Het leeft in Alkmaar e.o. ook niet echt, want de wedstrijd zou niet eens uitverkocht zijn.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:03 schreef tong80 het volgende:
Het leeft wel zie ik door al de reacties.
Is wel uitverkocht.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het leeft in Alkmaar e.o. ook niet echt, want de wedstrijd zou niet eens uitverkocht zijn.
Ik kijk alleen op het einde naar het Belgische journaal vanwegen Sabine Hagendoorn.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oh, ik hoorde gisteren in het Belgische journaal dat het niet uitverkocht zou zijn, vandaar.
Dan kijk je dus niet het journaal, maar het weer na het journaalquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk alleen op het einde naar het Belgische journaal vanwegen Sabine Hagendoorn.
Daar hadden ze toen gelijk in. Er waren kaarten teruggekomen van de UEFA bobo's en die zijn sinds vanmorgen ook allemaal verkocht.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oh, ik hoorde gisteren in het Belgische journaal dat het niet uitverkocht zou zijn, vandaar.
Leu affiche iddquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:06 schreef Psychonikeo het volgende:
Hebben jullie ook zo'n in de wedstrijd?
Van Gaal is op tijd vertrokken. Na vorig seizoen kon hij niet beter.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:18 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik ben ziek, derhalve niet naar school.
Gaan we maar eens kijken naar dat zooitje ongeregeld. Uiteindelijk is de hele malaise vooral de schuld van Scheringa en v Gaal zelf wat mij betreft.
Vind het nogal ongepast om een club kampioen te maken en vervolgens te laten vallen om naar mofrika te gaan, en nog wel naar Bayern.
0-2, we gaan ervoor
hebben ze bij AZ nou niks beters dan die Holman, echt een heel matige voetballer imo..quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:44 schreef TheArt het volgende:
AZ: Romero; Swerts, Jaliens, Moreno, Pocognoli; Holman, Mendes da Silva, Schaars, Martens; Dembele, El Hamdaoui
Standard: Bolat; Marcos, Sarr, Felipe, Ricardo Rocha; Dalmat, Mangala, Witsel, Carcela; Jovanovic, Mbokani
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |