quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:19 schreef oh-oh het volgende:Ik had je poepverhaal gemist net
![]()
Jammer genoeg nu niet, sterkte dr mee
Rust heb je idd wel op texelquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:18 schreef oh-oh het volgende:
5 dagen, maandag tot en met vrijdag.
Ik ben echt aan het aftellen, ik ben wel toe aan wat rust.
Was je dweil vies?quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:53 schreef ElisaB het volgende:
Wat een mooi opgeschoond topic...
Dankjewel Elisa!quote:
Voor wie zijn / haar post mist: sorryquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:58 schreef Cat22 het volgende:
Dankjewel Elisa!
Je kan hem ook als webicon instellen! Dan load je hem up (quote:Op dinsdag 29 september 2009 @ 13:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik voel mij wel echt dom he. Maar ik krijg geen UI geupload. Had een leuke foto maar de bytes blijven te groot.
quote:
MB! We moeten nog steeds een keer samen met je wederhelft de agenda's naast elkaar leggen geloof ikquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je kan hem ook als webicon instellen! Dan load je hem up () bij photobucket ofzo en het linkje zet je dan in je profiel bij 'webicon'.
Ik denk dat dit wel de conclusie gaat zijn ja. Jammer.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:34 schreef Loveless85 het volgende:
Nou die meet word niks denk ik? Dat is wel te concluderen zo? Vind het wel rot van Cat, maar als ondertussen de helft al niet komt dan sla ik ook over...
Dan kunnen we denk ik beter een gehele nieuwe poging ondernemen?
Oh en het moest overigens zijn wel rot vóór Cat, je hebt toch gereserveerd enzoquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel de conclusie gaat zijn ja. Jammer.
Ik wacht het vandaag nog even af, want niet iedereen heeft de pb gezien maar ik heb er zo ook weinig zin in.
Als ik een eind ga rijden is het om véél mensen te ontmoeten.
Edit: dat ik niet kom wil niet zeggen dat de meet niet door kan gaan natuurlijk!Als mensen wel nog willen dan geef ik de reserveringsgevens door en kunnen zij de definitieve aantallen doorgeven aan het restaurant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |