BT is overduidelijk underrated.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahhh wat lief!!
In 't zonnetje:
[ afbeelding ]
quote:
Goh bedanktquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:27 schreef Vamps het volgende:
[..]
Daar heb jij één goed punt, BT is de beste ooit!
Mja, ze kijkt iewat wazig, ze zit in vergevorderd stadium van dementie, vandaar dat ik nog een leuke foto van haar met mij wou voordat t niet meer kon.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:05 schreef kanovinnie het volgende:
Jouw oma kijkt precies hetzelfde zoals mijn oma ook in de camera zou kijken
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:03 schreef Booomfruit het volgende:
[ afbeelding ]
Met Oma afgelopen zomer.
je lijkt een beetje op prince harryquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:03 schreef Booomfruit het volgende:
[ afbeelding ]
Met Oma afgelopen zomer.
Mijn oma was licht dement, maar op een gegevenmoment is ze gevallen. Ze had ook een ziekte waardoor ze duizelig kon worden, en waarschijnlijk was ze haar medicijnen vergeten. Daarna zat ze in een verzorginstehuis en wist ze af en toe niet meer dat wij er waren, al wist ze onze namen wel nog. Dan stond je met haar te praten, en dan zei ze opeens "Oh wat leuk dat jullie er zijn". Dan stond je er al een half uurquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:07 schreef Booomfruit het volgende:
[..]
Mja, ze kijkt iewat wazig, ze zit in vergevorderd stadium van dementie, vandaar dat ik nog een leuke foto van haar met mij wou voordat t niet meer kon.
Jongens met rode harenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:03 schreef Booomfruit het volgende:
[ afbeelding ]
Met Oma afgelopen zomer.
noortjequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:20 schreef Noortje. het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd terug mit Afra.
[ afbeelding ]
K3.
Godver, dat dacht ik nou ookquote:
Vette fotoquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:00 schreef limbolandjgirl het volgende:
[ afbeelding ]
Dat springende geval..
Scouting btwquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:00 schreef limbolandjgirl het volgende:
[ afbeelding ]
Dat springende geval..
quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:24 schreef Eisoep het volgende:
[ afbeelding ]
Gekkebekketrekke!!!! ( omg die zonnebril is echt lelijk)
Met je mobiel een foto maken in de spiegel met je blote bast : -1quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:07 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Je tong uitsteken op foto's om te laten zien dat je een tongpiercing hebt: - 1
quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Met je mobiel een foto maken in de spiegel met je blote bast : -1
quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Met je mobiel een foto maken in de spiegel met je blote bast : -1
Het zijn nog altijd tieten, en ze zijn niet ontbloot, dus zie ik geen probleem.quote:
Ik toch ook nietquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het zijn nog altijd tieten, en ze zijn niet ontbloot, dus zie ik geen probleem.
Wil je mij niet in hoge resolutie kunnen zien?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:35 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik denk ergens waar ze niet kunnen resizen. Téring.
Rond het Gardameer, ik gok op Sermione, in Italié ten tijde van afgelopen zomer, rond 21:00 s'avonds.quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:34 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Rond het Gardameer, ik gok op Sermione, in Italié ten tijde van afgelopen zomer, rond 21:00 s'avonds.
Waarom post je 2 keer dezelfde fotoquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:34 schreef Pinkerton het volgende:
Verkoopexamen op school.
[ afbeelding ]
Nog eentje van begin dit jaar in Utrecht:
[ afbeelding ]
Ik zat al te twijfelen of ik 'm gepost had of niet. Was te lam om 't te controlerenquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
Waarom post je 2 keer dezelfde foto?
Sorry voor mijn lichte vorm van dyslexie..quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:28 schreef Plums het volgende:
[..]
Dude, needs met een t?![]()
en limburg ftw![]()
Mag ik je ogen hebben?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:57 schreef Tijgertje. het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nieuwe Lens.
Nice.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:57 schreef Tijgertje. het volgende:
Nieuwe Lens.
Prachtige foto'squote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:57 schreef Tijgertje. het volgende:
Nieuwe Lens.
Dankjewel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:03 schreef swfjvh het volgende:
[..]
Prachtige foto's
Heb je site es bekeken, je bent echt wel goed bezig![]()
gat in geslagen/geknipt, aan de binnekant, die flappen die er zo uitsteken beschilderd en aan de zijkanten van die flappen bekleed met bladzilverquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:28 schreef MASD het volgende:
[..]
Wát heb je in godsnaam met dat schildersdoek gedaan.
En nu de rest felroze verven.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:31 schreef electronique het volgende:
[..]
gat in geslagen/geknipt, aan de binnekant, die flappen die er zo uitsteken beschilderd en aan de zijkanten van die flappen bekleed met bladzilver
en aan de achterkant heb ik zwart leer gespannen
Held.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:34 schreef electronique het volgende:
[..]
het is barbieroze, maar de foto verneukt het
en de zijkanten van het doek zijn lila
quote:
Dat dusquote:
Je bent een vaas?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:56 schreef Daantke het volgende:
[ afbeelding ]
Gala. Ik uiterst rechts dus
Wat kijkt je date blij.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 @ 22:56 schreef Daantke het volgende:
[afbeelding]
Gala. Ik uiterst rechts dus
hahah zat jij net in bus 80 van 13:37?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:20 schreef Noortje. het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd terug mit Afra.
[ afbeelding ]
K3.
Meneer ziet tieten waar ze er niet zijnquote:Op woensdag 14 oktober 2009 @ 16:15 schreef eRrrrJeee het volgende:
allemaal nieuwe tieten
Al mijn recente foto's zijn niet voor het net..
Nee.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:02 schreef TwyLight het volgende:
[..]
hahah zat jij net in bus 80 van 13:37?
Zat je er vanochtend in dan? die bus die om half 11 op station aankomt?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb trouwens wel altijd die lijn, als ik met de bus ga.
Hoi.quote:
kom ze is laten zien danquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Meneer ziet tieten waar ze er niet zijn.
Haha ja, is het kamer van mijn zusje, verlichting was daar beterquote:
smoesjesquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:09 schreef Keeskacheltje het volgende:
[..]
Haha ja, is het kamer van mijn zusje, verlichting was daar beter
Sinds november 1990.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:07 schreef eRrrrJeee het volgende:
-danc
[..]
sinds wanneer heb je haar?
Gastquote:
Ik zit ook niet recht voor de cameraquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:35 schreef MASD het volgende:
[..]
Je ogen zijn echt zwaar asymmetrisch!
Kijk eens goed, je wenkbrauwen en oren zitten gewoon correct. Het is toch echt je gezicht.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik zit ook niet recht voor de camera
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |