quote:Op woensdag 30 september 2009 20:38 schreef MutZ het volgende:
GD![]()
![]()
![]()
![]()
Doe maar Basket Case of When I Come Around van Dookie![]()
jij kan altijd dingen aanvragen die bijna altijd gedraaid worden...vraag eens voor mij the Prodigy met no good aanquote:Op woensdag 30 september 2009 20:43 schreef Againzender het volgende:
Kids slapen, die radio kan best wat harder nu
Te laat, tis Longview gewordenquote:
Volgens mij is 'ie er eindelijkquote:Op woensdag 30 september 2009 20:25 schreef muisje-eliza het volgende:
kheb al Capella gevraagd![]()
vraag ik al drie dagen, dus hij zit er vast niet in![]()
Had ik vanochtend ook gedaan, nog geen sjoege.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jij kan altijd dingen aanvragen die bijna altijd gedraaid worden...vraag eens voor mij the Prodigy met no good aan
Hij zei jouw naamquote:
Eens kijken hoelang je dit kunt volhoudenquote:Op woensdag 30 september 2009 20:48 schreef muisje-eliza het volgende:
ik zal niet meer zeuren deze week...ik ben gelukkig![]()
Nounou, het is niet altijd raak hoorquote:Op woensdag 30 september 2009 20:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jij kan altijd dingen aanvragen die bijna altijd gedraaid worden...vraag eens voor mij the Prodigy met no good aan
quote:Op woensdag 30 september 2009 20:51 schreef MutZ het volgende:
[..]
Eens kijken hoelang je dit kunt volhouden
Vind dit wel grappig...quote:Op woensdag 30 september 2009 20:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Doe mij maar het orgineel
Tegen wie ??quote:
NECquote:
Jammer. Zeker als dat populistische Wakker Nederlandquote:Op woensdag 30 september 2009 20:56 schreef MutZ het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van dat advies over Llink?
wat vinden we ervan dat Powned erbij komt misschienquote:Op woensdag 30 september 2009 20:56 schreef MutZ het volgende:
Nog nooit een programma ervan gezien, dus op TV zal ik niet veel missen en als ze idd een wanboel van de financiën hebben gemaakt, dan verdienen ze het om eruit getrapt te worden. Elk ander bedrijf of commerciële omroep zou ook einde verhaal zijn, dus waarom geen publieke omroep ??quote:Op woensdag 30 september 2009 20:56 schreef MutZ het volgende:
Wanneer gaan jullie 2 nou eens mee doen aan Flirt je stijf om kwart voor 1quote:
Oja, dat moeten we inderdaad nog een keer doenquote:Op woensdag 30 september 2009 21:03 schreef themauster het volgende:![]()
[..]
Wanneer gaan jullie 2 nou eens mee doen aan Flirt je stijf om kwart voor 1
Gaan jullie dan voor het geld of het diner?quote:Op woensdag 30 september 2009 21:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, dat moeten we inderdaad nog een keer doen
Eten natuurlijkquote:Op woensdag 30 september 2009 21:05 schreef MutZ het volgende:
[..]
Gaan jullie dan voor het geld of het diner?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |