Ze zingen beter dan de gemiddelde pipo die zichzelf tegenwoordig zanger of zangeres durven noemen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat klinkt dat ongelofelijk bal, sommige kunnen niet eens zingen. Wat ben ik blij dat ik die film nooit heb gezien![]()
Durft te noemen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze zingen beter dan de gemiddelde pipo die zichzelf tegenwoordig zanger of zangeres durven noemen.
True, daarom kijk ik ook niet naar talentenjachten en dergelijke.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze zingen beter dan de gemiddelde pipo die zichzelf tegenwoordig zanger of zangeres durven noemen.
Ik speel tenminste in een filmquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
/care, er zijn nog steeds geen nummers over Jasper de Kaasrasper. Wel over Sanna.
Dat hoort toch bij het type wat hij speelt. Omg.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
True, daarom kijk ik ook niet naar talentenjachten en dergelijke.
En ik heb het vooral over die vent rondom 0:38
Twilight.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik speel tenminste in een film
Twilight ofzo, toch?
quote:
/care.quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
True, daarom kijk ik ook niet naar talentenjachten en dergelijke.
quote:
http://www.imdb.com/find?s=all&q=Sanna&x=0&y=0quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik speel tenminste in een film
Twilight ofzo, toch?
Ik heb er meerquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/find?s=all&q=Sanna&x=0&y=0
Het feit dat hij een schurk is betekent niet dat hij meteen moet gaan praten als een oude opa die zijn hele leven van de sigaren heeft lopen snoepenquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat hoort toch bij het type wat hij speelt. Omg.
Dus eigenlijk zeg je dat je een onoriginele naam hebt.quote:
Yepquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je dat je een onoriginele naam hebt.
Welke?quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:10 schreef Fascination het volgende:
Is die nieuwe msn de moeite waard?
Janice.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Oe
De Engelse versie van mijn naam kmt best vaak voor in films
Maar dat schrijf je dan weer anders
Dus dat telt niet
Maar ik ben tenminste wel uit de poep en plas fasequote:Op dinsdag 29 september 2009 17:10 schreef IQM het volgende:
Lekker opscheppen over hoe vaak jullie naam voorkomt in films. Djiezus, jullie lijken allebei wel 14.
Hij klinkt als Brutus. Voor zover ik nog herinner hoe die dude uit Popeye klinkt.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het feit dat hij een schurk is betekent niet dat hij meteen moet gaan praten als een oude opa die zijn hele leven van de sigaren heeft lopen snoepen
Dat zegt ook wel wat over de rest van de film.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar ik ben tenminste wel uit de poep en plas fase
Ja, ik weet niet hoe ik dat moet zien.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Welke?
[ afbeelding ]
?
Tsja, wat is de moeite waard... Zou niet weten wat er veranderd is in vergelijking met de vorige.Maar goed, het werkt, dus ik ben tevreden.
Die eerste voornaam is best mooi en orgineel maar bijna iedereen hier in de omgeving noemt zijn kind wel Bodilquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:11 schreef wolvendagen het volgende:
Ik had ook Mållila Bodil kunnen heten.
Je moet er 18+ voor zijnquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:10 schreef Fascination het volgende:
Is die nieuwe msn de moeite waard?
In 2006 werden in Nederland 12 meisjes met de naam Bodil geboren. De naam stond daarmee op plaats 956.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die eerste voornaam is best mooi en orgineel maar bijna iedereen hier in de omgeving noemt zijn kind wel Bodil
Janita.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat is daar de Nederlandse versie van ?
Janette komt volgens mij nog wel het dichtste in de buurt.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat is daar de Nederlandse versie van ?
Zullen we ons seksleven buiten KLB houden?quote:
Damn, die site moet zijn bronnen eens checken. Hier in de omgeving zijn er de afgelopen jaren al honderden Bodil's geboren.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
In 2006 werden in Nederland 12 meisjes met de naam Bodil geboren. De naam stond daarmee op plaats 956.
In 2007 kregen 17 meisjes de naam Bodil. De naam stond toen op plaats 734.
In 2008 is de naam aan 21 meisjes gegeven en stond het op plaats 636.
Die kinderen wonen allemaal bij jou in de buurt natuurlijk, want hier heet niemand Bodil.
[..]
Janita.
Waarom?quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zullen we ons seksleven buiten KLB houden?
Niemand wist dat ik serieus was, tot jij deze opmerking maaktequote:Op dinsdag 29 september 2009 17:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Cool.quote:Door de vroegtijdige dood van Elzie Segar is het Popeye-figuurtje sinds begin 2009 in Europa rechtenvrij aan te wenden in publicaties. Onder de Amerikaanse wetgeving is dit beschermd tot 2034. Immers in de Europese Unie loopt het copyright tot 70 jaar na het overlijden van de bedenker. In de USA is deze termijn 95 jaar. Als gevolg van het rechtenvrij maken van de stripheld mag eenieder in de Europese Unie zonder het betalen van royalty's Segars creatie gebruiken op posters, T-shirts en dergelijke.
Ik heb hier nog nooit iemand gezien of ik ken niemand die iemand kent die Bodil heet. Woon jij in Bodil-town of zo?quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Damn, die site moet zijn bronnen eens checken. Hier in de omgeving zijn er de afgelopen jaren al honderden Bodil's geboren.
Kliekjesvorming enzo. Dat is niet leuk voor anderen, als wij dat soort details prijsgeven. En.. straks krijgen mensen zo'n raar beeld van onsquote:
Jij begint er nu over hm. Kon je haar daar niet voor bellen?quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dus jij vindt JB's brown* eye wel lekker smaken?quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, wel in kakker-townquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb hier nog nooit iemand gezien of ik ken niemand die iemand kent die Bodil heet. Woon jij in Bodil-town of zo?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dus jij vindt JB's brown* eye wel lekker smaken?
*: indien gebleek, pink
Ieuw, doe es niet zo viesquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dus jij vindt JB's brown* eye wel lekker smaken?
*: indien gebleek, pink
Maar er zijn wel meerdere "stelletjes" in de SC. Althans, zo willen sommige het doen voorkomen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kliekjesvorming enzo. Dat is niet leuk voor anderen, als wij dat soort details prijsgeven. En.. straks krijgen mensen zo'n raar beeld van ons
Nooh, vindt je het gekquote:De naam Jasperien komt niet voor in de topnamenlijsten voor Nederland van 2006, 2007 en 2008. De naam blijkt uniek!
Maar de combinatie van Mållila en Bodil heb je nog niet gehoord dus het is nog steeds origineel. Nu heet ik Sanna Cares. (kaa-res) HEB JE OOK NOG NOOIT GEHOORD.quote:
/caresquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar de combinatie van Mållila en Bodil heb je nog niet gehoord dus het is nog steeds origineel. Nu heet ik Sanna Cares. (kaa-res) HEB JE OOK NOG NOOIT GEHOORD.
Zullen we Crack_ en Lamon er nu eens buiten houden?quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar er zijn wel meerdere "stelletjes" in de SC. Althans, zo willen sommige het doen voorkomen.
Jij en Gers was het, he?quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar er zijn wel meerdere "stelletjes" in de SC. Althans, zo willen sommige het doen voorkomen.
Mensen die zichzelf (in een) kakker(dorp) vinden (wonen).quote:
Oh wacht, jij maakte die opmerking he?quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
/naamvanjemoederdieikhiernietplaats.
1. Heel Nederland vind hetquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf (in een) kakker(dorp) vinden (wonen).
Oh, daar ging het over. Zotheid ban voor 48 uur!!!!quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zullen we Crack_ en Lamon er nu eens buiten houden?
Daar doelde ik niet op.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zullen we Crack_ en Lamon er nu eens buiten houden?
Wie heeft dat ooit verzonnen? Ik zat naar mijn manboobs te kijken en iemand anders uit de sc naar haar tetten. Ofzo.quote:
1. Nee, ik vind dit wel prima zo. Spreek niet voor heel Nederland als er al 1 persoon is die het wel naar z'n zin heeft op de plaats waar hij/zij woont. fucking n00b.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
1. Heel Nederland vind het
2. Zei jij ook niet ooit zoiets?
3. Ik vind mijzelf gelukkig geen kakker
1. Verkapte zie mij in een van de duurste gemeente van Nederland wonenquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
1. Heel Nederland vind het
2. Zei jij ook niet ooit zoiets?
3. Ik vind mijzelf gelukkig geen kakker
Volgens mij bedoelde hij dat niet zo.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
1. Nee, ik vind dit wel prima zo. Spreek niet voor heel Nederland als er al 1 persoon is die het wel naar z'n zin heeft op de plaats waar hij/zij woont. fucking n00b.
DAAR GING HET HEULEMAAL NIET OVER>quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh, daar ging het over. Zotheid ban voor 48 uur!!!!
Dan moet hij beter formuleren.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij dat niet zo.
Ik snapte hoe hij het bedoelde en hij had het tegen mij.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan moet hij beter formuleren.
Wat praat jij nou weer voor onzin? En wat vindt je prima? En 1 persoon die het naar zijn zin heeft waar hij woontquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
1. Nee, ik vind dit wel prima zo. Spreek niet voor heel Nederland als er al 1 persoon is die het wel naar z'n zin heeft op de plaats waar hij/zij woont. fucking n00b.
Het was toch 100% duidelijk? Zelfs een baviaan begreep het nog welquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan moet hij beter formuleren.
Vindt je.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat praat jij nou weer voor onzin? Wat en vindt je prima? En 1 persoon die het naar zijn zin heeft waar hij woont![]()
Ik heb het er over dat heel Nederland Blaricum een kakker's dorp vindt wat ook gewoon zo is
quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:30 schreef BobbyB het volgende:
Japsnars en WD zitten nog op de basisschool of zo?
Zoals.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ben je er ooit geweest? Nee? Helaas, dan heb jij geen recht van spreken.quote:
quote:
Ja.quote:
Ik ben er wel geweest, meerdere malen. Mijn tante, oom + nicht wonen er.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ben je er ooit geweest? Nee? Helaas, dan heb jij geen recht van spreken.
Het is best een mooi dorp maar het imago is gewoon nogal wat dom en stompzinnig
Wat een lief gezichtje.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
BLOTE VROUW![]()
TIETEN
Dan zou je moeten weten dat het eigenlijk een heel mooi en rustig dorp is met nog veel natuur.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben er wel geweest, meerdere malen. Mijn tante, oom + nicht wonen er.
Harem nog welquote:
Ze wonen er eigenlijk net buiten. In een villa.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan zou je moeten weten dat het eigenlijk een heel mooi en rustig dorp is met nog veel natuur.
Behalve natuurlijk als die familie van je in de Bijvanck woont want dat is echt een soort grote vuilnisbelt
Doe mij maar gewoon Abcoude.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan zou je moeten weten dat het eigenlijk een heel mooi en rustig dorp is met nog veel natuur.
Behalve natuurlijk als die familie van je in de Bijvanck woont want dat is echt een soort grote vuilnisbelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |