Wie dan wel in NL?quote:
Niemand.quote:
Weinig in ieder gevalquote:
QFTquote:
Waar zijn jouw briljante KLB-topics gebleven?quote:
Een oordeel hebben na 6 minutenquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:06 schreef Suikerwafel het volgende:
DSB
Dirk verpest nog niet eens zijn eigen bank maar ook AZ door een wagelijke trainer als R. Koeman aan te nemen als trainer.
Tot nu toe heeft AZ na de eerste 6 minuten mij niet overtuigd.
Helaas ... geen Barcelona!quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:10 schreef Adelante het volgende:
Geen CL niveau, van beide kanten niet
Een oordeel hebben na 11 wedstrijden, ja.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:09 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Een oordeel hebben na 6 minuten
quote:
Een trainer maar 3 maanden geven is ook best welquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:10 schreef Suikerwafel het volgende:
[..]
Een oordeel hebben na 11 wedstrijden, ja.
Welkom in de Eredivisie.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:13 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Een trainer maar 3 maanden geven is ook best wel![]()
Idd, ik had daar moeten staan.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:14 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat hij op dit niveau speelt
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:13 schreef Chriz2k het volgende:
Deze wedstrijd heeft de ijzersterke balaannames van een zekere Italiaan nodig.
²
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:07 schreef Zapper het volgende:
Waar zijn jouw briljante KLB-topics gebleven?
Het is idd wel opvallend dat mensen die normaliter in de 6e klasse D spelen ineens weten hoe men een CL wedstrijd moeten winnenquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:15 schreef Suikerwafel het volgende:
[..]
Idd, ik had daar moeten staan.
Persoonlijke correctie en zo veel verschil zie ik niet, hoor.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:16 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Het is idd wel opvallend dat mensen die normaliter in de 6e klasse D 2de Klasse A spelen ineens weten hoe men een CL wedstrijd moeten winnen
Ah een Groninger! Ik vind het meer v.v. Musselkanaalquote:
Musselkanaal speelt toch niet in de hoofdklasse?quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:20 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Ah een Groninger! Ik vind het meer v.v. Musselkanaal
OT: Een gericht actie om ballen in het veld te gooien? Wat haalt dat uit bij 0 0
De luiheid overheerst. Maar ik mag mijn fans (quote:
Dat zal ze leren!quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:24 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
wat een wijvenvoetbal met hun nep publiek met die kutklappers.. dat moest er even uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |