Ze zingen beter dan de gemiddelde pipo die zichzelf tegenwoordig zanger of zangeres durven noemen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat klinkt dat ongelofelijk bal, sommige kunnen niet eens zingen. Wat ben ik blij dat ik die film nooit heb gezien![]()
Durft te noemen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze zingen beter dan de gemiddelde pipo die zichzelf tegenwoordig zanger of zangeres durven noemen.
True, daarom kijk ik ook niet naar talentenjachten en dergelijke.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze zingen beter dan de gemiddelde pipo die zichzelf tegenwoordig zanger of zangeres durven noemen.
Ik speel tenminste in een filmquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
/care, er zijn nog steeds geen nummers over Jasper de Kaasrasper. Wel over Sanna.
Dat hoort toch bij het type wat hij speelt. Omg.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
True, daarom kijk ik ook niet naar talentenjachten en dergelijke.
En ik heb het vooral over die vent rondom 0:38
Twilight.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik speel tenminste in een film
Twilight ofzo, toch?
quote:
/care.quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
True, daarom kijk ik ook niet naar talentenjachten en dergelijke.
quote:
http://www.imdb.com/find?s=all&q=Sanna&x=0&y=0quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik speel tenminste in een film
Twilight ofzo, toch?
Ik heb er meerquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/find?s=all&q=Sanna&x=0&y=0
Het feit dat hij een schurk is betekent niet dat hij meteen moet gaan praten als een oude opa die zijn hele leven van de sigaren heeft lopen snoepenquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat hoort toch bij het type wat hij speelt. Omg.
Dus eigenlijk zeg je dat je een onoriginele naam hebt.quote:
Yepquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je dat je een onoriginele naam hebt.
Welke?quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:10 schreef Fascination het volgende:
Is die nieuwe msn de moeite waard?
Janice.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Oe
De Engelse versie van mijn naam kmt best vaak voor in films
Maar dat schrijf je dan weer anders
Dus dat telt niet
Maar ik ben tenminste wel uit de poep en plas fasequote:Op dinsdag 29 september 2009 17:10 schreef IQM het volgende:
Lekker opscheppen over hoe vaak jullie naam voorkomt in films. Djiezus, jullie lijken allebei wel 14.
Hij klinkt als Brutus. Voor zover ik nog herinner hoe die dude uit Popeye klinkt.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het feit dat hij een schurk is betekent niet dat hij meteen moet gaan praten als een oude opa die zijn hele leven van de sigaren heeft lopen snoepen
Dat zegt ook wel wat over de rest van de film.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar ik ben tenminste wel uit de poep en plas fase
Ja, ik weet niet hoe ik dat moet zien.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Welke?
[ afbeelding ]
?
Tsja, wat is de moeite waard... Zou niet weten wat er veranderd is in vergelijking met de vorige.Maar goed, het werkt, dus ik ben tevreden.
Die eerste voornaam is best mooi en orgineel maar bijna iedereen hier in de omgeving noemt zijn kind wel Bodilquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:11 schreef wolvendagen het volgende:
Ik had ook Mållila Bodil kunnen heten.
Je moet er 18+ voor zijnquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:10 schreef Fascination het volgende:
Is die nieuwe msn de moeite waard?
In 2006 werden in Nederland 12 meisjes met de naam Bodil geboren. De naam stond daarmee op plaats 956.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die eerste voornaam is best mooi en orgineel maar bijna iedereen hier in de omgeving noemt zijn kind wel Bodil
Janita.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat is daar de Nederlandse versie van ?
Janette komt volgens mij nog wel het dichtste in de buurt.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat is daar de Nederlandse versie van ?
Zullen we ons seksleven buiten KLB houden?quote:
Damn, die site moet zijn bronnen eens checken. Hier in de omgeving zijn er de afgelopen jaren al honderden Bodil's geboren.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
In 2006 werden in Nederland 12 meisjes met de naam Bodil geboren. De naam stond daarmee op plaats 956.
In 2007 kregen 17 meisjes de naam Bodil. De naam stond toen op plaats 734.
In 2008 is de naam aan 21 meisjes gegeven en stond het op plaats 636.
Die kinderen wonen allemaal bij jou in de buurt natuurlijk, want hier heet niemand Bodil.
[..]
Janita.
Waarom?quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zullen we ons seksleven buiten KLB houden?
Niemand wist dat ik serieus was, tot jij deze opmerking maaktequote:Op dinsdag 29 september 2009 17:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Cool.quote:Door de vroegtijdige dood van Elzie Segar is het Popeye-figuurtje sinds begin 2009 in Europa rechtenvrij aan te wenden in publicaties. Onder de Amerikaanse wetgeving is dit beschermd tot 2034. Immers in de Europese Unie loopt het copyright tot 70 jaar na het overlijden van de bedenker. In de USA is deze termijn 95 jaar. Als gevolg van het rechtenvrij maken van de stripheld mag eenieder in de Europese Unie zonder het betalen van royalty's Segars creatie gebruiken op posters, T-shirts en dergelijke.
Ik heb hier nog nooit iemand gezien of ik ken niemand die iemand kent die Bodil heet. Woon jij in Bodil-town of zo?quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Damn, die site moet zijn bronnen eens checken. Hier in de omgeving zijn er de afgelopen jaren al honderden Bodil's geboren.
Kliekjesvorming enzo. Dat is niet leuk voor anderen, als wij dat soort details prijsgeven. En.. straks krijgen mensen zo'n raar beeld van onsquote:
Jij begint er nu over hm. Kon je haar daar niet voor bellen?quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dus jij vindt JB's brown* eye wel lekker smaken?quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, wel in kakker-townquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb hier nog nooit iemand gezien of ik ken niemand die iemand kent die Bodil heet. Woon jij in Bodil-town of zo?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dus jij vindt JB's brown* eye wel lekker smaken?
*: indien gebleek, pink
Ieuw, doe es niet zo viesquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dus jij vindt JB's brown* eye wel lekker smaken?
*: indien gebleek, pink
Maar er zijn wel meerdere "stelletjes" in de SC. Althans, zo willen sommige het doen voorkomen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kliekjesvorming enzo. Dat is niet leuk voor anderen, als wij dat soort details prijsgeven. En.. straks krijgen mensen zo'n raar beeld van ons
Nooh, vindt je het gekquote:De naam Jasperien komt niet voor in de topnamenlijsten voor Nederland van 2006, 2007 en 2008. De naam blijkt uniek!
Maar de combinatie van Mållila en Bodil heb je nog niet gehoord dus het is nog steeds origineel. Nu heet ik Sanna Cares. (kaa-res) HEB JE OOK NOG NOOIT GEHOORD.quote:
/caresquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar de combinatie van Mållila en Bodil heb je nog niet gehoord dus het is nog steeds origineel. Nu heet ik Sanna Cares. (kaa-res) HEB JE OOK NOG NOOIT GEHOORD.
Zullen we Crack_ en Lamon er nu eens buiten houden?quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar er zijn wel meerdere "stelletjes" in de SC. Althans, zo willen sommige het doen voorkomen.
Jij en Gers was het, he?quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar er zijn wel meerdere "stelletjes" in de SC. Althans, zo willen sommige het doen voorkomen.
Mensen die zichzelf (in een) kakker(dorp) vinden (wonen).quote:
Oh wacht, jij maakte die opmerking he?quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
/naamvanjemoederdieikhiernietplaats.
1. Heel Nederland vind hetquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf (in een) kakker(dorp) vinden (wonen).
Oh, daar ging het over. Zotheid ban voor 48 uur!!!!quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zullen we Crack_ en Lamon er nu eens buiten houden?
Daar doelde ik niet op.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zullen we Crack_ en Lamon er nu eens buiten houden?
Wie heeft dat ooit verzonnen? Ik zat naar mijn manboobs te kijken en iemand anders uit de sc naar haar tetten. Ofzo.quote:
1. Nee, ik vind dit wel prima zo. Spreek niet voor heel Nederland als er al 1 persoon is die het wel naar z'n zin heeft op de plaats waar hij/zij woont. fucking n00b.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
1. Heel Nederland vind het
2. Zei jij ook niet ooit zoiets?
3. Ik vind mijzelf gelukkig geen kakker
1. Verkapte zie mij in een van de duurste gemeente van Nederland wonenquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
1. Heel Nederland vind het
2. Zei jij ook niet ooit zoiets?
3. Ik vind mijzelf gelukkig geen kakker
Volgens mij bedoelde hij dat niet zo.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
1. Nee, ik vind dit wel prima zo. Spreek niet voor heel Nederland als er al 1 persoon is die het wel naar z'n zin heeft op de plaats waar hij/zij woont. fucking n00b.
DAAR GING HET HEULEMAAL NIET OVER>quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh, daar ging het over. Zotheid ban voor 48 uur!!!!
Dan moet hij beter formuleren.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij dat niet zo.
Ik snapte hoe hij het bedoelde en hij had het tegen mij.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan moet hij beter formuleren.
Wat praat jij nou weer voor onzin? En wat vindt je prima? En 1 persoon die het naar zijn zin heeft waar hij woontquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
1. Nee, ik vind dit wel prima zo. Spreek niet voor heel Nederland als er al 1 persoon is die het wel naar z'n zin heeft op de plaats waar hij/zij woont. fucking n00b.
Het was toch 100% duidelijk? Zelfs een baviaan begreep het nog welquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan moet hij beter formuleren.
Vindt je.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat praat jij nou weer voor onzin? Wat en vindt je prima? En 1 persoon die het naar zijn zin heeft waar hij woont![]()
Ik heb het er over dat heel Nederland Blaricum een kakker's dorp vindt wat ook gewoon zo is
quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:30 schreef BobbyB het volgende:
Japsnars en WD zitten nog op de basisschool of zo?
Zoals.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ben je er ooit geweest? Nee? Helaas, dan heb jij geen recht van spreken.quote:
quote:
Ja.quote:
Ik ben er wel geweest, meerdere malen. Mijn tante, oom + nicht wonen er.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ben je er ooit geweest? Nee? Helaas, dan heb jij geen recht van spreken.
Het is best een mooi dorp maar het imago is gewoon nogal wat dom en stompzinnig
Wat een lief gezichtje.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
BLOTE VROUW![]()
TIETEN
Dan zou je moeten weten dat het eigenlijk een heel mooi en rustig dorp is met nog veel natuur.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben er wel geweest, meerdere malen. Mijn tante, oom + nicht wonen er.
Harem nog welquote:
Ze wonen er eigenlijk net buiten. In een villa.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan zou je moeten weten dat het eigenlijk een heel mooi en rustig dorp is met nog veel natuur.
Behalve natuurlijk als die familie van je in de Bijvanck woont want dat is echt een soort grote vuilnisbelt
Doe mij maar gewoon Abcoude.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan zou je moeten weten dat het eigenlijk een heel mooi en rustig dorp is met nog veel natuur.
Behalve natuurlijk als die familie van je in de Bijvanck woont want dat is echt een soort grote vuilnisbelt
Scapaquote:
Heb je nou al een keer wat gekocht?quote:
Hooooiquote:
Wie zijn er uitgenodigd?quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heb je nou al een keer wat gekocht?
[..]
Hooooi
Feestje in je mond
HIHI JE ZEI KOMEN.quote:
Alleen Lamon.quote:
hahahahaaaaaaaaaaaaaaaa, ik dacht dat jij op een beroeps opleiding zat!quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahahaaaaaaaaaaaaaaaa, ik dacht dat jij op een beroeps opleiding zat!
Nee, maar meestal is dat wel gezellig
Sjonge, maar mozy je hebt een vriendin!quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kamp is wel gezellig enzo, 115 dames, 20 jongens. tot vrijdag ochtend.
En we gaan allemaal van die leger parcoursen doen(onder prikkeldraad door de modder etc).
Maar toch heb ik er geen zin in.
Dat lijkt wel een college hier.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heb je nou al een keer wat gekocht?
[..]
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sjonge, maar mozy je hebt een vriendin!
Daarom doe ik het ook nooit en laat ik het doenquote:
Mieters!quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja.
[ afbeelding ]
Ze heeft een scapa-dek.
PAAARDJEEEEEquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja.
[ afbeelding ]
Ze heeft een scapa-dek.
Ja, maar ik kna mn kinderen toch niet elke keer charterenquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daarom doe ik het ook nooit en laat ik het doen
heeeeel langzaam zekerquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
10 euro per uur kom ik het voor je doen.
Kwaliteit kost tijd.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar ik kna mn kinderen toch niet elke keer charteren
[..]
heeeeel langzaam zeker
zoveel heb ik niet staan dat je er een uur mee bezig moet zijn
Dat wou ik nét zeggen!quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:08 schreef Siniti het volgende:
Hey ik zie dat ons aller kurk_droog terug is
Wat een held is dat zeg, de kwaliteit van de KLB SC zal echt grote sprongen vooruit maken, ik heb je gemist makker!
Die van de bazenOP.quote:
Zo erg is dat niet. Huisman ftw! ;7quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
VROUWEN VEROVEREN DE WERELD MUAHAHHA.
Een stickertje in je plakboek en een krul.quote:
Ik vind ook wel dat er meer huismannen mogen zijnquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zo erg is dat niet. Huisman ftw! ;7
yoquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:08 schreef Siniti het volgende:
Hey ik zie dat ons aller kurk_droog terug is
Wat een held is dat zeg, de kwaliteit van de KLB SC zal echt grote sprongen vooruit maken, ik heb je gemist makker!
MAG IK ER OOK ÉÉN?quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een stickertje in je plakboek en een krul.
Nou aan de andere kant...quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar ik kna mn kinderen toch niet elke keer charteren
[..]
Welk stickertje wil je?quote:
In 1920 misschien, ja.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kennelijk zijn vrouwen ongelukkiger als ze niet thuis zitten en bij de kinderen zijn..
Ja hoor, maar niet te vaakquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou aan de andere kant...![]()
Jij kookt, wast en strijkt, maakt schoon etc![]()
1 x in de week meehelpen met afwassen gaat best, toch?
Nee hoor, je had een weekban vanaf 22 september.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
yo![]()
unban weer week eerder dan wat ik kreeg
Als er nou vrouwen zijn die een huisman willen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind ook wel dat er meer huismannen mogen zijn.
Nu verpest je zijn blije gevoelquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, je had een weekban vanaf 22 september.
Er is pas een onderzoek naar geweest en vrouwen worden niet gelukkiger met een carriëre.quote:
true.. maar beetje van de toren blazenquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, je had een weekban vanaf 22 september.
Wel mannen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als er nou vrouwen zijn die een huisman willen.
Nou!quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als er nou vrouwen zijn die een huisman willen.
Met tetten!quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welk stickertje wil je?
* laat stickertjesboek zien
Ik ga je slaan met het stickertjesboek.quote:
Mijn idee?quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:22 schreef kurk_droog het volgende:
Ik wil huisman zijn ;@ 2uur huishouden doen en daarna golfen of met auto rijden..
Is dat een ja?quote:
Oke. Op m'n kontje?quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga je slaan met het stickertjesboek.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:24 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
IK IN IEDER GEVAL WEL ZOOO BOHH WAT BEN IK LEUK![]()
.
Owkee, leukerd.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:24 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
IK IN IEDER GEVAL WEL ZOOO BOHH WAT BEN IK LEUK![]()
.
Je hoofd.quote:
En als je die al hebt weggepest?quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nu nog een rijke vrouw regelen..
Buttface?quote:
Mag een salaris dat voeldoende is om samen van rond te komen niet gewoon? moet ze meteen rijk zijn?quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nu nog een rijke vrouw regelen..
Die uit de aanbieding bij de AH?quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:29 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Goeienavond!! hoe is het met allen? ik heb net een kipschnitzel op.
Dan moet ze wel heel lekker en lief zijn.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mag een salaris dat voeldoende is om samen van rond te komen niet gewoon? moet ze meteen rijk zijn?
Je mama.quote:
ik meen het ookquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:31 schreef IQM het volgende:
Ik zou het serieus niet erg vinden om (op den duur) huisman te worden.
die vrouw of die man?quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dan moet ze wel heel lekker en lief zijn.
Maar om de huisman te spelen is het toch beter dat je een rijke vrouw waardoor jij lekker lui en luxe je vrije tijd kan besteden?
De indruk die je wekt op internet, zou mij doen denken dat je er idd geschikt voor bent.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:31 schreef IQM het volgende:
Je gedraagt je onderdanig.quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die vrouw of die man?
Als ze rijk is, neem een huishoudster
een lekkere, kun je die ook neuken als je toch thuis bent
quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De indruk die je wekt op internet, zou mij doen denken dat je er idd geschikt voor bent.
Ik wel.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:31 schreef IQM het volgende:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die vrouw of die man?
Als ze rijk is, neem een huishoudster
een lekkere, kun je die ook neuken als je toch thuis bent
Nee, er zit hier geen AH in de buurt, ik weet niet meer waar deze weg komen. Waren wel verdomd lekker.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die uit de aanbieding bij de AH?
Meneer zou alleen maar voor de tv hangen!quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De indruk die je wekt op internet, zou mij doen denken dat je er idd geschikt voor bent.
Ik heb net m'n bed opgemaakt en m'n kamer gestofzuigd, ja. En verdomd goed ook!quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Meneer zou alleen maar voor de tv hangen!
Dat nooit.quote:
Bij de AH zijn ze in de bonus. Ik liep er vandaag nog langs!quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:35 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Nee, er zit hier geen AH in de buurt, ik weet niet meer waar deze weg komen. Waren wel verdomd lekker.
Een beetje zo'n softe zorgzame manquote:
Hij zei "hagje".quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:25 schreef remlof het volgende:
Graag gedaan, ik heb jouw hagje tenminste gered van de bloeddorstige en wraakzuchtige OUDmeute
http://en.wikipedia.org/wiki/Five-second_rulequote:Op dinsdag 29 september 2009 18:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
Laat ik net alle ijsklontjes op de grond vallen.
Ik ook. Een soort van!quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb net m'n bed opgemaakt en m'n kamer gestofzuigd, ja. En verdomd goed ook!
Het geeft niet.quote:
Weet ik.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, op die fout was ik al gewezen EiKjuEm.
Is dat Jennifer Aniston niet??quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:34 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fuck yeah.![]()
Zo'n pakje is zooo geil.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:34 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fuck yeah.![]()
quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Five-second_rule
quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een beetje zo'n softe zorgzame man![]()
Met af en toe een bitchy uithaal.
Nooit zal ik onderdanig zijnquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ook. Een soort van!
[..]
Het geeft niet.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:42 schreef IQM het volgende:
[..]!
Tsja, soft, wat is soft. Ik vind mezelf wel aardig, ja. Wil niet zeggen dat ik zomaar over me heen laat lopen of zo.
En zorgzaam? Mweh, valt mee.Ik heb wel het beste voor met (de) mensen (om me heen), maar laat dit niet altijd even goed in woord en gebaar zien. Maar ik ben wel lief.
Dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:42 schreef IQM het volgende:
[..]!
Tsja, soft, wat is soft. Ik vind mezelf wel aardig, ja. Wil niet zeggen dat ik zomaar over me heen laat lopen of zo.
En zorgzaam? Mweh, valt mee.Ik heb wel het beste voor met (de) mensen (om me heen), maar laat dit niet altijd even goed in woord en gebaar zien. Maar ik ben wel lief.
Ja, nee, dus niet.quote:
Je bent gewoon een doetje.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, nee, dus niet.Dat is wat anders dan wat ik omschrijf.
Ja. Alleen mensen die per se niet willen overkomen als een doetje gaan bij een studentenvereniging.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:47 schreef Allure_ het volgende:
Is het stom om bij een studentenvereniging te gaan?
Tofquote:
Hoeft niet per se.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:47 schreef Allure_ het volgende:
Ongeveer danquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, nee, dus niet.Dat is wat anders dan wat ik omschrijf.
Lief =/= Soft
Zorgzaam =/= Mensen het beste gunnen
Puh!
quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja. Alleen mensen die per se niet willen overkomen als een doetje gaan bij een studentenvereniging.
Vraag het aan gers.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:47 schreef Allure_ het volgende:
Ik ben per toeval beste matties geworden met de voorzitter van een studentenvereniging. Maarja, verenigingen zijn zo gayquote:
Nee, studentenverenigingen zijn voor de mensen die boven iedereen staan!!!quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:47 schreef Allure_ het volgende:
Ok, dichtsbijzijndste AH is 10 clicks..... uh kilometer rijden.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bij de AH zijn ze in de bonus. Ik liep er vandaag nog langs!
dank jequote:Op dinsdag 29 september 2009 18:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat kurkje vind ik ook nog wel mooi
Ja, maar deze vereniging is gewoon super chill, zonder ontgroeningen en shitquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, studentenverenigingen zijn voor de mensen die boven iedereen staan!!!Faalverenigingen. Al die verplichtingen
Enige wat ik zou willen is bij amsterdam studenten corps en dan usc binnenvallen
Je hebt allerlei soorten verenigingen en er zitten ook leuke mensen bij zo'n vereniging.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben per toeval beste matties geworden met de voorzitter van een studentenvereniging. Maarja, verenigingen zijn zo gay(no offence Fas
).
Oeh jij komt even een vlammend betoog houden waarom je wel bij een studentenvereniging moet?quote:
Jij bent een typjequote:Op dinsdag 29 september 2009 18:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt allerlei soorten verenigingen en er zitten ook leuke mensen bij zo'n vereniging.Maar je moet er een typje voor zijn.
Whehe, knor.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:52 schreef kurk_droog het volgende:
bier drinken moet wel maar niet op zon faal vereniging
Ja, ik heb er al verschillende 'meegemaakt', en bij elke vereniging zit wel een bepaald 'type' mensen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt allerlei soorten verenigingen en er zitten ook leuke mensen bij zo'n vereniging.Maar je moet er een typje voor zijn.
Het is gewoon tof. Een vlammend betoog is niet echt nodig. Mensen die janken over verenigingen weten er duidelijk weinig vanaf. Niet echt gek ook, wat het echte 'verenigingsleven' speelt zich binnensdeurs af. Het enige waar men vaak over valt is de ontgroening. Maar wat zijn nu 10 kutdagen op 4/5 mooie jaren? Daarnaast is het allemaal een spelletje, en verhoogd het daadwerkelijk de band tussen je jaargenoten, hetgeen buitenstaanders niet begrijpen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oeh jij komt even een vlammend betoog houden waarom je wel bij een studentenvereniging moet?
ik laat me niet vernederen door een platte hand in mijn gezicht omdat ik bijdehand doequote:Op dinsdag 29 september 2009 18:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Het is gewoon tof. Een vlammend betoog is niet echt nodig. Mensen die janken over verenigingen weten er duidelijk weinig vanaf. Niet echt gek ook, wat het echte 'verenigingsleven' speelt zich binnensdeurs af. Het enige waar men vaak over valt is de ontgroening. Maar wat zijn nu 10 kutdagen op 4/5 mooie jaren? Daarnaast is het allemaal een spelletje, en verhoogd het daadwerkelijk de band tussen je jaargenoten, hetgeen buitenstaanders niet begrijpen.
Ik kan ook 4/5 mooie jaren beleven zónder 10 kutdagen. En zonder mezelf te laten vernederen voor een zogenaamde "band".quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Het is gewoon tof. Een vlammend betoog is niet echt nodig. Mensen die janken over verenigingen weten er duidelijk weinig vanaf. Niet echt gek ook, wat het echte 'verenigingsleven' speelt zich binnensdeurs af. Het enige waar men vaak over valt is de ontgroening. Maar wat zijn nu 10 kutdagen op 4/5 mooie jaren? Daarnaast is het allemaal een spelletje, en verhoogd het daadwerkelijk de band tussen je jaargenoten, hetgeen buitenstaanders niet begrijpen.
Doetjes hebben geen mooie jarenquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik kan ook 4/5 mooie jaren beleven zónder 10 kutdagen. En zonder mezelf te laten vernederen voor een zogenaamde "band".
Slaan mag niet tijdens ontgroeningen. Als het toch gebeurt kun je naar het bestuur stappen. Er zijn strikte regels & protocollen opgesteld aangaande de ontgroening. De universiteit heeft bijv. ook inspraak.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ik laat me niet vernederen door een platte hand in mijn gezicht omdat ik bijdehand doe
Maar hield zij ook jouw hand vast?quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:02 schreef kurk_droog het volgende:
ik hield in de metro vandaag de hand van een leuke dame vast
nee om de paal in het middenquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar hield zij ook jouw hand vast?
en toen beeldde jij je in dat zij jouw paal vasthield?quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
nee om de paal in het midden
quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
en toen beeldde jij je in dat zij jouw paal vasthield?
Jij bent een vrouw, jij zou het moeten weten.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hebben vrouwen alleen harde tepels als ze opgewonden zij of het koud hebben?
Ik vraag het tochquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, jij zou het moeten weten.
Wie heeft die daar voor gepopen?quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:18 schreef Devvie het volgende:
ON GE LO FE LIJK
dat kurk_droog al vrij is
Want? Jij hebt ze at the moment maar bent/hebt het geen van beiden?quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hebben vrouwen alleen harde tepels als ze opgewonden zij of het koud hebben?
Nee!quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Want? Jij hebt ze at the moment maar bent/hebt het geen van beiden?
De tepels kunnen bij zowel mannen als vrouwen hard worden als gevolg van kou of seksuele opwinding, maar ook bij sommige andere emoties.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee!
Geef nou gewoon antwoord!
Het is gewoon een vraag!
Veertien.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Okee.
en wat versta je onder hard?
Hard kan verwijzen naar:quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Okee.
en wat versta je onder hard?
Ik bedoelde: hoe hard moet een tepel zijn om hard genoemd te worden?quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hard kan verwijzen naar:
* hardheid, een mechanische, materiaalkundige eigenschap
* een hoge snelheid
* Hard (Oostenrijk), een stad in de Oostenrijkse deelstaat Tirol
* Hard (album), een album van Brainpower
[bewerken] Personen
* Darlene Hard, een Amerikaanse tennisspeelster
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hard
Wil het wel even bij je proberen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:24 schreef Allure_ het volgende:
Tepels kunnen bij stimulatie zorgen voor seksuele opwinding met eventueel een orgasme tot gevolg, maar dit is niet bij iedereen mogelijk.
YA RIGHT.
Ja hoorquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:24 schreef Allure_ het volgende:
Tepels kunnen bij stimulatie zorgen voor seksuele opwinding met eventueel een orgasme tot gevolg, maar dit is niet bij iedereen mogelijk.
YA RIGHT.
Ga eens lekker een encyclopedie kopen of zo.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoelde: hoe hard moet een tepel zijn om hard genoemd te worden?
Hard genoeg om te zien dat ie enigszins hard is door een tshirt oid heen, of omet de hele tepelhof ook hard zijn?
Vertel eerst nou maar waarom je het allemaal wil weten.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoelde: hoe hard moet een tepel zijn om hard genoemd te worden?
Hard genoeg om te zien dat ie enigszins hard is door een tshirt oid heen, of omet de hele tepelhof ook hard zijn?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De tepels kunnen bij zowel mannen als vrouwen hard worden als gevolg van kou of seksuele opwinding, maar ook bij sommige andere emoties.
Volgens mij is daar niet echt een definitie vanquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga eens lekker een encyclopedie kopen of zo.
Ja, joh? Dan moet je safesearch ook op streng zetten!quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zocht op nipple en ik kwam allemaal tieten tegen
Maagd.quote:
quote:
Ik vond vandaag nog een euro. Onder m'n bureau lag ie.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij is daar niet echt een definitie van
Maar ik vroeg het om te weten te komen wat jullie vonden, googlen kan ik ook wel
Hehe, er heeft nog nooit iemand aan je tepels gezetenquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
![]()
En nogmaals, mannen die stijve tepels krijgen![]()
Is dat een hint dat je gepijpt wil worden?quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vond vandaag nog een euro. Onder m'n bureau lag ie.
Nee, je vroeg wat wij vonden, dus vertel ik wat ik vandaag gevonden heb. Om gepijpt te worden hoef ik overigens geen hint te geven.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hehe, er heeft nog nooit iemand aan je tepels gezeten
Wat lief
[..]
Is dat een hint dat je gepijpt wil worden?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hehe, er heeft nog nooit iemand aan je tepels gezeten
Wat lief
[..]
Is dat een hint dat je gepijpt wil worden?
Ja, ik weet dat het een rare vraag was, maar ik wilde gewoon even peilen wat jullie daarover dachten
O, ik eb instructies dat ik niet meer naar mn werk mag als iemand in mn gezin dat heeftquote:
Binnenkort geek Urk uitgestorven.quote:
Ik vond het ook een rare hintquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, je vroeg wat wij vonden, dus vertel ik wat ik vandaag gevonden heb. Om gepijpt te worden hoef ik overigens geen hint te geven.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |