Nee, studentenverenigingen zijn voor de mensen die boven iedereen staan!!!quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:47 schreef Allure_ het volgende:
Is het stom om bij een studentenvereniging te gaan?
Ok, dichtsbijzijndste AH is 10 clicks..... uh kilometer rijden.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bij de AH zijn ze in de bonus. Ik liep er vandaag nog langs!
dank jequote:Op dinsdag 29 september 2009 18:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat kurkje vind ik ook nog wel mooi
Ja, maar deze vereniging is gewoon super chill, zonder ontgroeningen en shitquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, studentenverenigingen zijn voor de mensen die boven iedereen staan!!!Faalverenigingen. Al die verplichtingen
Enige wat ik zou willen is bij amsterdam studenten corps en dan usc binnenvallen
Je hebt allerlei soorten verenigingen en er zitten ook leuke mensen bij zo'n vereniging.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben per toeval beste matties geworden met de voorzitter van een studentenvereniging. Maarja, verenigingen zijn zo gay(no offence Fas
).
Oeh jij komt even een vlammend betoog houden waarom je wel bij een studentenvereniging moet?quote:
Jij bent een typjequote:Op dinsdag 29 september 2009 18:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt allerlei soorten verenigingen en er zitten ook leuke mensen bij zo'n vereniging.Maar je moet er een typje voor zijn.
Whehe, knor.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:52 schreef kurk_droog het volgende:
bier drinken moet wel maar niet op zon faal vereniging
Ja, ik heb er al verschillende 'meegemaakt', en bij elke vereniging zit wel een bepaald 'type' mensen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt allerlei soorten verenigingen en er zitten ook leuke mensen bij zo'n vereniging.Maar je moet er een typje voor zijn.
Het is gewoon tof. Een vlammend betoog is niet echt nodig. Mensen die janken over verenigingen weten er duidelijk weinig vanaf. Niet echt gek ook, wat het echte 'verenigingsleven' speelt zich binnensdeurs af. Het enige waar men vaak over valt is de ontgroening. Maar wat zijn nu 10 kutdagen op 4/5 mooie jaren? Daarnaast is het allemaal een spelletje, en verhoogd het daadwerkelijk de band tussen je jaargenoten, hetgeen buitenstaanders niet begrijpen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oeh jij komt even een vlammend betoog houden waarom je wel bij een studentenvereniging moet?
ik laat me niet vernederen door een platte hand in mijn gezicht omdat ik bijdehand doequote:Op dinsdag 29 september 2009 18:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Het is gewoon tof. Een vlammend betoog is niet echt nodig. Mensen die janken over verenigingen weten er duidelijk weinig vanaf. Niet echt gek ook, wat het echte 'verenigingsleven' speelt zich binnensdeurs af. Het enige waar men vaak over valt is de ontgroening. Maar wat zijn nu 10 kutdagen op 4/5 mooie jaren? Daarnaast is het allemaal een spelletje, en verhoogd het daadwerkelijk de band tussen je jaargenoten, hetgeen buitenstaanders niet begrijpen.
Ik kan ook 4/5 mooie jaren beleven zónder 10 kutdagen. En zonder mezelf te laten vernederen voor een zogenaamde "band".quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Het is gewoon tof. Een vlammend betoog is niet echt nodig. Mensen die janken over verenigingen weten er duidelijk weinig vanaf. Niet echt gek ook, wat het echte 'verenigingsleven' speelt zich binnensdeurs af. Het enige waar men vaak over valt is de ontgroening. Maar wat zijn nu 10 kutdagen op 4/5 mooie jaren? Daarnaast is het allemaal een spelletje, en verhoogd het daadwerkelijk de band tussen je jaargenoten, hetgeen buitenstaanders niet begrijpen.
Doetjes hebben geen mooie jarenquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik kan ook 4/5 mooie jaren beleven zónder 10 kutdagen. En zonder mezelf te laten vernederen voor een zogenaamde "band".
Slaan mag niet tijdens ontgroeningen. Als het toch gebeurt kun je naar het bestuur stappen. Er zijn strikte regels & protocollen opgesteld aangaande de ontgroening. De universiteit heeft bijv. ook inspraak.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ik laat me niet vernederen door een platte hand in mijn gezicht omdat ik bijdehand doe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |