Ja, maar ik kna mn kinderen toch niet elke keer charterenquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daarom doe ik het ook nooit en laat ik het doen
heeeeel langzaam zekerquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
10 euro per uur kom ik het voor je doen.
Kwaliteit kost tijd.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar ik kna mn kinderen toch niet elke keer charteren
[..]
heeeeel langzaam zeker
zoveel heb ik niet staan dat je er een uur mee bezig moet zijn
Dat wou ik nét zeggen!quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:08 schreef Siniti het volgende:
Hey ik zie dat ons aller kurk_droog terug is
Wat een held is dat zeg, de kwaliteit van de KLB SC zal echt grote sprongen vooruit maken, ik heb je gemist makker!
Die van de bazenOP.quote:
Zo erg is dat niet. Huisman ftw! ;7quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
VROUWEN VEROVEREN DE WERELD MUAHAHHA.
Een stickertje in je plakboek en een krul.quote:
Ik vind ook wel dat er meer huismannen mogen zijnquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zo erg is dat niet. Huisman ftw! ;7
yoquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:08 schreef Siniti het volgende:
Hey ik zie dat ons aller kurk_droog terug is
Wat een held is dat zeg, de kwaliteit van de KLB SC zal echt grote sprongen vooruit maken, ik heb je gemist makker!
MAG IK ER OOK ÉÉN?quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een stickertje in je plakboek en een krul.
Nou aan de andere kant...quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar ik kna mn kinderen toch niet elke keer charteren
[..]
Welk stickertje wil je?quote:
In 1920 misschien, ja.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kennelijk zijn vrouwen ongelukkiger als ze niet thuis zitten en bij de kinderen zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |