quote:Op woensdag 30 september 2009 20:11 schreef on_air het volgende:
[..]
Ze staan al op de playlist voor maandag.
quote:Op woensdag 30 september 2009 20:21 schreef alors het volgende:
No Good is zo'n gruwelijke plaat, draai em please....
Ga je gangquote:Op woensdag 30 september 2009 20:23 schreef muisje-eliza het volgende:
kan iemand dan the Prodigy met no good (start the dance) requesten???
Deze is al van ff terug, hoever kom jij met de lyrics?quote:Op woensdag 30 september 2009 20:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik loop weer hopeloos achter zie ik
Klopt, alleen wordt hiphop tegenwoordig verdund en vergiftigd met uitwerpselen als Lil Wayne en andere wacke bling/tattoo leeghoofden.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:23 schreef Qunix het volgende:
OLD SCHOOL HIPHOP!
Zo moet hiphop zijn.
Helaasquote:Op woensdag 30 september 2009 20:26 schreef alors het volgende:
[..]
Klopt, alleen wordt hiphop tegenwoordig verdund en vergiftigd met uitwerpselen als Lil Wayne en andere wacke bling/tattoo leeghoofden.
een heul endquote:Op woensdag 30 september 2009 20:25 schreef MutZ het volgende:
[..]
Deze is al van ff terug, hoever kom jij met de lyrics?
Eensquote:Op woensdag 30 september 2009 20:26 schreef alors het volgende:
[..]
Klopt, alleen wordt hiphop tegenwoordig verdund en vergiftigd met uitwerpselen als Lil Wayne en andere wacke bling/tattoo leeghoofden.
ach de ray of light cd was best oke.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:28 schreef themauster het volgende:
een jongen die Madonna aanvraagt
lijkt me niks mis mee eigenlijkquote:Op woensdag 30 september 2009 20:28 schreef themauster het volgende:
een jongen die Madonna aanvraagt
Nasty was dat toch?quote:Op woensdag 30 september 2009 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
was die niet van een moment zonder jou , zonder jou kan ik niet leven ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |