Heb je nou al een keer wat gekocht?quote:
Hooooiquote:
Wie zijn er uitgenodigd?quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heb je nou al een keer wat gekocht?
[..]
Hooooi
Feestje in je mond
HIHI JE ZEI KOMEN.quote:
Alleen Lamon.quote:
hahahahaaaaaaaaaaaaaaaa, ik dacht dat jij op een beroeps opleiding zat!quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahahaaaaaaaaaaaaaaaa, ik dacht dat jij op een beroeps opleiding zat!
Nee, maar meestal is dat wel gezellig
Sjonge, maar mozy je hebt een vriendin!quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kamp is wel gezellig enzo, 115 dames, 20 jongens. tot vrijdag ochtend.
En we gaan allemaal van die leger parcoursen doen(onder prikkeldraad door de modder etc).
Maar toch heb ik er geen zin in.
Dat lijkt wel een college hier.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heb je nou al een keer wat gekocht?
[..]
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sjonge, maar mozy je hebt een vriendin!
Daarom doe ik het ook nooit en laat ik het doenquote:
Mieters!quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja.
[ afbeelding ]
Ze heeft een scapa-dek.
PAAARDJEEEEEquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja.
[ afbeelding ]
Ze heeft een scapa-dek.
Ja, maar ik kna mn kinderen toch niet elke keer charterenquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daarom doe ik het ook nooit en laat ik het doen
heeeeel langzaam zekerquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
10 euro per uur kom ik het voor je doen.
Kwaliteit kost tijd.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar ik kna mn kinderen toch niet elke keer charteren
[..]
heeeeel langzaam zeker
zoveel heb ik niet staan dat je er een uur mee bezig moet zijn
Dat wou ik nét zeggen!quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:08 schreef Siniti het volgende:
Hey ik zie dat ons aller kurk_droog terug is
Wat een held is dat zeg, de kwaliteit van de KLB SC zal echt grote sprongen vooruit maken, ik heb je gemist makker!
Die van de bazenOP.quote:
Zo erg is dat niet. Huisman ftw! ;7quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
VROUWEN VEROVEREN DE WERELD MUAHAHHA.
Een stickertje in je plakboek en een krul.quote:
Ik vind ook wel dat er meer huismannen mogen zijnquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zo erg is dat niet. Huisman ftw! ;7
yoquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:08 schreef Siniti het volgende:
Hey ik zie dat ons aller kurk_droog terug is
Wat een held is dat zeg, de kwaliteit van de KLB SC zal echt grote sprongen vooruit maken, ik heb je gemist makker!
MAG IK ER OOK ÉÉN?quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een stickertje in je plakboek en een krul.
Nou aan de andere kant...quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar ik kna mn kinderen toch niet elke keer charteren
[..]
Welk stickertje wil je?quote:
In 1920 misschien, ja.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kennelijk zijn vrouwen ongelukkiger als ze niet thuis zitten en bij de kinderen zijn..
Ja hoor, maar niet te vaakquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou aan de andere kant...![]()
Jij kookt, wast en strijkt, maakt schoon etc![]()
1 x in de week meehelpen met afwassen gaat best, toch?
Nee hoor, je had een weekban vanaf 22 september.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
yo![]()
unban weer week eerder dan wat ik kreeg
Als er nou vrouwen zijn die een huisman willen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind ook wel dat er meer huismannen mogen zijn.
Nu verpest je zijn blije gevoelquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, je had een weekban vanaf 22 september.
Er is pas een onderzoek naar geweest en vrouwen worden niet gelukkiger met een carriëre.quote:
true.. maar beetje van de toren blazenquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, je had een weekban vanaf 22 september.
Wel mannen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als er nou vrouwen zijn die een huisman willen.
Nou!quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als er nou vrouwen zijn die een huisman willen.
Met tetten!quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welk stickertje wil je?
* laat stickertjesboek zien
Ik ga je slaan met het stickertjesboek.quote:
Mijn idee?quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:22 schreef kurk_droog het volgende:
Ik wil huisman zijn ;@ 2uur huishouden doen en daarna golfen of met auto rijden..
Is dat een ja?quote:
Oke. Op m'n kontje?quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga je slaan met het stickertjesboek.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:24 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
IK IN IEDER GEVAL WEL ZOOO BOHH WAT BEN IK LEUK![]()
.
Owkee, leukerd.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:24 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
IK IN IEDER GEVAL WEL ZOOO BOHH WAT BEN IK LEUK![]()
.
Je hoofd.quote:
En als je die al hebt weggepest?quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nu nog een rijke vrouw regelen..
Buttface?quote:
Mag een salaris dat voeldoende is om samen van rond te komen niet gewoon? moet ze meteen rijk zijn?quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nu nog een rijke vrouw regelen..
Die uit de aanbieding bij de AH?quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:29 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Goeienavond!! hoe is het met allen? ik heb net een kipschnitzel op.
Dan moet ze wel heel lekker en lief zijn.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mag een salaris dat voeldoende is om samen van rond te komen niet gewoon? moet ze meteen rijk zijn?
Je mama.quote:
ik meen het ookquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:31 schreef IQM het volgende:
Ik zou het serieus niet erg vinden om (op den duur) huisman te worden.
die vrouw of die man?quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dan moet ze wel heel lekker en lief zijn.
Maar om de huisman te spelen is het toch beter dat je een rijke vrouw waardoor jij lekker lui en luxe je vrije tijd kan besteden?
De indruk die je wekt op internet, zou mij doen denken dat je er idd geschikt voor bent.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:31 schreef IQM het volgende:
Je gedraagt je onderdanig.quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die vrouw of die man?
Als ze rijk is, neem een huishoudster
een lekkere, kun je die ook neuken als je toch thuis bent
quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De indruk die je wekt op internet, zou mij doen denken dat je er idd geschikt voor bent.
Ik wel.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:31 schreef IQM het volgende:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die vrouw of die man?
Als ze rijk is, neem een huishoudster
een lekkere, kun je die ook neuken als je toch thuis bent
Nee, er zit hier geen AH in de buurt, ik weet niet meer waar deze weg komen. Waren wel verdomd lekker.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die uit de aanbieding bij de AH?
Meneer zou alleen maar voor de tv hangen!quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De indruk die je wekt op internet, zou mij doen denken dat je er idd geschikt voor bent.
Ik heb net m'n bed opgemaakt en m'n kamer gestofzuigd, ja. En verdomd goed ook!quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Meneer zou alleen maar voor de tv hangen!
Dat nooit.quote:
Bij de AH zijn ze in de bonus. Ik liep er vandaag nog langs!quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:35 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Nee, er zit hier geen AH in de buurt, ik weet niet meer waar deze weg komen. Waren wel verdomd lekker.
Een beetje zo'n softe zorgzame manquote:
Hij zei "hagje".quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:25 schreef remlof het volgende:
Graag gedaan, ik heb jouw hagje tenminste gered van de bloeddorstige en wraakzuchtige OUDmeute
http://en.wikipedia.org/wiki/Five-second_rulequote:Op dinsdag 29 september 2009 18:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
Laat ik net alle ijsklontjes op de grond vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |