BT is overduidelijk underrated.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahhh wat lief!!
In 't zonnetje:
[ afbeelding ]
quote:
Goh bedanktquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:27 schreef Vamps het volgende:
[..]
Daar heb jij één goed punt, BT is de beste ooit!
Mja, ze kijkt iewat wazig, ze zit in vergevorderd stadium van dementie, vandaar dat ik nog een leuke foto van haar met mij wou voordat t niet meer kon.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:05 schreef kanovinnie het volgende:
Jouw oma kijkt precies hetzelfde zoals mijn oma ook in de camera zou kijken
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:03 schreef Booomfruit het volgende:
[ afbeelding ]
Met Oma afgelopen zomer.
je lijkt een beetje op prince harryquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:03 schreef Booomfruit het volgende:
[ afbeelding ]
Met Oma afgelopen zomer.
Mijn oma was licht dement, maar op een gegevenmoment is ze gevallen. Ze had ook een ziekte waardoor ze duizelig kon worden, en waarschijnlijk was ze haar medicijnen vergeten. Daarna zat ze in een verzorginstehuis en wist ze af en toe niet meer dat wij er waren, al wist ze onze namen wel nog. Dan stond je met haar te praten, en dan zei ze opeens "Oh wat leuk dat jullie er zijn". Dan stond je er al een half uurquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:07 schreef Booomfruit het volgende:
[..]
Mja, ze kijkt iewat wazig, ze zit in vergevorderd stadium van dementie, vandaar dat ik nog een leuke foto van haar met mij wou voordat t niet meer kon.
Jongens met rode harenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:03 schreef Booomfruit het volgende:
[ afbeelding ]
Met Oma afgelopen zomer.
noortjequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:20 schreef Noortje. het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd terug mit Afra.
[ afbeelding ]
K3.
Godver, dat dacht ik nou ookquote:
Vette fotoquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:00 schreef limbolandjgirl het volgende:
[ afbeelding ]
Dat springende geval..
Scouting btwquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:00 schreef limbolandjgirl het volgende:
[ afbeelding ]
Dat springende geval..
quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:24 schreef Eisoep het volgende:
[ afbeelding ]
Gekkebekketrekke!!!! ( omg die zonnebril is echt lelijk)
Met je mobiel een foto maken in de spiegel met je blote bast : -1quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:07 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Je tong uitsteken op foto's om te laten zien dat je een tongpiercing hebt: - 1
quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Met je mobiel een foto maken in de spiegel met je blote bast : -1
quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Met je mobiel een foto maken in de spiegel met je blote bast : -1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |