Het leeft in Alkmaar e.o. ook niet echt, want de wedstrijd zou niet eens uitverkocht zijn.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:03 schreef tong80 het volgende:
Het leeft wel zie ik door al de reacties.
Is wel uitverkocht.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het leeft in Alkmaar e.o. ook niet echt, want de wedstrijd zou niet eens uitverkocht zijn.
Ik kijk alleen op het einde naar het Belgische journaal vanwegen Sabine Hagendoorn.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oh, ik hoorde gisteren in het Belgische journaal dat het niet uitverkocht zou zijn, vandaar.
Dan kijk je dus niet het journaal, maar het weer na het journaalquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk alleen op het einde naar het Belgische journaal vanwegen Sabine Hagendoorn.
Daar hadden ze toen gelijk in. Er waren kaarten teruggekomen van de UEFA bobo's en die zijn sinds vanmorgen ook allemaal verkocht.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oh, ik hoorde gisteren in het Belgische journaal dat het niet uitverkocht zou zijn, vandaar.
Leu affiche iddquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:06 schreef Psychonikeo het volgende:
Hebben jullie ook zo'n in de wedstrijd?
Van Gaal is op tijd vertrokken. Na vorig seizoen kon hij niet beter.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:18 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik ben ziek, derhalve niet naar school.
Gaan we maar eens kijken naar dat zooitje ongeregeld. Uiteindelijk is de hele malaise vooral de schuld van Scheringa en v Gaal zelf wat mij betreft.
Vind het nogal ongepast om een club kampioen te maken en vervolgens te laten vallen om naar mofrika te gaan, en nog wel naar Bayern.
0-2, we gaan ervoor
hebben ze bij AZ nou niks beters dan die Holman, echt een heel matige voetballer imo..quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:44 schreef TheArt het volgende:
AZ: Romero; Swerts, Jaliens, Moreno, Pocognoli; Holman, Mendes da Silva, Schaars, Martens; Dembele, El Hamdaoui
Standard: Bolat; Marcos, Sarr, Felipe, Ricardo Rocha; Dalmat, Mangala, Witsel, Carcela; Jovanovic, Mbokani
Ik denk dat ze wel winnen. Zo veel stelt Standard niet voor.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:28 schreef Adelante het volgende:
AZ gaat echt hard onderuit vanavond
Heracles, NEC, Ado en Utrecht ook nietquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel winnen. Zo veel stelt Standard niet voor.
Daar heb je wel een punt. Ze verkeren natuurlijk in dramatische vorm. Het zou in ieder geval goed zijn voor het Nederlandse voetbal als AZ 'gewoon' de drie punten pakt.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:32 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Heracles, NEC, Ado en Utrecht ook niet
Ligt eraan hoe ze spelen. Als ze het inhoud kunnen geven, zijn het geen loze kreten.quote:
Hier, een Irish coffee!quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nou, ik zit klaar! Laat maar starten die pot! (Als het kutvoetbal wordt, ben ik echt pislink straks.)
Als ze met 4-1 op de kloten krijgen, voldoen ze in elk geval aan punt 5 'resultaat', wat voor resultaat dan ookquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:38 schreef Barca het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe ze spelen. Als ze het inhoud kunnen geven, zijn het geen loze kreten.
Doe mij Evert maarquote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:57 schreef jorrie100 het volgende:
Kut publiek!
Ik word er niet geil van anders! Of zit die Asmara op de tribune?quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:57 schreef jorrie100 het volgende:
Kut publiek!
Suarez wel hoorquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:59 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik word er niet geil van anders! Of zit die Asmara op de tribune?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
Wat doet Suarez daar op de tribune?quote:
Wie dan wel in NL?quote:
Niemand.quote:
Weinig in ieder gevalquote:
QFTquote:
Waar zijn jouw briljante KLB-topics gebleven?quote:
Een oordeel hebben na 6 minutenquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:06 schreef Suikerwafel het volgende:
DSB
Dirk verpest nog niet eens zijn eigen bank maar ook AZ door een wagelijke trainer als R. Koeman aan te nemen als trainer.
Tot nu toe heeft AZ na de eerste 6 minuten mij niet overtuigd.
Helaas ... geen Barcelona!quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:10 schreef Adelante het volgende:
Geen CL niveau, van beide kanten niet
Een oordeel hebben na 11 wedstrijden, ja.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:09 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Een oordeel hebben na 6 minuten
quote:
Een trainer maar 3 maanden geven is ook best welquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:10 schreef Suikerwafel het volgende:
[..]
Een oordeel hebben na 11 wedstrijden, ja.
Welkom in de Eredivisie.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:13 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Een trainer maar 3 maanden geven is ook best wel![]()
Idd, ik had daar moeten staan.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:14 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat hij op dit niveau speelt
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:13 schreef Chriz2k het volgende:
Deze wedstrijd heeft de ijzersterke balaannames van een zekere Italiaan nodig.
²
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:07 schreef Zapper het volgende:
Waar zijn jouw briljante KLB-topics gebleven?
Het is idd wel opvallend dat mensen die normaliter in de 6e klasse D spelen ineens weten hoe men een CL wedstrijd moeten winnenquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:15 schreef Suikerwafel het volgende:
[..]
Idd, ik had daar moeten staan.
Persoonlijke correctie en zo veel verschil zie ik niet, hoor.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:16 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Het is idd wel opvallend dat mensen die normaliter in de 6e klasse D 2de Klasse A spelen ineens weten hoe men een CL wedstrijd moeten winnen
Ah een Groninger! Ik vind het meer v.v. Musselkanaalquote:
Musselkanaal speelt toch niet in de hoofdklasse?quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:20 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Ah een Groninger! Ik vind het meer v.v. Musselkanaal
OT: Een gericht actie om ballen in het veld te gooien? Wat haalt dat uit bij 0 0
De luiheid overheerst. Maar ik mag mijn fans (quote:
Dat zal ze leren!quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:24 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
wat een wijvenvoetbal met hun nep publiek met die kutklappers.. dat moest er even uit
En toch mogelijk een WL-deelnemer.... (althans, ik neem aan dat hij wel voor de Australische selectie in aanmerking komt)quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:14 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat hij op dit niveau speelt
Áls ze maar winnen!quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:26 schreef TheFrankey het volgende:
moeten ze dan op die manier winnen .....
mwah met zulk niveau hoeft nederland zich van mij niet te melden in het toernooi, alhoewel ik het wel vermakelijk vindquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:27 schreef Barca het volgende:
[..]
Áls ze maar winnen!
Ik zie het echter niet gebeuren. Helaas.
Hij heeft wel wat verder dan mijn C3 geschoptquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:27 schreef Leatherface het volgende:
[..]
En toch mogelijk een WL-deelnemer.... (althans, ik neem aan dat hij wel voor de Australische selectie in aanmerking komt)
Leuke naamgarp.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:28 schreef tong80 het volgende:
De kansen zijn schaars maaar wel een leuke wedstrijd
Martens en Holmaat eruit, Lens en Pellè erin.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:26 schreef Morendo het volgende:
Kan Koeman niet gewoon Lens op Rocha zetten? Dat moet wel gevaar opleveren.
Deelname aan de volgende ronde levert wel punten op.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:28 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
mwah met zulk niveau hoeft nederland zich van mij niet te melden in het toernooi, alhoewel ik het wel vermakelijk vind
Vooral Lens erin. Je moet gewoon snelheid hebben om hier doorheen te komen. En zo'n targetman is natuurlijk ook niet slecht om erin te gooien.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Martens en Holmaat eruit, Lens en Pellè erin.
Laatste 5 minuten was wel redelijk, daarvoor was het tempo veel te laag. Verder is de passing beroerd. Terug naar de basis zei Koeman, maar blijkbaar vindt hij dit er niet bij horenquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:35 schreef Kriegel het volgende:
Euh, ik vond het naarmate de helft vorderde eigenlijk wel aardig. Ben ik nou gek?
Behalve de corners dan.
Die heeft AZ nietquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:32 schreef Barca het volgende:
Kansloze vertoning dit!![]()
Zou er geen 2 aanvallers bijgooien. Doe eerst maar eens middenvelders die de bal inde ploeg kunnen houden én ballen veroveren!
Zit wel wat in, Pellè is immers meer een aanvallende verdediger dan een spitsquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:36 schreef Gatalin het volgende:
Jaliens eruit, Pelle erin. Jaliens voert niets uit en het gaat nog steeds goed, dan kan je net zo goed een aanvaller erbij doen.
Mounir is nog steeds geen schim van vorig jaar, maar ik vond ze er bij een aantal counters op het einde best goed uitkomen, zaten er ook strak op bij balverlies, meteen weer terugveroveren op de helft van Standard.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:38 schreef Hamilcar het volgende:
Nee Kriegel, ik ben het wel met je eens. El Hamdaoui speelt weer pauper en heeft wel één goede bal gegeven. Als ze deze druk kunnen blijven uitoefenen en zo verder combineren wordt het nog wel 2-0.
Maar bij verlies lukt het niet meer om de volgende ronde te halen, vrees ik. Met een puntje zou het nog kunnen. Mits ze thuis winnen van Olympiakos en uit van Luik.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die heeft AZ niet. Sowieso: er moet bijna wel worden gewonnen om nog ergens kans op te maken, dus er moeten ook risico's worden genomen.
[..]
Zit wel wat in, Pellè is immers meer een aanvallende verdediger dan een spits.
Tegen Olympiakos was het niet echt zielloos, alleen die hongerlijers bakten er toen geen hout van. Jammer van een slecht verdedigde voorzet, want anders was het ook nog een prima resultaat daar.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:41 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Mounir is nog steeds geen schim van vorig jaar, maar ik vond ze er bij een aantal counters op het einde best goed uitkomen, zaten er ook strak op bij balverlies, meteen weer terugveroveren op de helft van Standard.
Het is niet geweldig ofzo, maar vergeleken met de zielloze bagger tegen Olympiakos, NEC en Utrecht zie ik hier best kansen liggen.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:49 schreef Chriz2k het volgende:
GOAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOOOAAAAAALLLLRONALD KOEMAN
el hamdawie mag de schoenen van luc nilis niet eens kussenquote:
jaquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
Whehe, dat publiek is echt triest.
Zijn mes is itt die van zijn landgenoten idd niet scherp...quote:
Ik mis Evertquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:53 schreef Biogarde het volgende:
LUIK STAAT TE WANKELEN MENSEN! DIE DEKSELSE KNUFFELMAROKKAAN WEER
Inderdaad zeg. Dit voorspelt weinig goeds voor het verdere verloop van de wedstrijd.quote:
AZ staat anders wel voorquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Dit voorspelt weinig goeds voor het verdere verloop van de wedstrijd.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:55 schreef Pieter-utd het volgende:
Dat clublied is trouwens wel echt mooi!
Ja, hoger tempo, scherpere passing, meer beweging.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:56 schreef TheArt het volgende:
Wat een gaten opeens in de Standard defensie.
Vraag het Leen van Frisia.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
AZ speelt wel lekker trouwens. Kunnen ze alleen geen ander publiek kopen?
Huur Fortuna Sittard en Roda JC in!quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
AZ speelt wel lekker trouwens. Kunnen ze alleen geen ander publiek kopen?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:58 schreef Barca het volgende:
[..]
Huur Fortuna Sittard en Roda JC in!
Zoals het cd-tje met "defence, defence" bij Amsterdam basketball in de Sporthal Zuid.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]Bij het Roda stadion moesten ze het publiek op de speakers zetten.
![]()
![]()
quote:
Nee, te weinig gele kaarten voor Luik!quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:04 schreef PastorOfMuppets het volgende:
Goede scheidsrechter is dit.
Had alleen Sarr 2x geel moeten gevenquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:04 schreef PastorOfMuppets het volgende:
Goede scheidsrechter is dit.
Paar andere spelers Luik hadden ook geel moeten hebben. Verder hadden we in eerste helft een penalty moeten hebben voor hands.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:05 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Had alleen Sarr 2x geel moeten geven
quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Gelul Morendo. Ze spelen nog net zo als voor het doelpunt, alleen hebben ze nu zelfvertrouwen. Voor het doelpunt was het niet om aan te gluren.
Dat ziet Koeman goed. Moet nog een rode kaart bij.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:10 schreef TheArt het volgende:
Ah, AZ is weer bezig zoals in het begin van de wedstrijd. Alles direct inleveren.
Poulsen komt erin
Mogen maar met 1 - 0 winnen van Scheringa.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:10 schreef TheArt het volgende:
Ah, AZ is weer bezig zoals in het begin van de wedstrijd. Alles direct inleveren.
Poulsen komt erin
Ja duh, wat ben je toch aan het happen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Geeft niet hoor dat je het niet snapt.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:13 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja duh, wat ben je toch aan het happen.
Ik heb een nieuwe voor je: Holman heeft alles in zich om zo goed te worden als Robben.
Superharregarre mode-on: "Wat een onzin. Zo goed is hij helemaal niet. Robben is echt wel beter hoor."
Handjes boven het dekbed vanavond he.
Oja, dit is Champions League niveau.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:15 schreef Barca het volgende:
Dit AZ heeft in de EL zelfs niets te zoeken!
Wat een gelul.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:15 schreef Barca het volgende:
Dit AZ heeft in de EL zelfs niets te zoeken!
Met wat dan welquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:21 schreef Barca het volgende:
Echt, dit gepruts heeft met voetbal niets te maken!
Voetballen doe je met je hart. En dat is niet met je tong uit je bek kwijlend tegen een bal staan te schoppen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:21 schreef Barca het volgende:
Echt, dit gepruts heeft met voetbal niets te maken!
Grazen.quote:
Jostiband!quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:25 schreef Pieter-utd het volgende:
Nou deze overwinning kunnen we opdragen aan de 12 man, wat een inzet van de supporters
Nee, dan jijquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:28 schreef Barca het volgende:
Die commentator heeft echt geen verstand van voetbal! Wat een borrelnootje!
quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:28 schreef Barca het volgende:
Die commentator heeft echt geen verstand van voetbal! Wat een borrelnootje!
Die aanvallen waren okay, de erbarmelijke afwerking van El Hamdaoui was dat niet. Die had er 3 moeten scoren, niet eentje (ondanks wederom een bijna misser)quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:33 schreef Barca het volgende:
Het waren niet de geweldige reddingen van de keeper van Luik maar het slechte aanvallen van AZ die de 2 - 0 voorkwamen. Malloot van een kloten commentator!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |