1) Dat je Xbox geband is, is nutteloze informatie, daardoor krijg je minder hulp in GAMquote:Op zaterdag 28 november 2009 02:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hey ik heb net mijn gebande xbox 360 zonder HDD geruild met een PSP. Alleen wil ik natuurlijk nu internet. Ik doe zoeken en hij vind mijn huis netwerkAlleen nu vraagt die om een WEP of een WPA. Ik denk dat is het wachtwoord van mijn draadloos netwerk. Ik voer dat dus in en dan zegt die nee dit kan niet moet letters zijn ofzo
Mja mijn vraag is dus hoe voeg ik mijn draadloos netwerk doe? (met password)
Weet jij waar ik die code vind?quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
1) Dat je Xbox geband is, is nutteloze informatie, daardoor krijg je minder hulp in GAM
2) Je voert je WEP/WPA code niet goed in. Die van mij heeft zowel cijfers als letters en de PSP werkt daar prima op.
In je router.quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Weet jij waar ik die code vind?
oeh dit keer kreeg ik de code in 3 dagenquote:Op woensdag 2 december 2009 20:32 schreef sp3c het volgende:
geen idee
anyways, ik heb toch maar een psp go gescoort
ik ben er echt helemaal weg van eerlijk gezegd
ik vind het veel lekkerder spelen en die oude lijkt nu net een baksteen!
nu heb ik die rewards (3 spellen als je een oude psp en een psp go registreert) gedownload en vanaf vandaag oid is er een nieuwe actie voor psp go eigenaars ... gratis assasin´s creed, lbp of motorstorm arctic edge
dus weer zo´n domme theme downloaden en wachten op mijn code in de email, hoop dat het geen week duurt dit keer
Bij dixons verkopen ze een psp i.c.m. een memory card van 2 GB, is dat genoeg (de 2gb dus)?quote:Op maandag 7 december 2009 15:42 schreef CherryLips het volgende:
Je moet er wel een memory card bij kopen, dan kun je je spelgegevens ook opslaan. En misschien een screen protector en een opbergtasje. Ik ben hysterisch met krassen, en ben daar dus erg blij mee
.
Ik heb er wel genoeg aan, maar ik heb er geen tv-programma's of foto's ofzo op staan, ik gebruik hem echt alleen voor de opgeslagen spelgegevens.quote:Op maandag 7 december 2009 15:48 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Bij dixons verkopen ze een psp i.c.m. een memory card van 2 GB, is dat genoeg (de 2gb dus)?
Ok dankjewel!quote:Op maandag 7 december 2009 15:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er wel genoeg aan, maar ik heb er geen tv-programma's of foto's ofzo op staan, ik gebruik hem echt alleen voor de opgeslagen spelgegevens.
Kan ook met de normale PSP, wel een grote geheugenkaart nodigquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zit te twijfelen om weer een PSP 3000 of Go aan te schaffen.
Volledige downloadbare games (zoals die ook op UMD in de winkel liggen) uit de Store, is dat nu iets specifiek voor de Go of kan de 'oude' PSP dat ook?
Alle grote spellen die sinds de release van de Go zijn uitgekomen zijn tegelijk op de PSN store verschenen. Als het goed is zullen alle UMD releases voor de PSP ook in de store verschijnen.quote:In diverse berichten lees ik tegenstrijdig nieuws over het aanbod van downloadbare volledige games. Sommige bronnen zeggen dat alles wat op UMD verschijnt ook online komt, anderen zeggen weer van niet. Dus hoe zit dat?
Nog niet alle titels staan erop dacht ik, de titels die je echter wilt spelen staan wel op PSN.quote:En als vervolg op bovenstaande vraag: wat is de beschikbaarheid van oude games, die al op UMD waren toen de Go nog lang niet bedacht was? Is er een grote selectie beschikbaar of worden alleen de grote titels beschikbaar gesteld?
Aangezien de normale PSP al van de Memory Card kan afspelen zou het een enorme faal zijn als dat met de Go niet kan. Weet dit niet zeker maar je zou ervan uit mogen gaan dat het dus wel kan.quote:Kan de Go alles direct vanaf het uitbreidbare geheugen spelen (die micro memory stick), of moet je dat heen en weer switchen naar het interne flash geheugen?
Prijzen zijn over het algemeen iets lager dan de adviesprijzen, maar hoger dan de prijzen die je in de winkels tegen kunt komen.quote:Wat zijn de prijzen van downloadbare volledige games? Gelijk aan de verkoopprijs in de winkel, of is het nog goedkoper door het gebrek aan kosten voor distributie e.d.?
Jaquote:Komen downloadbare spellen met een digitale handleiding/boekje?
Dat spel is eigenlijk de reden dat ik een PSP wilquote:Op maandag 7 december 2009 17:30 schreef RaymanNL het volgende:
Little Big Planet ziet er goed uit zeg! Jammer dat de besturing nog steeds niet zo diepgaand is als bijvoorbeeld een Mario game, maar voor een PSP game ziet het er echt netjes uit
ja ligt eraan wat je ermee wil doenquote:Op maandag 7 december 2009 15:53 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ok dankjewel!![]()
Als iemand nog op- of aanmerkingen heeft, altijd welkom
Die staat echt hoog op m'n lijstjequote:Op maandag 7 december 2009 17:30 schreef RaymanNL het volgende:
Little Big Planet ziet er goed uit zeg! Jammer dat de besturing nog steeds niet zo diepgaand is als bijvoorbeeld een Mario game, maar voor een PSP game ziet het er echt netjes uit
In iedergeval diepgaander dan enkel springen en pakkenquote:Op maandag 7 december 2009 17:33 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Dat spel is eigenlijk de reden dat ik een PSP wil![]()
Is de besturing van Mario diepgaand dan?
Inderdaad, ik heb ook enkel nog maar de demo gespeeldquote:
Hoeveel GB heb jij dan?quote:Op maandag 7 december 2009 17:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja ligt eraan wat je ermee wil doen
voor demo's en savegames en evt wat mp3 is het meer dan zat
als je spelletjes van de store gaat downloaden dan zit hij met 3 met 3 games ongeveer vol
Zijn er games op de Wii die geen minigames zijn?quote:Op maandag 7 december 2009 17:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die staat echt hoog op m'n lijstjeMaar moet nog eerst een zwik DS en Wii-spellen uitspelen, anders heb ik allemaal van die half-gespeelde games liggen
.
Hallo, New Super Mario Bros. Duhquote:Op maandag 7 december 2009 18:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn er games op de Wii die geen minigames zijn?
Ik vind Motorstorm nu echt een rot spel (sorry)quote:Op maandag 7 december 2009 19:59 schreef sp3c het volgende:
ik zal het zelf ook maar is downloaden trouwens
vergeet het steeds door Motorstorm
quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hey ik heb net mijn gebande xbox 360 zonder HDD geruild met een PSP. Alleen wil ik natuurlijk nu internet. Ik doe zoeken en hij vind mijn huis netwerkAlleen nu vraagt die om een WEP of een WPA. Ik denk dat is het wachtwoord van mijn draadloos netwerk. Ik voer dat dus in en dan zegt die nee dit kan niet moet letters zijn ofzo
Mja mijn vraag is dus hoe voeg ik mijn draadloos netwerk doe? (met password)
quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nu zegt die weer cant connectMet dezelfde instellingen...
quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
En waarom als je iets via USB send stopt die vaak na een tijdje met versturen?(400mb mp4)
quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik verkoop m'n PSP trouwens bij V&A...
Dat denk ik elk jaarquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:27 schreef Strolie75 het volgende:
Stiekem wordt 2010 nog wel een cool PSP jaar: Persona 3, Valkyria Chronicles 2...
En Chinatown Wars moet ik ook nog spelen.
Ik moet bekennen dat hij bij mij thuis ook stof loop te vangen.quote:
ik vond het dit jaarquote:
Heel normaal ja.quote:Op zondag 13 december 2009 15:14 schreef Ixnay het volgende:
Hey even een vraagje over de PSP.
Ik heb tweedehands een PSP gehaald. Bij het laden van filmpjes etc. maakt hij soms een slepend geluidje. Door het draaien van de UMD.
Is dit normaal bij een PSP? Ik ben compleet nieuw met dit toestel, dus mogelijk een n00b vraag.
Is FF8 dan ook op de PSP te spelen of alleen op de PS3?quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:40 schreef Desmonkey het volgende:
Ik waag me ook aan MGS PW en FF8.
op pspquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:05 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Is FF8 dan ook op de PSP te spelen of alleen op de PS3?
En dat gaat niet door, totdat het in de Europese shop komt. Kan geen manier vinden om m'n creditcard te gebruiken in de US shopquote:
Ik had hem vrijdag aangeschaft, was goed nieuws dat die nu ook op de PSP is. Ik had er al zin in, ik had alleen geen zin om een PS3 aan te schaffen voor maar een spel.quote:Op maandag 7 december 2009 17:30 schreef RaymanNL het volgende:
Ah, ik ben niet de enige, ik moet ook maar eens verder met Patapon en Jeanne d'arc.quote:Op zondag 20 december 2009 20:52 schreef gamefreek het volgende:
GT en LBP hebben mijn interesse in de PSP weer helemaal teruggehaald
Gisteren bij GT eindelijk de F1 2007 kunnen kopen (klotesysteem met maar 4 dealers per 2 dagen) en vandaag weer mijn accu leeggespeeld met LBP.
En de PS one FF games moet je niet op de PS3 spelen, ziet er niet uit
Bedoel je de GT5 voor ps3? Want er is geen oude op de PSPquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:54 schreef Quantie het volgende:
de nieuwe gran turismo is geweldig, dat zeg ik je !
te realistisch voor mijquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:48 schreef fotostarter het volgende:
Beste FOKK!kers,
Ik was net mijn lades aan het schoonspitten, en kwam daar mijn stoffige PSP tegen
En na het zoeken van de oplader kreeg ik zin om eens een spel te spelen. Echter heb ik geen leuke spellen meer...
Dus ik zat eens te kijken op frs.nl en zag daar Gran Turismo staan voor de PSP.
Aangezien ik dit ding allang als dood heb beschouwd ben ik niet meer op de hoogte van hoe en wat over games van de PSP.
Wel ben ik een echte racefreak, en heb me altijd prima vermaakt met de GT reeks op de ps2.
Nu vroeg ik me af of iemand dit spel heeft, en of het de moeite waard is om te kopen.
Alvast bedankt!
Het schijnt te kunnen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:52 schreef Ixnay het volgende:
Is het ook mogelijk om via Remote play een PSP game op je PS3 te spelen? Op je tv dus.
Gewoon Gran Turismo 2 van de PSX op je PSP spelen. Heerlijk!quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:48 schreef fotostarter het volgende:
Beste FOKK!kers,
Ik was net mijn lades aan het schoonspitten, en kwam daar mijn stoffige PSP tegen
En na het zoeken van de oplader kreeg ik zin om eens een spel te spelen. Echter heb ik geen leuke spellen meer...
Aangezien ik dit ding allang als dood heb beschouwd ben ik niet meer op de hoogte van hoe en wat over games van de PSP.
Wel ben ik een echte racefreak, en heb me altijd prima vermaakt met de GT reeks op de ps2.
Nu vroeg ik me af of iemand dit spel heeft, en of het de moeite waard is om te kopen.
Alvast bedankt!
GT PSP is een geweldig spel met maar 1 groot nadeel: geen career mode. Als je echt van gewoon racen houdt en auto's wilt verzamelen houdt deze game je wel een hele tijd bezig. Ben zelf bijvoorbeeld bezig om mijn garage uit te breiden zodat ik straks al leuke auto's heb om naar GT5 te importeren. En daarbij vind ik het ook leuk om gewoon tussendoor even snel een race te doen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:48 schreef fotostarter het volgende:
Beste FOKK!kers,
Alvast bedankt!
Ok Bedankt.quote:Op zondag 27 december 2009 00:56 schreef gamefreek het volgende:
[..]
GT PSP is een geweldig spel met maar 1 groot nadeel: geen career mode. Als je echt van gewoon racen houdt en auto's wilt verzamelen houdt deze game je wel een hele tijd bezig. Ben zelf bijvoorbeeld bezig om mijn garage uit te breiden zodat ik straks al leuke auto's heb om naar GT5 te importeren. En daarbij vind ik het ook leuk om gewoon tussendoor even snel een race te doen.
Volgens mij is het 1 kant op. Van PS3 naar PSP. Je kan je hele menu overnemen. Muziek luisteren (en die aarde zien enz), films kijken en sommige spellen spelen. De andere kant op (de PSP via je PS3 besturen is mij niet gelukt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:52 schreef Ixnay het volgende:
Is het ook mogelijk om via Remote play een PSP game op je PS3 te spelen? Op je tv dus.
http://mobiel.fok.nl/quote:Op maandag 28 december 2009 23:52 schreef michielboy het volgende:
wie kent leuke sites voor mobiel/psp dus waar k opkan met psp
quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
PSP + Vice City Stories + Liberty City Stories
Voor hoeveel kan ik ze bij elkaar verkopen?
Gewoon niet verkopen zou ik zeggenquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
PSP + Vice City Stories + Liberty City Stories
Voor hoeveel kan ik ze bij elkaar verkopen?
Vooral Prince of Persia is echt elke cent waard. Geniale game.quote:Op donderdag 31 december 2009 09:20 schreef JK het volgende:
Vandaag mag ik bij FRS eindelijk de action pack ophalen.. Driver 76, Rainbow Six:Vegas en Prince of Persia voor een totaalprijs van 4,99. Ik moest er dan wel een week op wachten, maar voor 5 euro voor 3 spellen kan je je denk ik geen buil vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |