Ik bedoelde: hoe hard moet een tepel zijn om hard genoemd te worden?quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hard kan verwijzen naar:
* hardheid, een mechanische, materiaalkundige eigenschap
* een hoge snelheid
* Hard (Oostenrijk), een stad in de Oostenrijkse deelstaat Tirol
* Hard (album), een album van Brainpower
[bewerken] Personen
* Darlene Hard, een Amerikaanse tennisspeelster
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hard
Wil het wel even bij je proberen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:24 schreef Allure_ het volgende:
Tepels kunnen bij stimulatie zorgen voor seksuele opwinding met eventueel een orgasme tot gevolg, maar dit is niet bij iedereen mogelijk.
YA RIGHT.
Ja hoorquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:24 schreef Allure_ het volgende:
Tepels kunnen bij stimulatie zorgen voor seksuele opwinding met eventueel een orgasme tot gevolg, maar dit is niet bij iedereen mogelijk.
YA RIGHT.
Ga eens lekker een encyclopedie kopen of zo.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoelde: hoe hard moet een tepel zijn om hard genoemd te worden?
Hard genoeg om te zien dat ie enigszins hard is door een tshirt oid heen, of omet de hele tepelhof ook hard zijn?
Vertel eerst nou maar waarom je het allemaal wil weten.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoelde: hoe hard moet een tepel zijn om hard genoemd te worden?
Hard genoeg om te zien dat ie enigszins hard is door een tshirt oid heen, of omet de hele tepelhof ook hard zijn?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De tepels kunnen bij zowel mannen als vrouwen hard worden als gevolg van kou of seksuele opwinding, maar ook bij sommige andere emoties.
Volgens mij is daar niet echt een definitie vanquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga eens lekker een encyclopedie kopen of zo.
Ja, joh? Dan moet je safesearch ook op streng zetten!quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zocht op nipple en ik kwam allemaal tieten tegen
Maagd.quote:
quote:
Ik vond vandaag nog een euro. Onder m'n bureau lag ie.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij is daar niet echt een definitie van
Maar ik vroeg het om te weten te komen wat jullie vonden, googlen kan ik ook wel
Hehe, er heeft nog nooit iemand aan je tepels gezetenquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
![]()
En nogmaals, mannen die stijve tepels krijgen![]()
Is dat een hint dat je gepijpt wil worden?quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vond vandaag nog een euro. Onder m'n bureau lag ie.
Nee, je vroeg wat wij vonden, dus vertel ik wat ik vandaag gevonden heb. Om gepijpt te worden hoef ik overigens geen hint te geven.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hehe, er heeft nog nooit iemand aan je tepels gezeten
Wat lief
[..]
Is dat een hint dat je gepijpt wil worden?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hehe, er heeft nog nooit iemand aan je tepels gezeten
Wat lief
[..]
Is dat een hint dat je gepijpt wil worden?
Ja, ik weet dat het een rare vraag was, maar ik wilde gewoon even peilen wat jullie daarover dachten
O, ik eb instructies dat ik niet meer naar mn werk mag als iemand in mn gezin dat heeftquote:
Binnenkort geek Urk uitgestorven.quote:
Ik vond het ook een rare hintquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, je vroeg wat wij vonden, dus vertel ik wat ik vandaag gevonden heb. Om gepijpt te worden hoef ik overigens geen hint te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |