Yes!quote:Op dinsdag 29 september 2009 @ 15:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
MB! We moeten nog steeds een keer samen met je wederhelft de agenda's naast elkaar leggen geloof ik
Nee hoor. Ik houd van de kleuren van de herfst.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:49 schreef oh-oh het volgende:Ben ik de enige die de herfstfoto's bovenaan de pagina allemaal zo prachtig vindt?
regen?quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:04 schreef Pagan het volgende:
Wat een zeikweer zeg, het regent maar door.
Voor mijn verjaardag van Strega een mooie telelens gekregen, het ding is net, ruim een maand te laat, geleverd.
Nu wil ik buiten gaan spelen met de nieuwe lens, kan dat niet vanwege de regenEn volgens buienradar gaat het nog uuuuren door.
Ik vind er niks aan. ik heb t koudquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:11 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik vind dat donkere weer juist zo gezellig.
Dekens op de bank, kaarsjes aan
Ik heb me de hele middag verdiept in Hooligans dus dat is hetgeen waar ik meteen aan moet dneken bij Rdam-Zuidquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:14 schreef Loveless85 het volgende:
Hier (Rotterdam-zuid representing) is het nog droog.
Wel heul grijs
Ik heb levensgroot het Feyenoord logo getatoeerd op m'n rug en draag altijd van die bomberjacks met Rotterdam erop.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik heb me de hele middag verdiept in Hooligans dus dat is hetgeen waar ik meteen aan moet dneken bij Rdam-Zuid
ik kom uit 030quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb levensgroot het Feyenoord logo getatoeerd op m'n rug en draag altijd van die bomberjacks met Rotterdam erop.
Oh en als je uit 020 of 070 komt zou ik maar gauw ff een andere SC zoeken![]()
quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb levensgroot het Feyenoord logo getatoeerd op m'n rug en draag altijd van die bomberjacks met Rotterdam erop.
Oh en als je uit 020 of 070 komt zou ik maar gauw ff een andere SC zoeken![]()
Tamron AF 70-300 Di LDquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
regen?
zak om lens en je kkunt gaan met die banaan
wat voor lens?
hier staan alle gordijnen open, raam open, en maar proberen genoeg licht mee te krijgen, k haat t, dat ik zo neerslachtig word van donkerder weer
Zolang je CIF Allesreiniger ipv Ajax koopt is alles goedquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:24 schreef Memento-Mori het volgende:
en nu moet ik naar desupermarkt
dr zijn speciale zakjes, maar een boodschappentuut doet ook wonderen. even strak aan t uiteinde vasttapen (de tas dan he)quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:21 schreef Pagan het volgende:
[..]
Tamron AF 70-300 Di LD
Zak om de lens? Als in plastik puutie of zijn daar speciale covers oid. voor.
Rare standjes in de keukenquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:30 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Ik ging er eigenlijk al vanuit dat de meet niets ging worden, maar had nog niets anders gepland hoor![]()
Ennieweejz...als er zo weinig komen dan meld ik me ook af.
Bij andere voorstellen graag ook ff PM, ben vanochtend enorrrm door m'n rug gegaan en door meneer I. van de keukenvloer geplukt, dus ik gok dat ik er vanavond ff niet zoveel ben
quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Rare standjes in de keuken![]()
Sterkte!
Bedankt voor de tip, ff Googelen en ik kwam dit tegen. Nooit aan gedacht om naar zoiets te kijken.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
dr zijn speciale zakjes, maar een boodschappentuut doet ook wonderen. even strak aan t uiteinde vasttapen (de tas dan he)
psst pas je levels eens aan in PS, dan is je foto niet zo grauwquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:09 schreef Pagan het volgende:
Even een kwartiertje droog, foto binnen 50 meter van ons huis gemaakt, slecht licht, camera niet goed ingesteld en dan toch maar snel foto's maken.
[ afbeelding ]
Dorpje van 30 huizen aan de rand van de EHS in NO Groningen. Even naar de super is 4 km. rijden, afgelopen winter heeft een vos twee van onze kippen gesnaaid, maar het heeft zeker zijn voordelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even PS "kopen".quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
psst pas je levels eens aan in PS, dan is je foto niet zo grauw
gebruik dan picasa das gratisquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:19 schreef Pagan het volgende:
[..]
Even PS "kopen".
Ik heb, op wat croppen na, nog nooit een foto nabewerkt. ts.t Stond eerst nog op auto, maar ging toen fijn flitsen, niet handig. tst. Snel op P gezet en foto's genomen, 't was binnen 20 seconden voorbij.
Ga ik doen, morgen denk ik. Bedankt voor de tipagainquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
gebruik dan picasa das gratis
en dan ff met t contrast spelen
Nee, ik was nog bezig met de boterquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:08 schreef nokwanda het volgende:
Hier is het ook de hele dag droog maar bewolkt geweest. Het was wel kil, dus een trui was geen overbodige luxe. Maar dat vond ik gister ook al.
@Dipkip, tsjek je pm. Je tekening is klaar en ik wil weten waar die heen mag.
Ing, zomaar bij het smeren van een boterham? Zwaar beleg of zo?
Lol whut whyquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, ik was nog bezig met de boter![]()
Na 2 diclofenacjes en een hete douche kan ik iig weer fatsoenlijk op m'n benen staan.
P en S, wat wonen jullie schitterend zeg!![]()
JJH, nu merk je dus dat jij bij de kat inwoont ipv andersom![]()
En de rukhuttenmeet ga ik sowieso niet aan mee doen, dus als dat de volgende bijeenkomst gaat worden zeg ik bij deze al af
Als ie ook huishoudgeld zou betalen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, ik was nog bezig met de boter![]()
Na 2 diclofenacjes en een hete douche kan ik iig weer fatsoenlijk op m'n benen staan.
P en S, wat wonen jullie schitterend zeg!![]()
JJH, nu merk je dus dat jij bij de kat inwoont ipv andersom![]()
En de rukhuttenmeet ga ik sowieso niet aan mee doen, dus als dat de volgende bijeenkomst gaat worden zeg ik bij deze al af
I know...ik heb je reactie gezien op Hara's opmerking...hier een grote muil en in het eggie nietquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lol whut why![]()
Je weet dat de term rukhuttenmeet niet waarheidsgetrouw is hé
Het was een heftige pijnscheut in m'n rug en daarbij het gevoel alsof ik in m'n knieholten werd getrapt.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:43 schreef oh-oh het volgende:
Ai Ing hoe kun je nu gewoon zomaar omkieperen?
Beterschap!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |