Dankjewel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:03 schreef swfjvh het volgende:
[..]
Prachtige foto's
Heb je site es bekeken, je bent echt wel goed bezig![]()
gat in geslagen/geknipt, aan de binnekant, die flappen die er zo uitsteken beschilderd en aan de zijkanten van die flappen bekleed met bladzilverquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:28 schreef MASD het volgende:
[..]
Wát heb je in godsnaam met dat schildersdoek gedaan.
En nu de rest felroze verven.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:31 schreef electronique het volgende:
[..]
gat in geslagen/geknipt, aan de binnekant, die flappen die er zo uitsteken beschilderd en aan de zijkanten van die flappen bekleed met bladzilver
en aan de achterkant heb ik zwart leer gespannen
Held.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:34 schreef electronique het volgende:
[..]
het is barbieroze, maar de foto verneukt het
en de zijkanten van het doek zijn lila
quote:
Dat dusquote:
Je bent een vaas?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:56 schreef Daantke het volgende:
[ afbeelding ]
Gala. Ik uiterst rechts dus
Wat kijkt je date blij.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 @ 22:56 schreef Daantke het volgende:
[afbeelding]
Gala. Ik uiterst rechts dus
hahah zat jij net in bus 80 van 13:37?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:20 schreef Noortje. het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd terug mit Afra.
[ afbeelding ]
K3.
Meneer ziet tieten waar ze er niet zijnquote:Op woensdag 14 oktober 2009 @ 16:15 schreef eRrrrJeee het volgende:
allemaal nieuwe tieten
Al mijn recente foto's zijn niet voor het net..
Nee.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:02 schreef TwyLight het volgende:
[..]
hahah zat jij net in bus 80 van 13:37?
Zat je er vanochtend in dan? die bus die om half 11 op station aankomt?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb trouwens wel altijd die lijn, als ik met de bus ga.
Hoi.quote:
kom ze is laten zien danquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Meneer ziet tieten waar ze er niet zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |