quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:45 schreef Cat22 het volgende:
Jij bent niet part of the problem Greysie.Iedereen hier wist dat jij moeilijk zat en in jouw situatie is het moeilijk om vooraf te beslissen.
Het lijstje voor de 4 okotber meet is nu als volgt:
- Cat22
- Loveless85
- Ingetje79
- Isdatzo ovb (yes indien slecht weer)
- Ynske
- MissBliss en Re (misschien)
- Draakje en meneer ovb
- Barbaaf (mits het programma enigszins overeenkomt met onderstaande )
- Nokwanda en Nokmanda
- JJH ovb
- Takaiki
Waarbij de ovb en maybe's nog moeten aangeven wat het gaat worden. Ik stel wel voor vandaag een goed beeld te krijgen van wie meegaat. Ik vind het erg lullig voor het restaurant als ik pas een dag van tevoren 15 man ga afzeggen.
Wat ik me trouwens afvroeg ; is met de auto op de TESO niet stervens duur?quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:31 schreef oh-oh het volgende:Had ik maar niks gevraagd zeg!
Anyhow, ik hou de Deka in gedachten, als ik nog durf
Ik heb geen idee, die vriendin van me gaat twee keer per jaar, we kunnen moeilijk zwemmen he?quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat ik me trouwens afvroeg ; is met de auto op de TESO niet stervens duur?
30 euro valt nog mee. Wij zijn toen met de fiets gegaan. Was 3 euro ofzo per fiets. Maar het is echt een pokke end van de haven naar den burg fietsenquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, die vriendin van me gaat twee keer per jaar, we kunnen moeilijk zwemmen he?
Geloof iets van 30 euro of zo?
Is dat op Texel???quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
30 euro valt nog mee. Wij zijn toen met de fiets gegaan. Was 3 euro ofzo per fiets. Maar het is echt een pokke end van de haven naar den burg fietsen
Ze hebben in den burg echt een vet leuk "cafe" ? Met palmbomen en zand enzo. Net alsof je op het strand zit
Je zou eens naar Ecomare kunnen gaan.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is dat op Texel???
Ik moet me nog eens gaan verdiepen in wat we daar willen doen.
Veel het strand op met de honden, lekker thuis ontbijten, elke dag decacent uit lunchen en savonds spelletjes doen in ons huisje denk ik![]()
En veel lezen hoop ik ook![]()
En ik wil zeehonden zien
Suc6quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:46 schreef Loveless85 het volgende:![]()
Ik ben weg naar een gesprekje met de HR-mevrouw... Jaarlijke onwijs interessante praatje![]()
Den Burg is op texel jaquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is dat op Texel???
Ik moet me nog eens gaan verdiepen in wat we daar willen doen.
Veel het strand op met de honden, lekker thuis ontbijten, elke dag decacent uit lunchen en savonds spelletjes doen in ons huisje denk ik![]()
En veel lezen hoop ik ook![]()
En ik wil zeehonden zien
Fix ik nu voor je. Volgende OP sta je erin.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:47 schreef oh-oh het volgende:
Oh hoe komt mijn UI in de OP?
Zijn die nergens in het wild te bewonderen?quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Den Burg is op texel jaEr is ook markt, maar wanneer weet ik niet. Volgens mij waren wij er toen op een Dinsdag.
Zeehonden moet je voor naar Ecomare
quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Fix ik nu voor je. Volgende OP sta je erin.
laten we het houden op 'niet zo jofel'quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
hoe is het met muis vandaag?
Awwquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
laten we het houden op 'niet zo jofel'
en met jou?
Jawel, moet je naar de razende bol met een bootjequote:Op dinsdag 29 september 2009 11:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zijn die nergens in het wild te bewonderen?
Ik denk niet dat dr in ecomare honden binnen mogen he...
quote:
Moet echt heeeeeeeeeeeeel mooi zijn. Ik ben er nog nooit geweest, maar het lijkt me prachtigquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:16 schreef oh-oh het volgende:Oh tof , daar wil ik wel heen als het zeehondenseizoen nog niet voorbij is
![]()
Nee nooit van gehoord hoor, ik ken echt niks van die regio
quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:19 schreef oh-oh het volgende:Ik had je poepverhaal gemist net
![]()
Jammer genoeg nu niet, sterkte dr mee
Rust heb je idd wel op texelquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:18 schreef oh-oh het volgende:
5 dagen, maandag tot en met vrijdag.
Ik ben echt aan het aftellen, ik ben wel toe aan wat rust.
Was je dweil vies?quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:53 schreef ElisaB het volgende:
Wat een mooi opgeschoond topic...
Dankjewel Elisa!quote:
Voor wie zijn / haar post mist: sorryquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:58 schreef Cat22 het volgende:
Dankjewel Elisa!
Je kan hem ook als webicon instellen! Dan load je hem up (quote:Op dinsdag 29 september 2009 @ 13:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik voel mij wel echt dom he. Maar ik krijg geen UI geupload. Had een leuke foto maar de bytes blijven te groot.
quote:
MB! We moeten nog steeds een keer samen met je wederhelft de agenda's naast elkaar leggen geloof ikquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je kan hem ook als webicon instellen! Dan load je hem up () bij photobucket ofzo en het linkje zet je dan in je profiel bij 'webicon'.
Ik denk dat dit wel de conclusie gaat zijn ja. Jammer.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:34 schreef Loveless85 het volgende:
Nou die meet word niks denk ik? Dat is wel te concluderen zo? Vind het wel rot van Cat, maar als ondertussen de helft al niet komt dan sla ik ook over...
Dan kunnen we denk ik beter een gehele nieuwe poging ondernemen?
Oh en het moest overigens zijn wel rot vóór Cat, je hebt toch gereserveerd enzoquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel de conclusie gaat zijn ja. Jammer.
Ik wacht het vandaag nog even af, want niet iedereen heeft de pb gezien maar ik heb er zo ook weinig zin in.
Als ik een eind ga rijden is het om véél mensen te ontmoeten.
Edit: dat ik niet kom wil niet zeggen dat de meet niet door kan gaan natuurlijk!Als mensen wel nog willen dan geef ik de reserveringsgevens door en kunnen zij de definitieve aantallen doorgeven aan het restaurant.
Yes!quote:Op dinsdag 29 september 2009 @ 15:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
MB! We moeten nog steeds een keer samen met je wederhelft de agenda's naast elkaar leggen geloof ik
Nee hoor. Ik houd van de kleuren van de herfst.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:49 schreef oh-oh het volgende:Ben ik de enige die de herfstfoto's bovenaan de pagina allemaal zo prachtig vindt?
regen?quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:04 schreef Pagan het volgende:
Wat een zeikweer zeg, het regent maar door.
Voor mijn verjaardag van Strega een mooie telelens gekregen, het ding is net, ruim een maand te laat, geleverd.
Nu wil ik buiten gaan spelen met de nieuwe lens, kan dat niet vanwege de regenEn volgens buienradar gaat het nog uuuuren door.
Ik vind er niks aan. ik heb t koudquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:11 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik vind dat donkere weer juist zo gezellig.
Dekens op de bank, kaarsjes aan
Ik heb me de hele middag verdiept in Hooligans dus dat is hetgeen waar ik meteen aan moet dneken bij Rdam-Zuidquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:14 schreef Loveless85 het volgende:
Hier (Rotterdam-zuid representing) is het nog droog.
Wel heul grijs
Ik heb levensgroot het Feyenoord logo getatoeerd op m'n rug en draag altijd van die bomberjacks met Rotterdam erop.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik heb me de hele middag verdiept in Hooligans dus dat is hetgeen waar ik meteen aan moet dneken bij Rdam-Zuid
ik kom uit 030quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb levensgroot het Feyenoord logo getatoeerd op m'n rug en draag altijd van die bomberjacks met Rotterdam erop.
Oh en als je uit 020 of 070 komt zou ik maar gauw ff een andere SC zoeken![]()
quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb levensgroot het Feyenoord logo getatoeerd op m'n rug en draag altijd van die bomberjacks met Rotterdam erop.
Tamron AF 70-300 Di LDquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
regen?
zak om lens en je kkunt gaan met die banaan
wat voor lens?
hier staan alle gordijnen open, raam open, en maar proberen genoeg licht mee te krijgen, k haat t, dat ik zo neerslachtig word van donkerder weer
Zolang je CIF Allesreiniger ipv Ajax koopt is alles goedquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:24 schreef Memento-Mori het volgende:
en nu moet ik naar desupermarkt
dr zijn speciale zakjes, maar een boodschappentuut doet ook wonderen. even strak aan t uiteinde vasttapen (de tas dan he)quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:21 schreef Pagan het volgende:
[..]
Tamron AF 70-300 Di LD
Zak om de lens? Als in plastik puutie of zijn daar speciale covers oid. voor.
Rare standjes in de keukenquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:30 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Ik ging er eigenlijk al vanuit dat de meet niets ging worden, maar had nog niets anders gepland hoor![]()
Ennieweejz...als er zo weinig komen dan meld ik me ook af.
Bij andere voorstellen graag ook ff PM, ben vanochtend enorrrm door m'n rug gegaan en door meneer I. van de keukenvloer geplukt, dus ik gok dat ik er vanavond ff niet zoveel ben
quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Rare standjes in de keuken![]()
Sterkte!
Bedankt voor de tip, ff Googelen en ik kwam dit tegen. Nooit aan gedacht om naar zoiets te kijken.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
dr zijn speciale zakjes, maar een boodschappentuut doet ook wonderen. even strak aan t uiteinde vasttapen (de tas dan he)
psst pas je levels eens aan in PS, dan is je foto niet zo grauwquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:09 schreef Pagan het volgende:
Even een kwartiertje droog, foto binnen 50 meter van ons huis gemaakt, slecht licht, camera niet goed ingesteld en dan toch maar snel foto's maken.
[ afbeelding ]
Dorpje van 30 huizen aan de rand van de EHS in NO Groningen. Even naar de super is 4 km. rijden, afgelopen winter heeft een vos twee van onze kippen gesnaaid, maar het heeft zeker zijn voordelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even PS "kopen".quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
psst pas je levels eens aan in PS, dan is je foto niet zo grauw
gebruik dan picasa das gratisquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:19 schreef Pagan het volgende:
[..]
Even PS "kopen".
Ik heb, op wat croppen na, nog nooit een foto nabewerkt. ts.t Stond eerst nog op auto, maar ging toen fijn flitsen, niet handig. tst. Snel op P gezet en foto's genomen, 't was binnen 20 seconden voorbij.
Ga ik doen, morgen denk ik. Bedankt voor de tipagainquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
gebruik dan picasa das gratis
en dan ff met t contrast spelen
Nee, ik was nog bezig met de boterquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:08 schreef nokwanda het volgende:
Hier is het ook de hele dag droog maar bewolkt geweest. Het was wel kil, dus een trui was geen overbodige luxe. Maar dat vond ik gister ook al.
@Dipkip, tsjek je pm. Je tekening is klaar en ik wil weten waar die heen mag.
Ing, zomaar bij het smeren van een boterham? Zwaar beleg of zo?
Lol whut whyquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, ik was nog bezig met de boter![]()
Na 2 diclofenacjes en een hete douche kan ik iig weer fatsoenlijk op m'n benen staan.
P en S, wat wonen jullie schitterend zeg!![]()
JJH, nu merk je dus dat jij bij de kat inwoont ipv andersom![]()
En de rukhuttenmeet ga ik sowieso niet aan mee doen, dus als dat de volgende bijeenkomst gaat worden zeg ik bij deze al af
Als ie ook huishoudgeld zou betalen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, ik was nog bezig met de boter![]()
Na 2 diclofenacjes en een hete douche kan ik iig weer fatsoenlijk op m'n benen staan.
P en S, wat wonen jullie schitterend zeg!![]()
JJH, nu merk je dus dat jij bij de kat inwoont ipv andersom![]()
En de rukhuttenmeet ga ik sowieso niet aan mee doen, dus als dat de volgende bijeenkomst gaat worden zeg ik bij deze al af
I know...ik heb je reactie gezien op Hara's opmerking...hier een grote muil en in het eggie nietquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lol whut why![]()
Je weet dat de term rukhuttenmeet niet waarheidsgetrouw is hé
Het was een heftige pijnscheut in m'n rug en daarbij het gevoel alsof ik in m'n knieholten werd getrapt.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:43 schreef oh-oh het volgende:
Ai Ing hoe kun je nu gewoon zomaar omkieperen?
Beterschap!
M'n baas ja...dat ik niet kwam.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh jezus, das niet niks.
Eerder gehad?
En meteen de dokter gebeld?
Gadverdamme, arme jij! Heeel veel beterschap!quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
I know...ik heb je reactie gezien op Hara's opmerking...hier een grote muil en in het eggie niet![]()
Ik ben niet zo van met meerdere personen overnachten, zelfs een weekend in een bungalow met onze beste vrienden vind ik al niets.
En daarbij heb ik ook nog es een giga-ochtendhumeur![]()
De enige die ik 's ochtends enigzins uit kan staan is meneer I.
[..]
Het was een heftige pijnscheut in m'n rug en daarbij het gevoel alsof ik in m'n knieholten werd getrapt.
Eerste keer hield ik het nog in de benen en heb snel gsm in de broekzak gestopt, toen kwam de heeeele heftige en toen lag ik op de grond.
Na een minuut of 20 had ik m'n arm eindelijk zo ver dat ik de tel. bij m'n oor kreeg en meneer I. uit bed kon bellen.
En die heeft me na een kwartier hijsteren eindelijk op de stoel gekregen en me later weer in bed geparkeerd.
Mijn held
Tis lief bedoeldquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:06 schreef Qwea het volgende:
Wie kan ik blij maken met bol.com kortingscode?
En 040 danquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ga maar weer stil in een hoekje zittenquote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga maar weer stil in een hoekje zitten
quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
I know...ik heb je reactie gezien op Hara's opmerking...hier een grote muil en in het eggie niet![]()
Ik ben niet zo van met meerdere personen overnachten, zelfs een weekend in een bungalow met onze beste vrienden vind ik al niets.
En daarbij heb ik ook nog es een giga-ochtendhumeur![]()
De enige die ik 's ochtends enigzins uit kan staan is meneer I.
[..]
Het was een heftige pijnscheut in m'n rug en daarbij het gevoel alsof ik in m'n knieholten werd getrapt.
Eerste keer hield ik het nog in de benen en heb snel gsm in de broekzak gestopt, toen kwam de heeeele heftige en toen lag ik op de grond.
Na een minuut of 20 had ik m'n arm eindelijk zo ver dat ik de tel. bij m'n oor kreeg en meneer I. uit bed kon bellen.
En die heeft me na een kwartier hijsteren eindelijk op de stoel gekregen en me later weer in bed geparkeerd.
Mijn held
Ja, lach me maar uit. Ik zal je nog eens weer aan een adres van een supermarkt helpenquote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, lach me maar uit. Ik zal je nog eens weer aan een adres van een supermarkt helpen
Nou, ik leef nog en reageer nu tenminste op pijnstillersquote:
kusje erop en schaapjes tellen dan maar.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, ik leef nog en reageer nu tenminste op pijnstillers![]()
Heb alleen wel tot 18 uur in bed gelegen vanaf gisternacht 1 uur met een kleine onderbreking tussen 7 en 8![]()
Dus hopen dat ik vannacht een beetje slaap.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:20 schreef Cat22 het volgende:
Arme Ing... voorzichtigop de pijnlijke plek. Virtueel dan.
![]()
Wat betreft de meet: ik heb Humpreys net afgebeld. Volgende keer beter.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar durf ik heul niet meer heen, dan mis ik de boot
Maar jij woont nog verderder weg dan Amersfoort!quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Jammer...en idd volgende keer beter.
Jullie mogen zondag allemaal wel bij mij komen heur; moeten jullie wel zelf drinken inschenken en de zooi zelf opruimen
Maar anderhalf uur verderderquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar jij woont nog verderder weg dan Amersfoort!
Dan kan ik echt niet meer achter mijn kont opruimen heur!
Ik sta op dit moment tegenover ongewassen ramen. Is dat wat je bedoelt?quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maar anderhalf uur verderder![]()
Neem je een slaapzak mee, kun je dat schoonmaken gewoon de volgende dag doen.
Hoe sta je tegenover ramen wassen?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:36 schreef Cat22 het volgende:
Ik zit net in mijn topic te jubelen over mijn stevige krabpaal en dat die Naartjie zo goed houdt,
maar hij heeft het toch wel zwaar.(kast = recht)
[ afbeelding ]
Wat een verschil als je een keer vanuit een andere hoek kijkt!
Ben d'r ook bang voor.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:41 schreef Qwea het volgende:
[..]! ik zie dat ding dus nog wel afknappen/omflikkeren
Dealquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik sta op dit moment tegenover ongewassen ramen. Is dat wat je bedoelt?![]()
Ik kom alleen logeren als Yoko, Naartjie en Satsu ook mee mogen. Gezellig... drie uur rijden met 2 gillende katten en één kitten in de auto.
Oepsquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:36 schreef Cat22 het volgende:
Ik zit net in mijn topic te jubelen over mijn stevige krabpaal en dat die Naartjie zo goed houdt,
maar hij heeft het toch wel zwaar.(kast = recht)
[ afbeelding ]
Wat een verschil als je een keer vanuit een andere hoek kijkt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:47 schreef Cat22 het volgende:
Kijk Ing, en nu kan ik zondag natuurlijk niet meer komen. Ik moet eerst dat hangmatprobleem oplossen. Heel vervelend, echt waar, maar ik moet afzeggen.
Jammer, maar ik begijp het volledig hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Oh, rukhutten, mja same diffquote:Op dinsdag 29 september 2009 @ 23:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Tnx![]()
Is er al een reisschema bekend voor 10 oktober?
En het is trouwens RUKhuttenmeet
Ja, ik graag 's middagsquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, rukhutten, mja same diff
Uhm, nee, geen schema nog, ik moet eerst weer uit mn pm opdiepen waar jullie ook alweer wonen en dan eens bekijken wat het handigst is. Hoewel het me lijkt dat het niet uitmaakt in welke volgorde we gaan. Jij wilde 's middags toch? En dan dus nog even opzoeken hoe lang het rijden is en bedenken hoeveel tijd we nodig hebben steeds en dan bedenken hoe vroeg we wel niet weg zullen moeten () nou en dán pm ik wel weer!
Ik zal Re er eens naar laten kijken
Niet dat jij dit nog leestquote:Op woensdag 30 september 2009 00:27 schreef Cat22 het volgende:
Voor het geval er nog iemand meeleest: truste!
Ahjah technisch gezien zit ik nu ook in Capelle eigenlijkquote:Op woensdag 30 september 2009 08:38 schreef Maes het volgende:
Hoi, in Capelle is het ook herfst.
Ik ben vrij vandaag en wilde met Bob naar het Kralingse bos maar Bob gaat niet naar buiten als het regent dan worden haar pootjes nat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |