*proest*quote:Op woensdag 30 september 2009 19:49 schreef themauster het volgende:
[..]
Altijd beter dan als 5 drag Queens de Spice Girls te playbacken als jongens
quote:
ja bleef te lang hangenquote:Op woensdag 30 september 2009 19:51 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wou al zeggen, je zit in het verkeerde topic
Dat is ook wel heel fout jaquote:Op woensdag 30 september 2009 19:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Op het podium van de basisschool staan hakkuuh (was meer stom naar voren schoppen met de benen) op The Bird van Charly Lownoise & Mental Theo. 't leek nergens op.
En heb jij nog iets gedaan om dat te overtreffen?quote:Op woensdag 30 september 2009 19:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ach mijn broertje heeft ooit in tutu gestaan tijdens een musical ballarina na doen
dat doe je toch niet als puber, dat was nog op de basisschoolquote:Op woensdag 30 september 2009 19:54 schreef MutZ het volgende:
[..]
En heb jij nog iets gedaan om dat te overtreffen?
hier de melkboer, rintintin kauwgommetjes en smurfen kauwgomquote:Op woensdag 30 september 2009 19:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
snoepjes jatten bij de sigarenboer
*En daar ging een goed glas melk*quote:Op woensdag 30 september 2009 19:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
ach mijn broertje heeft ooit in tutu gestaan tijdens een musical ballarina na doen![]()
Ook als puber zul je vast wel jeugdzondes hebbenquote:Op woensdag 30 september 2009 19:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat doe je toch niet als puber, dat was nog op de basisschool
Dat heb ik dan weer nooit gedaanquote:Op woensdag 30 september 2009 19:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
snoepjes jatten bij de sigarenboer
Ik dacht dat mijn vertolking van de Apekoolaap tijdens de groep8-musical al beschamend was.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ach mijn broertje heeft ooit in tutu gestaan tijdens een musical ballarina na doen
als jeugdige was ik vrij onzichtbaar, is meer de basisschool periode geweest.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:56 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ook als puber zul je vast wel jeugdzondes hebben
Nou vooruit, ondanks dat het dan geen 90s is, mag je het hier wel postenquote:Op woensdag 30 september 2009 20:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als jeugdige was ik vrij onzichtbaar, is meer de basisschool periode geweest.
superstemquote:Op woensdag 30 september 2009 20:05 schreef themauster het volgende:
Die zanger van live heeft een beetje een irritante stem naar mijn smaak
Juist niet, geweldige stem (vind ik dan)quote:Op woensdag 30 september 2009 20:05 schreef themauster het volgende:
Die zanger van live heeft een beetje een irritante stem naar mijn smaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |