Vrolijk ?quote:
Nee, ik wilde dat de OP weer kloptequote:Op woensdag 30 september 2009 14:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat het topic over de datum was
Wat was daar mis mee dan?quote:Op woensdag 30 september 2009 14:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, ik wilde dat de OP weer klopte.
Ik bedoel, ik heb hem van de server afgegooid, dus de oude OP flipte.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zie hem idd nog steeds niet
Ah ok, duidelijkquote:Op woensdag 30 september 2009 14:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik bedoel, ik heb hem van de server afgegooid, dus de oude OP flipte.
Eh ik ookquote:Op woensdag 30 september 2009 14:27 schreef existenz het volgende:
Piere ik ben gisteren vergeten bier te gaan drinken
oeh wanneer ?quote:Op woensdag 30 september 2009 14:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Eh ik ookNieuwe date plannen dan maar? VoreG ook erbij, en iedereen die maar meewil
Das een goeiequote:
mjah, vrijdags of zaterdagsquote:Op woensdag 30 september 2009 14:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Das een goeieJij moet altijd werken door de week dus in het weekend is beter lijkt me?
Edit: laat maarquote:Op woensdag 30 september 2009 14:36 schreef theKiD het volgende:
De wiki klopt voor mij nu iig weerBourgondiėr
Dan wordt het sowiezo een vrijdagquote:Op woensdag 30 september 2009 14:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mjah, vrijdags of zaterdagszondags wil ik ook soms nog wel eens gaan haha
dat ben je toch ook ?quote:Op woensdag 30 september 2009 14:36 schreef theKiD het volgende:
De wiki klopt voor mij nu iig weerBourgondiėr
Tilburg fok meetquote:Op woensdag 30 september 2009 14:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dan wordt het sowiezo een vrijdag
Ik vrees dat het dan een Crazy-PierreTT-VoreG-existenz meet gaat wordenquote:
Is er gratis bier?quote:Op woensdag 30 september 2009 14:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik vrees dat het dan een Crazy-PierreTT-VoreG-existenz meet gaat wordenKid gaat op vakantie en de restwil toch nooit meeten?
zusje wil nooit,quote:Op woensdag 30 september 2009 14:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik vrees dat het dan een Crazy-PierreTT-VoreG-existenz meet gaat wordenKid gaat op vakantie en de restwil toch nooit meeten?
denk niet hahaquote:
Valt mee hoorquote:Op woensdag 30 september 2009 14:55 schreef Crazy-M het volgende:
Met voreg is wel ff kut afspreken nu, nu hij verbannen is van dit forum.
ach hij moet toch meestal werkenquote:
kom jij ook naar de meet tussen voreg, piere, existenz en mij ???quote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 14:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Das een goeieJij moet altijd werken door de week dus in het weekend is beter lijkt me?
Euroshopper-bier-in-blikken-Tilburg-Fok!-meetquote:
krijg je: New Kids effectquote:Op woensdag 30 september 2009 15:21 schreef Guard het volgende:
[..]
Euroshopper-bier-in-blikken-Tilburg-Fok!-meet
jij ook komen dan ?quote:
Nee, VoreG gaat goedkoop bier regelen @ Boekanierquote:Op woensdag 30 september 2009 15:21 schreef Guard het volgende:
[..]
Euroshopper-bier-in-blikken-Tilburg-Fok!-meet
quote:Op woensdag 30 september 2009 15:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, VoreG gaat goedkoop bier regelen @ Boekanier
ik stem voor hahaquote:Op woensdag 30 september 2009 15:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, VoreG gaat goedkoop bier regelen @ Boekanier
en jij gaat ook meequote:
meete met exist, voreg, piere en mijquote:
o, jij gaat ook meequote:
bier komt altijd uitquote:Op woensdag 30 september 2009 16:08 schreef Stuurloos het volgende:
Als het uitkomt.. prima plan! 3 keer vallen ben ik thuis
dan maar colaquote:Op woensdag 30 september 2009 16:14 schreef automatic_ het volgende:
Ik lust geen bier en ik moet naar huis rijden, dus dan kan ik sowieso geen bier drinken
Oja & jullie zat en ik zo nuchter? Of jullie dumpen mij subtielquote:
ik was vorige week in breda, ook alleen colaquote:
doe ik met jou meedrinkenquote:Op woensdag 30 september 2009 16:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oja & jullie zat en ik zo nuchter? Of jullie dumpen mij subtiel
deal ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |