En toch mogelijk een WL-deelnemer.... (althans, ik neem aan dat hij wel voor de Australische selectie in aanmerking komt)quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:14 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat hij op dit niveau speelt
Áls ze maar winnen!quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:26 schreef TheFrankey het volgende:
moeten ze dan op die manier winnen .....
mwah met zulk niveau hoeft nederland zich van mij niet te melden in het toernooi, alhoewel ik het wel vermakelijk vindquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:27 schreef Barca het volgende:
[..]
Áls ze maar winnen!
Ik zie het echter niet gebeuren. Helaas.
Hij heeft wel wat verder dan mijn C3 geschoptquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:27 schreef Leatherface het volgende:
[..]
En toch mogelijk een WL-deelnemer.... (althans, ik neem aan dat hij wel voor de Australische selectie in aanmerking komt)
Leuke naamgarp.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:28 schreef tong80 het volgende:
De kansen zijn schaars maaar wel een leuke wedstrijd
Martens en Holmaat eruit, Lens en Pellè erin.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:26 schreef Morendo het volgende:
Kan Koeman niet gewoon Lens op Rocha zetten? Dat moet wel gevaar opleveren.
Deelname aan de volgende ronde levert wel punten op.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:28 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
mwah met zulk niveau hoeft nederland zich van mij niet te melden in het toernooi, alhoewel ik het wel vermakelijk vind
Vooral Lens erin. Je moet gewoon snelheid hebben om hier doorheen te komen. En zo'n targetman is natuurlijk ook niet slecht om erin te gooien.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Martens en Holmaat eruit, Lens en Pellè erin.
Laatste 5 minuten was wel redelijk, daarvoor was het tempo veel te laag. Verder is de passing beroerd. Terug naar de basis zei Koeman, maar blijkbaar vindt hij dit er niet bij horenquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:35 schreef Kriegel het volgende:
Euh, ik vond het naarmate de helft vorderde eigenlijk wel aardig. Ben ik nou gek?
Behalve de corners dan.
Die heeft AZ nietquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:32 schreef Barca het volgende:
Kansloze vertoning dit!![]()
Zou er geen 2 aanvallers bijgooien. Doe eerst maar eens middenvelders die de bal inde ploeg kunnen houden én ballen veroveren!
Zit wel wat in, Pellè is immers meer een aanvallende verdediger dan een spitsquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:36 schreef Gatalin het volgende:
Jaliens eruit, Pelle erin. Jaliens voert niets uit en het gaat nog steeds goed, dan kan je net zo goed een aanvaller erbij doen.
Mounir is nog steeds geen schim van vorig jaar, maar ik vond ze er bij een aantal counters op het einde best goed uitkomen, zaten er ook strak op bij balverlies, meteen weer terugveroveren op de helft van Standard.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:38 schreef Hamilcar het volgende:
Nee Kriegel, ik ben het wel met je eens. El Hamdaoui speelt weer pauper en heeft wel één goede bal gegeven. Als ze deze druk kunnen blijven uitoefenen en zo verder combineren wordt het nog wel 2-0.
Maar bij verlies lukt het niet meer om de volgende ronde te halen, vrees ik. Met een puntje zou het nog kunnen. Mits ze thuis winnen van Olympiakos en uit van Luik.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die heeft AZ niet. Sowieso: er moet bijna wel worden gewonnen om nog ergens kans op te maken, dus er moeten ook risico's worden genomen.
[..]
Zit wel wat in, Pellè is immers meer een aanvallende verdediger dan een spits.
Tegen Olympiakos was het niet echt zielloos, alleen die hongerlijers bakten er toen geen hout van. Jammer van een slecht verdedigde voorzet, want anders was het ook nog een prima resultaat daar.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:41 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Mounir is nog steeds geen schim van vorig jaar, maar ik vond ze er bij een aantal counters op het einde best goed uitkomen, zaten er ook strak op bij balverlies, meteen weer terugveroveren op de helft van Standard.
Het is niet geweldig ofzo, maar vergeleken met de zielloze bagger tegen Olympiakos, NEC en Utrecht zie ik hier best kansen liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |