Vind het wel meevallen. Ben wel van mening dat hun beste werk uit begin jaren '90 komt . . .quote:Op woensdag 30 september 2009 20:05 schreef themauster het volgende:
Die zanger van live heeft een beetje een irritante stem naar mijn smaak![]()
Eens.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:10 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen. Ben wel van mening dat hun beste werk uit begin jaren '90 komt . . .
Michiel ook, hij staat mee te zingen in de studio.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:09 schreef MutZ het volgende:
Goed, nog een jeugdzondebekentenis: ik ken de lyrics van dit nummer nog
Schat, ik kan het niet alleen nog meezingen, ik kan het dansje ook nog van Backstreet Back én ben zelfs bij een concert geweest. Geen zorgen dus.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:09 schreef MutZ het volgende:
Goed, nog een jeugdzondebekentenis: ik ken de lyrics van dit nummer nog
Ze staan al op de playlist voor maandag.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:09 schreef Marc63 het volgende:
NEEEEEEEEEEEE!!!!!
Als ik ergens een tyfushekel aan had in de 90's dan was het de Achterstraat Jochies. Vooral door dat belachelijk idolate gedrag van mn zus. Jarenlang zat ik te wachten om "Soepie?" (ook heel erg 90's) aan haar te kunnen vragen.
Is wel grappig, toen ik van de zomer in India was, in de hotels hadden ze dit nummer dus ook...quote:Op woensdag 30 september 2009 20:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Michiel ook, hij staat mee te zingen in de studio.
Michiel kent het dansje ook nogquote:Op woensdag 30 september 2009 20:10 schreef on_air het volgende:
[..]
Schat, ik kan het niet alleen nog meezingen, ik kan het dansje ook nog van Backstreet Back én ben zelfs bij een concert geweest. Geen zorgen dus.
Maandag ben ik ziek.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:11 schreef on_air het volgende:
[..]
Ze staan al op de playlist voor maandag.
quote:
quote:
quote:
Dat dus kon het teken even niet vinden en had geen zin om te zoekenquote:Op woensdag 30 september 2009 20:20 schreef Qunix het volgende:
graden: º
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |