Nee, wel in kakker-townquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb hier nog nooit iemand gezien of ik ken niemand die iemand kent die Bodil heet. Woon jij in Bodil-town of zo?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dus jij vindt JB's brown* eye wel lekker smaken?
*: indien gebleek, pink
Ieuw, doe es niet zo viesquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dus jij vindt JB's brown* eye wel lekker smaken?
*: indien gebleek, pink
Maar er zijn wel meerdere "stelletjes" in de SC. Althans, zo willen sommige het doen voorkomen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kliekjesvorming enzo. Dat is niet leuk voor anderen, als wij dat soort details prijsgeven. En.. straks krijgen mensen zo'n raar beeld van ons
Nooh, vindt je het gekquote:De naam Jasperien komt niet voor in de topnamenlijsten voor Nederland van 2006, 2007 en 2008. De naam blijkt uniek!
Maar de combinatie van Mållila en Bodil heb je nog niet gehoord dus het is nog steeds origineel. Nu heet ik Sanna Cares. (kaa-res) HEB JE OOK NOG NOOIT GEHOORD.quote:
/caresquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar de combinatie van Mållila en Bodil heb je nog niet gehoord dus het is nog steeds origineel. Nu heet ik Sanna Cares. (kaa-res) HEB JE OOK NOG NOOIT GEHOORD.
Zullen we Crack_ en Lamon er nu eens buiten houden?quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar er zijn wel meerdere "stelletjes" in de SC. Althans, zo willen sommige het doen voorkomen.
Jij en Gers was het, he?quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar er zijn wel meerdere "stelletjes" in de SC. Althans, zo willen sommige het doen voorkomen.
Mensen die zichzelf (in een) kakker(dorp) vinden (wonen).quote:
Oh wacht, jij maakte die opmerking he?quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
/naamvanjemoederdieikhiernietplaats.
1. Heel Nederland vind hetquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf (in een) kakker(dorp) vinden (wonen).
Oh, daar ging het over. Zotheid ban voor 48 uur!!!!quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zullen we Crack_ en Lamon er nu eens buiten houden?
Daar doelde ik niet op.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zullen we Crack_ en Lamon er nu eens buiten houden?
Wie heeft dat ooit verzonnen? Ik zat naar mijn manboobs te kijken en iemand anders uit de sc naar haar tetten. Ofzo.quote:
1. Nee, ik vind dit wel prima zo. Spreek niet voor heel Nederland als er al 1 persoon is die het wel naar z'n zin heeft op de plaats waar hij/zij woont. fucking n00b.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
1. Heel Nederland vind het
2. Zei jij ook niet ooit zoiets?
3. Ik vind mijzelf gelukkig geen kakker
1. Verkapte zie mij in een van de duurste gemeente van Nederland wonenquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
1. Heel Nederland vind het
2. Zei jij ook niet ooit zoiets?
3. Ik vind mijzelf gelukkig geen kakker
Volgens mij bedoelde hij dat niet zo.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
1. Nee, ik vind dit wel prima zo. Spreek niet voor heel Nederland als er al 1 persoon is die het wel naar z'n zin heeft op de plaats waar hij/zij woont. fucking n00b.
DAAR GING HET HEULEMAAL NIET OVER>quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh, daar ging het over. Zotheid ban voor 48 uur!!!!
Dan moet hij beter formuleren.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij dat niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |