Ik denk dat ze wel winnen. Zo veel stelt Standard niet voor.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:28 schreef Adelante het volgende:
AZ gaat echt hard onderuit vanavond
Heracles, NEC, Ado en Utrecht ook nietquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel winnen. Zo veel stelt Standard niet voor.
Daar heb je wel een punt. Ze verkeren natuurlijk in dramatische vorm. Het zou in ieder geval goed zijn voor het Nederlandse voetbal als AZ 'gewoon' de drie punten pakt.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:32 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Heracles, NEC, Ado en Utrecht ook niet
Ligt eraan hoe ze spelen. Als ze het inhoud kunnen geven, zijn het geen loze kreten.quote:
Hier, een Irish coffee!quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nou, ik zit klaar! Laat maar starten die pot! (Als het kutvoetbal wordt, ben ik echt pislink straks.)
Als ze met 4-1 op de kloten krijgen, voldoen ze in elk geval aan punt 5 'resultaat', wat voor resultaat dan ookquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:38 schreef Barca het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe ze spelen. Als ze het inhoud kunnen geven, zijn het geen loze kreten.
Doe mij Evert maarquote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:57 schreef jorrie100 het volgende:
Kut publiek!
Ik word er niet geil van anders! Of zit die Asmara op de tribune?quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:57 schreef jorrie100 het volgende:
Kut publiek!
Suarez wel hoorquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:59 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik word er niet geil van anders! Of zit die Asmara op de tribune?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
Wat doet Suarez daar op de tribune?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |