Vanalles, laptop beeldscherm wordt soms niet herkent. Dus dan zeul ik dat ding naar de studeerkamer om hem aan te sluiten op een extern beeldscherm, ,amar dat is ook zo'n gedoe. Als je 19" crt beeldscherm minder mobiel is als je laptopquote:Op woensdag 30 september 2009 12:06 schreef IrishBastard het volgende:
Wat is er nou nog mis mee dan?
kheb zelf hier gereden... lang geleden..... vaak savonds dusquote:Op woensdag 30 september 2009 12:35 schreef ScarFace- het volgende:
Kent iemand nog een leuk adresje in Nijmegen om rijlessen te volgen?
Wil graag `s avonds een uurtje lessen zo nu en dan
Bedankt, ik zal er eens langsgaanquote:Op woensdag 30 september 2009 12:54 schreef l3laster het volgende:
[..]
kheb zelf hier gereden... lang geleden..... vaak savonds dus
http://www.v-o-n.nl/
valt best mee, net zo hoog en diep als mn laptop ongeveerquote:Op woensdag 30 september 2009 16:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
djeejs, wat is dat voor een bakbeest van een apparaat! Kan je daarmee mensen klonen?
Gebruik jij dan een desktop als laptop?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:29 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
valt best mee, net zo hoog en diep als mn laptop ongeveer
eigenwijs struk vretenquote:Op woensdag 30 september 2009 16:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gebruik jij dan een desktop als laptop?
quote:
Vraag maar meer mensen meequote:Op woensdag 30 september 2009 16:35 schreef swarmahoer het volgende:
morgenavond weer poolen kijken naar de tetten van die ene medewerkster trouwens?
Alleen het Bascafé en TKB zijn te doen (althans, ik was er een jaar terug voor het laatst op dinsdagquote:Op woensdag 30 september 2009 03:00 schreef LastRequest het volgende:
Bij dezen vind ik, na het een aantal keer geprobeerd te hebben, dat ik mag zeggen dat ik de stad op dinsdag geen reet aan vind.
Goffedomme die had juinen jaquote:Op woensdag 30 september 2009 16:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vraag maar meer mensen mee
Ik heb bij Robby Knoop gelest, zeer tevreden over.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:35 schreef ScarFace- het volgende:
Kent iemand nog een leuk adresje in Nijmegen om rijlessen te volgen?
Wil graag `s avonds een uurtje lessen zo nu en dan
Daar was ik dus, maar het was echt kneiterdruk, niet leuk meer.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Alleen het Bascafé en TKB zijn te doen (althans, ik was er een jaar terug voor het laatst op dinsdag), maar dan ook wel als er wat bekenden zijn. Anders is 't maar saia. En het Bascafé is eigenlijk veel te druk
.
Dan is er dus weinig veranderdquote:Op woensdag 30 september 2009 16:43 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Daar was ik dus, maar het was echt kneiterdruk, niet leuk meer.
ga je mee poolen morgenquote:
quote:
Owquote:Op woensdag 30 september 2009 16:55 schreef morgane het volgende:
Ik dacht dat hij vroeg wie je nieuwe lief is?
Heb jij geen college zo meteen?quote:Op woensdag 30 september 2009 17:12 schreef Californium het volgende:
[..]
OwSanderrrrr! die kerel op mijn hyves foto
![]()
![]()
![]()
hij heet rutger
![]()
![]()
Succes met je toetsen!quote:
en die ken ik ookquote:Op woensdag 30 september 2009 17:29 schreef morgane het volgende:
Wel grappig, ik ken ook een Rutger en dat is net zo'n bal
Niet doorvertellen hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |