M'n baas ja...dat ik niet kwam.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh jezus, das niet niks.
Eerder gehad?
En meteen de dokter gebeld?
Gadverdamme, arme jij! Heeel veel beterschap!quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
I know...ik heb je reactie gezien op Hara's opmerking...hier een grote muil en in het eggie niet![]()
Ik ben niet zo van met meerdere personen overnachten, zelfs een weekend in een bungalow met onze beste vrienden vind ik al niets.
En daarbij heb ik ook nog es een giga-ochtendhumeur![]()
De enige die ik 's ochtends enigzins uit kan staan is meneer I.
[..]
Het was een heftige pijnscheut in m'n rug en daarbij het gevoel alsof ik in m'n knieholten werd getrapt.
Eerste keer hield ik het nog in de benen en heb snel gsm in de broekzak gestopt, toen kwam de heeeele heftige en toen lag ik op de grond.
Na een minuut of 20 had ik m'n arm eindelijk zo ver dat ik de tel. bij m'n oor kreeg en meneer I. uit bed kon bellen.
En die heeft me na een kwartier hijsteren eindelijk op de stoel gekregen en me later weer in bed geparkeerd.
Mijn held
Tis lief bedoeldquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:06 schreef Qwea het volgende:
Wie kan ik blij maken met bol.com kortingscode?
En 040 danquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb levensgroot het Feyenoord logo getatoeerd op m'n rug en draag altijd van die bomberjacks met Rotterdam erop.
Oh en als je uit 020 of 070 komt zou ik maar gauw ff een andere SC zoeken![]()
Ik ga maar weer stil in een hoekje zittenquote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga maar weer stil in een hoekje zitten
quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
I know...ik heb je reactie gezien op Hara's opmerking...hier een grote muil en in het eggie niet![]()
Ik ben niet zo van met meerdere personen overnachten, zelfs een weekend in een bungalow met onze beste vrienden vind ik al niets.
En daarbij heb ik ook nog es een giga-ochtendhumeur![]()
De enige die ik 's ochtends enigzins uit kan staan is meneer I.
[..]
Het was een heftige pijnscheut in m'n rug en daarbij het gevoel alsof ik in m'n knieholten werd getrapt.
Eerste keer hield ik het nog in de benen en heb snel gsm in de broekzak gestopt, toen kwam de heeeele heftige en toen lag ik op de grond.
Na een minuut of 20 had ik m'n arm eindelijk zo ver dat ik de tel. bij m'n oor kreeg en meneer I. uit bed kon bellen.
En die heeft me na een kwartier hijsteren eindelijk op de stoel gekregen en me later weer in bed geparkeerd.
Mijn held
Ja, lach me maar uit. Ik zal je nog eens weer aan een adres van een supermarkt helpenquote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, lach me maar uit. Ik zal je nog eens weer aan een adres van een supermarkt helpen
Nou, ik leef nog en reageer nu tenminste op pijnstillersquote:
kusje erop en schaapjes tellen dan maar.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, ik leef nog en reageer nu tenminste op pijnstillers![]()
Heb alleen wel tot 18 uur in bed gelegen vanaf gisternacht 1 uur met een kleine onderbreking tussen 7 en 8![]()
Dus hopen dat ik vannacht een beetje slaap.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:20 schreef Cat22 het volgende:
Arme Ing... voorzichtigop de pijnlijke plek. Virtueel dan.
![]()
Wat betreft de meet: ik heb Humpreys net afgebeld. Volgende keer beter.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar durf ik heul niet meer heen, dan mis ik de boot
Maar jij woont nog verderder weg dan Amersfoort!quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Jammer...en idd volgende keer beter.
Jullie mogen zondag allemaal wel bij mij komen heur; moeten jullie wel zelf drinken inschenken en de zooi zelf opruimen
Maar anderhalf uur verderderquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar jij woont nog verderder weg dan Amersfoort!
Dan kan ik echt niet meer achter mijn kont opruimen heur!
Ik sta op dit moment tegenover ongewassen ramen. Is dat wat je bedoelt?quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maar anderhalf uur verderder![]()
Neem je een slaapzak mee, kun je dat schoonmaken gewoon de volgende dag doen.
Hoe sta je tegenover ramen wassen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |