quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:36 schreef Cat22 het volgende:
Ik zit net in mijn topic te jubelen over mijn stevige krabpaal en dat die Naartjie zo goed houdt,
maar hij heeft het toch wel zwaar.(kast = recht)
[ afbeelding ]
Wat een verschil als je een keer vanuit een andere hoek kijkt!
Ben d'r ook bang voor.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:41 schreef Qwea het volgende:
[..]! ik zie dat ding dus nog wel afknappen/omflikkeren
Dealquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik sta op dit moment tegenover ongewassen ramen. Is dat wat je bedoelt?![]()
Ik kom alleen logeren als Yoko, Naartjie en Satsu ook mee mogen. Gezellig... drie uur rijden met 2 gillende katten en één kitten in de auto.
Oepsquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:36 schreef Cat22 het volgende:
Ik zit net in mijn topic te jubelen over mijn stevige krabpaal en dat die Naartjie zo goed houdt,
maar hij heeft het toch wel zwaar.(kast = recht)
[ afbeelding ]
Wat een verschil als je een keer vanuit een andere hoek kijkt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:47 schreef Cat22 het volgende:
Kijk Ing, en nu kan ik zondag natuurlijk niet meer komen. Ik moet eerst dat hangmatprobleem oplossen. Heel vervelend, echt waar, maar ik moet afzeggen.
Jammer, maar ik begijp het volledig hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Oh, rukhutten, mja same diffquote:Op dinsdag 29 september 2009 @ 23:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Tnx![]()
Is er al een reisschema bekend voor 10 oktober?
En het is trouwens RUKhuttenmeet
Ja, ik graag 's middagsquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, rukhutten, mja same diff
Uhm, nee, geen schema nog, ik moet eerst weer uit mn pm opdiepen waar jullie ook alweer wonen en dan eens bekijken wat het handigst is. Hoewel het me lijkt dat het niet uitmaakt in welke volgorde we gaan. Jij wilde 's middags toch? En dan dus nog even opzoeken hoe lang het rijden is en bedenken hoeveel tijd we nodig hebben steeds en dan bedenken hoe vroeg we wel niet weg zullen moeten () nou en dán pm ik wel weer!
Ik zal Re er eens naar laten kijken
Niet dat jij dit nog leestquote:Op woensdag 30 september 2009 00:27 schreef Cat22 het volgende:
Voor het geval er nog iemand meeleest: truste!
Ahjah technisch gezien zit ik nu ook in Capelle eigenlijkquote:Op woensdag 30 september 2009 08:38 schreef Maes het volgende:
Hoi, in Capelle is het ook herfst.
Ik ben vrij vandaag en wilde met Bob naar het Kralingse bos maar Bob gaat niet naar buiten als het regent dan worden haar pootjes nat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |