Yes!quote:Op dinsdag 29 september 2009 @ 15:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
MB! We moeten nog steeds een keer samen met je wederhelft de agenda's naast elkaar leggen geloof ik
Nee hoor. Ik houd van de kleuren van de herfst.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:49 schreef oh-oh het volgende:Ben ik de enige die de herfstfoto's bovenaan de pagina allemaal zo prachtig vindt?
regen?quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:04 schreef Pagan het volgende:
Wat een zeikweer zeg, het regent maar door.
Voor mijn verjaardag van Strega een mooie telelens gekregen, het ding is net, ruim een maand te laat, geleverd.
Nu wil ik buiten gaan spelen met de nieuwe lens, kan dat niet vanwege de regenEn volgens buienradar gaat het nog uuuuren door.
Ik vind er niks aan. ik heb t koudquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:11 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik vind dat donkere weer juist zo gezellig.
Dekens op de bank, kaarsjes aan
Ik heb me de hele middag verdiept in Hooligans dus dat is hetgeen waar ik meteen aan moet dneken bij Rdam-Zuidquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:14 schreef Loveless85 het volgende:
Hier (Rotterdam-zuid representing) is het nog droog.
Wel heul grijs
Ik heb levensgroot het Feyenoord logo getatoeerd op m'n rug en draag altijd van die bomberjacks met Rotterdam erop.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik heb me de hele middag verdiept in Hooligans dus dat is hetgeen waar ik meteen aan moet dneken bij Rdam-Zuid
ik kom uit 030quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb levensgroot het Feyenoord logo getatoeerd op m'n rug en draag altijd van die bomberjacks met Rotterdam erop.
Oh en als je uit 020 of 070 komt zou ik maar gauw ff een andere SC zoeken![]()
quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb levensgroot het Feyenoord logo getatoeerd op m'n rug en draag altijd van die bomberjacks met Rotterdam erop.
Oh en als je uit 020 of 070 komt zou ik maar gauw ff een andere SC zoeken![]()
Tamron AF 70-300 Di LDquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
regen?
zak om lens en je kkunt gaan met die banaan
wat voor lens?
hier staan alle gordijnen open, raam open, en maar proberen genoeg licht mee te krijgen, k haat t, dat ik zo neerslachtig word van donkerder weer
Zolang je CIF Allesreiniger ipv Ajax koopt is alles goedquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:24 schreef Memento-Mori het volgende:
en nu moet ik naar desupermarkt
dr zijn speciale zakjes, maar een boodschappentuut doet ook wonderen. even strak aan t uiteinde vasttapen (de tas dan he)quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:21 schreef Pagan het volgende:
[..]
Tamron AF 70-300 Di LD
Zak om de lens? Als in plastik puutie of zijn daar speciale covers oid. voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |