekje voor Eels - Novocaine For The Soul
Groetjes,
Anneke
Ik zal het alleen doen als Giel of Timur die plaat draaitquote:Op woensdag 30 september 2009 19:09 schreef Sirolf het volgende:
En ga nou niet met 'ja' reageren...
quote:Op woensdag 30 september 2009 19:05 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Was zéér vet vanmiddag!
Ik ga eens naar een podcast zoeken!
Mijn kamer heeft ooit ook nog volgehangen met posters van de Spice Girlsquote:Op woensdag 30 september 2009 19:22 schreef themauster het volgende:
Ongeveer rond de tijd van deze single stapte ik van mijn Spice Girls fan zijn af was al begonnen toen Geri eruit ging
Wat een MutZ was je toch ookquote:Op woensdag 30 september 2009 19:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
Mijn kamer heeft ooit ook nog volgehangen met posters van de Spice GirlsGelukkig zag ik al vrij snel daarna het licht
Mijn vriendin heeft dat nooit is fan gebleven en dat heeft mij 2 jaar geleden in de O2 Arena gebracht voor The Return Of The Spice Girls Tourquote:Op woensdag 30 september 2009 19:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
Mijn kamer heeft ooit ook nog volgehangen met posters van de Spice GirlsGelukkig zag ik al vrij snel daarna het licht
Ik heb medelijden met je, arme jij...quote:Op woensdag 30 september 2009 19:26 schreef themauster het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft dat nooit is fan gebleven en dat heeft mij 2 jaar geleden in de O2 Arena gebracht voor The Return Of The Spice Girls Tour
quote:
Dat dus.quote:
* klikt *quote:Op woensdag 30 september 2009 19:26 schreef Qunix het volgende:
Podcast van Rabradio:
http://audio.omroep.nl/po(...)adio/20090930-14.mp3
Die waren goed iddquote:Op woensdag 30 september 2009 19:35 schreef borisz het volgende:
Solid Harmony al gedraaid deze week? Ook zo fout
Paar uurtjes te laat, maar goed . . .quote:Op woensdag 30 september 2009 19:26 schreef Qunix het volgende:
Podcast van Rabradio:
http://audio.omroep.nl/po(...)adio/20090930-14.mp3
Daar heb ik nog de cd vanquote:Op woensdag 30 september 2009 19:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die waren goed idd. Vond de zangeres altijd wel aardig
.
Hans Solid Harmony waren alleen maar zangeressenquote:Op woensdag 30 september 2009 19:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
.
quote:Op woensdag 30 september 2009 19:36 schreef -Hans- het volgende:
.
Als je het even had gevraagd hadden meer mensen hier je die link kunnen geven. Wordt namelijk automatisch van een aantal 3FM-programma's gemaakt.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:36 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Paar uurtjes te laat, maar goed . . .![]()
Bedoelde de hoofdzangeresquote:Op woensdag 30 september 2009 19:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Hans Solid Harmony waren alleen maar zangeressen
Oooohhhh, herinneren komen bovenquote:
Geloof het idd ookquote:Op woensdag 30 september 2009 19:38 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Die ging toch later naar de Honeyz toe ??![]()
Ik heb best wat jeugdzondes uit die tijdquote:
*proest*quote:Op woensdag 30 september 2009 19:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bedoelde de hoofdzangeres, maar heb net de clip weer even gezien maar vergeet wat ik net heb geschreven..
Elizaquote:
Heyquote:
Ondanks het succes van het eerste album werd er om onbekende redenen geen tweede gemaakt. Van Solid HarmoniE werd niets meer vernomen en de bandleden verdwenen uit de schijnwerpers. Melissa probeerde wel nog een solocarrière van de grond te krijgen, maar flopte. Mariama sloot zich aan bij het Britse trio Honeyz, maar deze band was ook al snel opgedoekt. Beki en Elisa probeerden nog met Jenilca Giusti om Solid HarmoniE nieuw leven in te blazen, maar dit mislukte eveneens. Deels kwam dit omdat ze voor hun tweede album geen platenmaatschappij konden vinden.quote:
Van MutZ is het nu al MutZigerquote:Op woensdag 30 september 2009 19:41 schreef MutZ het volgende:
[..]
Oooohhhh, herinneren komen bovenHeb ik zelfs ooit nog op een playbackshow gedaan
Doe Britney er dan ook nog maar bij, dat maakt het rijtje compleet.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Van MutZ is het nu al MutZiger.
Ach, je bent vast niet de enigequote:Op woensdag 30 september 2009 19:41 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb best wat jeugdzondes uit die tijdWas eind basisschoolleeftijd voor mij
Wijsheid komt met den jarenquote:Op woensdag 30 september 2009 19:46 schreef MutZ het volgende:
[..]
Doe Britney er dan ook nog maar bij, dat maakt het rijtje compleet.
Maar gelukkig ben ik inmiddels helemaal genezen
Jaaa, dat was die met kiss kiss toch?quote:
Wat waren jouw jeugdzondes?quote:Op woensdag 30 september 2009 19:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ach, je bent vast niet de enige. Leve de 90's
.
Gelukkig wel jaquote:Op woensdag 30 september 2009 19:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Wijsheid komt met den jaren
Ach groep 8 voor mij was 2001. Ik heb Rachel tijdens starmaker ooit geplaybackt op een groep 8 kamp dus ja iedereen heeft zijn jeugdzondes.
Dat Freak Me dat vond ik nog wel een geinig plaatje tot mijn beste kameraad in een dronken bui toen we dat nummer hoorden dat hij altijd zo geil van dat nummer werd sindsdien krijg ik rare gedachten bij dat nummerquote:Op woensdag 30 september 2009 19:46 schreef Qunix het volgende:
Wie kent Tarkan nog met Simarik?
En neuk nummers:
K-Ci & Jojo - All My Life
Another Level - Freak me
Ah, thanks voor de infoquote:Op woensdag 30 september 2009 19:43 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ondanks het succes van het eerste album werd er om onbekende redenen geen tweede gemaakt. Van Solid HarmoniE werd niets meer vernomen en de bandleden verdwenen uit de schijnwerpers. Melissa probeerde wel nog een solocarrière van de grond te krijgen, maar flopte. Mariama sloot zich aan bij het Britse trio Honeyz, maar deze band was ook al snel opgedoekt. Beki en Elisa probeerden nog met Jenilca Giusti om Solid HarmoniE nieuw leven in te blazen, maar dit mislukte eveneens. Deels kwam dit omdat ze voor hun tweede album geen platenmaatschappij konden vinden.
Bron: wiki
Nog niet gehoord, vond ze leukquote:Op woensdag 30 september 2009 19:35 schreef borisz het volgende:
Solid Harmony al gedraaid deze week? Ook zo fout
Altijd beter dan als 5 drag Queens de Spice Girls te playbacken als jongensquote:Op woensdag 30 september 2009 19:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Wijsheid komt met den jaren
Ach groep 8 voor mij was 2001. Ik heb Rachel tijdens starmaker ooit geplaybackt op een groep 8 kamp dus ja iedereen heeft zijn jeugdzondes.
Wou al zeggen, je zit in het verkeerde topicquote:
Jupquote:Op woensdag 30 september 2009 19:48 schreef MutZ het volgende:
[..]
Jaaa, dat was die met kiss kiss toch?
Op het podium van de basisschool staan hakkuuh (was meer stom naar voren schoppen met de benen) op The Bird van Charly Lownoise & Mental Theo. 't leek nergens opquote:
*proest*quote:Op woensdag 30 september 2009 19:49 schreef themauster het volgende:
[..]
Altijd beter dan als 5 drag Queens de Spice Girls te playbacken als jongens
quote:
ja bleef te lang hangenquote:Op woensdag 30 september 2009 19:51 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wou al zeggen, je zit in het verkeerde topic
Dat is ook wel heel fout jaquote:Op woensdag 30 september 2009 19:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Op het podium van de basisschool staan hakkuuh (was meer stom naar voren schoppen met de benen) op The Bird van Charly Lownoise & Mental Theo. 't leek nergens op.
En heb jij nog iets gedaan om dat te overtreffen?quote:Op woensdag 30 september 2009 19:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ach mijn broertje heeft ooit in tutu gestaan tijdens een musical ballarina na doen
dat doe je toch niet als puber, dat was nog op de basisschoolquote:Op woensdag 30 september 2009 19:54 schreef MutZ het volgende:
[..]
En heb jij nog iets gedaan om dat te overtreffen?
hier de melkboer, rintintin kauwgommetjes en smurfen kauwgomquote:Op woensdag 30 september 2009 19:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
snoepjes jatten bij de sigarenboer
*En daar ging een goed glas melk*quote:Op woensdag 30 september 2009 19:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
ach mijn broertje heeft ooit in tutu gestaan tijdens een musical ballarina na doen![]()
Ook als puber zul je vast wel jeugdzondes hebbenquote:Op woensdag 30 september 2009 19:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat doe je toch niet als puber, dat was nog op de basisschool
Dat heb ik dan weer nooit gedaanquote:Op woensdag 30 september 2009 19:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
snoepjes jatten bij de sigarenboer
Ik dacht dat mijn vertolking van de Apekoolaap tijdens de groep8-musical al beschamend was.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ach mijn broertje heeft ooit in tutu gestaan tijdens een musical ballarina na doen
als jeugdige was ik vrij onzichtbaar, is meer de basisschool periode geweest.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:56 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ook als puber zul je vast wel jeugdzondes hebben
Nou vooruit, ondanks dat het dan geen 90s is, mag je het hier wel postenquote:Op woensdag 30 september 2009 20:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als jeugdige was ik vrij onzichtbaar, is meer de basisschool periode geweest.
superstemquote:Op woensdag 30 september 2009 20:05 schreef themauster het volgende:
Die zanger van live heeft een beetje een irritante stem naar mijn smaak
Juist niet, geweldige stem (vind ik dan)quote:Op woensdag 30 september 2009 20:05 schreef themauster het volgende:
Die zanger van live heeft een beetje een irritante stem naar mijn smaak
Vind het wel meevallen. Ben wel van mening dat hun beste werk uit begin jaren '90 komt . . .quote:Op woensdag 30 september 2009 20:05 schreef themauster het volgende:
Die zanger van live heeft een beetje een irritante stem naar mijn smaak![]()
Eens.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:10 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen. Ben wel van mening dat hun beste werk uit begin jaren '90 komt . . .
Michiel ook, hij staat mee te zingen in de studio.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:09 schreef MutZ het volgende:
Goed, nog een jeugdzondebekentenis: ik ken de lyrics van dit nummer nog
Schat, ik kan het niet alleen nog meezingen, ik kan het dansje ook nog van Backstreet Back én ben zelfs bij een concert geweest. Geen zorgen dus.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:09 schreef MutZ het volgende:
Goed, nog een jeugdzondebekentenis: ik ken de lyrics van dit nummer nog
Ze staan al op de playlist voor maandag.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:09 schreef Marc63 het volgende:
NEEEEEEEEEEEE!!!!!
Als ik ergens een tyfushekel aan had in de 90's dan was het de Achterstraat Jochies. Vooral door dat belachelijk idolate gedrag van mn zus. Jarenlang zat ik te wachten om "Soepie?" (ook heel erg 90's) aan haar te kunnen vragen.
Is wel grappig, toen ik van de zomer in India was, in de hotels hadden ze dit nummer dus ook...quote:Op woensdag 30 september 2009 20:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Michiel ook, hij staat mee te zingen in de studio.
Michiel kent het dansje ook nogquote:Op woensdag 30 september 2009 20:10 schreef on_air het volgende:
[..]
Schat, ik kan het niet alleen nog meezingen, ik kan het dansje ook nog van Backstreet Back én ben zelfs bij een concert geweest. Geen zorgen dus.
Maandag ben ik ziek.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:11 schreef on_air het volgende:
[..]
Ze staan al op de playlist voor maandag.
quote:
quote:
quote:
Dat dus kon het teken even niet vinden en had geen zin om te zoekenquote:Op woensdag 30 september 2009 20:20 schreef Qunix het volgende:
graden: º
quote:Op woensdag 30 september 2009 20:11 schreef on_air het volgende:
[..]
Ze staan al op de playlist voor maandag.
quote:Op woensdag 30 september 2009 20:21 schreef alors het volgende:
No Good is zo'n gruwelijke plaat, draai em please....
Ga je gangquote:Op woensdag 30 september 2009 20:23 schreef muisje-eliza het volgende:
kan iemand dan the Prodigy met no good (start the dance) requesten???
Deze is al van ff terug, hoever kom jij met de lyrics?quote:Op woensdag 30 september 2009 20:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik loop weer hopeloos achter zie ik
Klopt, alleen wordt hiphop tegenwoordig verdund en vergiftigd met uitwerpselen als Lil Wayne en andere wacke bling/tattoo leeghoofden.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:23 schreef Qunix het volgende:
OLD SCHOOL HIPHOP!
Zo moet hiphop zijn.
Helaasquote:Op woensdag 30 september 2009 20:26 schreef alors het volgende:
[..]
Klopt, alleen wordt hiphop tegenwoordig verdund en vergiftigd met uitwerpselen als Lil Wayne en andere wacke bling/tattoo leeghoofden.
een heul endquote:Op woensdag 30 september 2009 20:25 schreef MutZ het volgende:
[..]
Deze is al van ff terug, hoever kom jij met de lyrics?
Eensquote:Op woensdag 30 september 2009 20:26 schreef alors het volgende:
[..]
Klopt, alleen wordt hiphop tegenwoordig verdund en vergiftigd met uitwerpselen als Lil Wayne en andere wacke bling/tattoo leeghoofden.
ach de ray of light cd was best oke.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:28 schreef themauster het volgende:
een jongen die Madonna aanvraagt
lijkt me niks mis mee eigenlijkquote:Op woensdag 30 september 2009 20:28 schreef themauster het volgende:
een jongen die Madonna aanvraagt
Nasty was dat toch?quote:Op woensdag 30 september 2009 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
was die niet van een moment zonder jou , zonder jou kan ik niet leven ?
Ik heb al teveel requests gedaanquote:Op woensdag 30 september 2009 20:27 schreef muisje-eliza het volgende:
kunnen meer mensen the Prodigy dan even twitteren naar Veenema
ow nee dat was nastyquote:Op woensdag 30 september 2009 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
was die niet van een moment zonder jou , zonder jou kan ik niet leven ?
ik ookquote:
Ik ook niet, maar de jongens die bij haar concert waren waren voor een groot deel homoquote:Op woensdag 30 september 2009 20:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
lijkt me niks mis mee eigenlijk![]()
ik vind Maddie nou niet echt speciaal voor meiden
en btw klonk ie niet als een ECHTE jongen![]()
Vond ik Henk toch leuker.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:29 schreef MutZ het volgende:
HET KUIKEN HEET: SPEAKER
Het lieve 3FM-kuiken heeft een naam: SPEAKER! Duizenden stemmen kwamen binnen met 'Speaker' als winnaar. Vanaf nu is Speaker te bewonderen op kinderboerderij de Hertenkamp in Hilversum.
Gisteren namen Coen & Sander al afscheid van hun kuikentje. Beluister hier het fragment uit de uitzending!
Het ga je goed Speakertje!
Ik was voor de florent-variant gegaanquote:
Er las een dj meequote:Op woensdag 30 september 2009 20:35 schreef Againzender het volgende:
What are you saying
What are you playing
Who are you obeying
Day out day in?
Baby, baby, baby, baby
That stuff is driving me crazy
DJs communicate to the masses
Sex and violent classes
Now our children grow up prisoners
All their lives radio listeners !!!
Het moet verboden wordenquote:
Hans, voetbal, of kijken?quote:
als ze willen dat al mn ramen en mn trommelvliezen breken wel jahquote:Op woensdag 30 september 2009 20:40 schreef alors het volgende:
Emotions, die zouden ze eens moeten draaien!
quote:Op woensdag 30 september 2009 20:38 schreef MutZ het volgende:
GD![]()
![]()
![]()
![]()
Doe maar Basket Case of When I Come Around van Dookie![]()
jij kan altijd dingen aanvragen die bijna altijd gedraaid worden...vraag eens voor mij the Prodigy met no good aanquote:Op woensdag 30 september 2009 20:43 schreef Againzender het volgende:
Kids slapen, die radio kan best wat harder nu
Te laat, tis Longview gewordenquote:
Volgens mij is 'ie er eindelijkquote:Op woensdag 30 september 2009 20:25 schreef muisje-eliza het volgende:
kheb al Capella gevraagd![]()
vraag ik al drie dagen, dus hij zit er vast niet in![]()
Had ik vanochtend ook gedaan, nog geen sjoege.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jij kan altijd dingen aanvragen die bijna altijd gedraaid worden...vraag eens voor mij the Prodigy met no good aan
Hij zei jouw naamquote:
Eens kijken hoelang je dit kunt volhoudenquote:Op woensdag 30 september 2009 20:48 schreef muisje-eliza het volgende:
ik zal niet meer zeuren deze week...ik ben gelukkig![]()
Nounou, het is niet altijd raak hoorquote:Op woensdag 30 september 2009 20:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jij kan altijd dingen aanvragen die bijna altijd gedraaid worden...vraag eens voor mij the Prodigy met no good aan
quote:Op woensdag 30 september 2009 20:51 schreef MutZ het volgende:
[..]
Eens kijken hoelang je dit kunt volhouden
Vind dit wel grappig...quote:Op woensdag 30 september 2009 20:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Doe mij maar het orgineel
Tegen wie ??quote:
NECquote:
Jammer. Zeker als dat populistische Wakker Nederlandquote:Op woensdag 30 september 2009 20:56 schreef MutZ het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van dat advies over Llink?
wat vinden we ervan dat Powned erbij komt misschienquote:Op woensdag 30 september 2009 20:56 schreef MutZ het volgende:
Nog nooit een programma ervan gezien, dus op TV zal ik niet veel missen en als ze idd een wanboel van de financiën hebben gemaakt, dan verdienen ze het om eruit getrapt te worden. Elk ander bedrijf of commerciële omroep zou ook einde verhaal zijn, dus waarom geen publieke omroep ??quote:Op woensdag 30 september 2009 20:56 schreef MutZ het volgende:
Wanneer gaan jullie 2 nou eens mee doen aan Flirt je stijf om kwart voor 1quote:
Oja, dat moeten we inderdaad nog een keer doenquote:Op woensdag 30 september 2009 21:03 schreef themauster het volgende:![]()
[..]
Wanneer gaan jullie 2 nou eens mee doen aan Flirt je stijf om kwart voor 1
Gaan jullie dan voor het geld of het diner?quote:Op woensdag 30 september 2009 21:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, dat moeten we inderdaad nog een keer doen
Eten natuurlijkquote:Op woensdag 30 september 2009 21:05 schreef MutZ het volgende:
[..]
Gaan jullie dan voor het geld of het diner?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |