abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75073799
Ehm Dantes Inferno komt ook naar de psp.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_75077239
Hey ik heb net mijn gebande xbox 360 zonder HDD geruild met een PSP. Alleen wil ik natuurlijk nu internet. Ik doe zoeken en hij vind mijn huis netwerk Alleen nu vraagt die om een WEP of een WPA. Ik denk dat is het wachtwoord van mijn draadloos netwerk. Ik voer dat dus in en dan zegt die nee dit kan niet moet letters zijn ofzo Mja mijn vraag is dus hoe voeg ik mijn draadloos netwerk doe? (met password)
pi_75079663
[quote]Op zaterdag 28 november 2009 02:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hey ik heb net mijn gebande xbox 360 zonder HDD geruild met een PSP.

Vond je het niet zonde om je Xbox te ruilen tegen een psp?
Omdat je kan op een gebande 360 nog steeds singel player games spelen toch?
  zaterdag 28 november 2009 @ 10:29:56 #204
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_75079721
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 02:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hey ik heb net mijn gebande xbox 360 zonder HDD geruild met een PSP. Alleen wil ik natuurlijk nu internet. Ik doe zoeken en hij vind mijn huis netwerk Alleen nu vraagt die om een WEP of een WPA. Ik denk dat is het wachtwoord van mijn draadloos netwerk. Ik voer dat dus in en dan zegt die nee dit kan niet moet letters zijn ofzo Mja mijn vraag is dus hoe voeg ik mijn draadloos netwerk doe? (met password)
1) Dat je Xbox geband is, is nutteloze informatie, daardoor krijg je minder hulp in GAM
2) Je voert je WEP/WPA code niet goed in. Die van mij heeft zowel cijfers als letters en de PSP werkt daar prima op.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_75081039
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

1) Dat je Xbox geband is, is nutteloze informatie, daardoor krijg je minder hulp in GAM
2) Je voert je WEP/WPA code niet goed in. Die van mij heeft zowel cijfers als letters en de PSP werkt daar prima op.
Weet jij waar ik die code vind?
  zaterdag 28 november 2009 @ 12:02:24 #206
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_75081078
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 11:59 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Weet jij waar ik die code vind?
In je router.

Je moet naar de homepage van je router (vaak 192.168.1.0 of iets wat daar op lijkt) en in je wireless security settings kun je hem dan vinden.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_75081625
Security Mode: WPA Personal
WPA Algorithms: TKIP
WPA Shared Key: mijn wachtwoord dus, zonder nummers, alleen letters...
pi_75081671
Ah eindelijk werkt het
pi_75081819
Nu zegt die weer cant connect Met dezelfde instellingen...
pi_75082829
En waarom als je iets via USB send stopt die vaak na een tijdje met versturen? (400mb mp4)
  Moderator woensdag 2 december 2009 @ 20:32:13 #211
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_75225057
geen idee

anyways, ik heb toch maar een psp go gescoort
ik ben er echt helemaal weg van eerlijk gezegd

ik vind het veel lekkerder spelen en die oude lijkt nu net een baksteen!
nu heb ik die rewards (3 spellen als je een oude psp en een psp go registreert) gedownload en vanaf vandaag oid is er een nieuwe actie voor psp go eigenaars ... gratis assasin´s creed, lbp of motorstorm arctic edge

dus weer zo´n domme theme downloaden en wachten op mijn code in de email, hoop dat het geen week duurt dit keer
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 2 december 2009 @ 22:47:18 #212
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
  vrijdag 4 december 2009 @ 10:30:33 #213
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_75274606
  Moderator vrijdag 4 december 2009 @ 12:07:14 #214
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_75277851
lol ja dat is wel het vreemdste idee dat ik ooit gehoord heb van logitech

en dat zegt wat
  Moderator zaterdag 5 december 2009 @ 06:36:49 #215
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_75307094
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:32 schreef sp3c het volgende:
geen idee

anyways, ik heb toch maar een psp go gescoort
ik ben er echt helemaal weg van eerlijk gezegd

ik vind het veel lekkerder spelen en die oude lijkt nu net een baksteen!
nu heb ik die rewards (3 spellen als je een oude psp en een psp go registreert) gedownload en vanaf vandaag oid is er een nieuwe actie voor psp go eigenaars ... gratis assasin´s creed, lbp of motorstorm arctic edge

dus weer zo´n domme theme downloaden en wachten op mijn code in de email, hoop dat het geen week duurt dit keer
oeh dit keer kreeg ik de code in 3 dagen

tis trouwens niet lbp maar gran turismo, assasin´s creed of arctic edge
maakte mijn keuze wat makkelijker want gran turismo vind ik niet zo boeiend en AC heb ik dus al
  Donald Duck held zaterdag 5 december 2009 @ 12:53:39 #216
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_75311604
Ik zit te twijfelen om weer een PSP 3000 of Go aan te schaffen.
Volledige downloadbare games (zoals die ook op UMD in de winkel liggen) uit de Store, is dat nu iets specifiek voor de Go of kan de 'oude' PSP dat ook?
In diverse berichten lees ik tegenstrijdig nieuws over het aanbod van downloadbare volledige games. Sommige bronnen zeggen dat alles wat op UMD verschijnt ook online komt, anderen zeggen weer van niet. Dus hoe zit dat?
En als vervolg op bovenstaande vraag: wat is de beschikbaarheid van oude games, die al op UMD waren toen de Go nog lang niet bedacht was? Is er een grote selectie beschikbaar of worden alleen de grote titels beschikbaar gesteld?
Kan de Go alles direct vanaf het uitbreidbare geheugen spelen (die micro memory stick), of moet je dat heen en weer switchen naar het interne flash geheugen?
Wat zijn de prijzen van downloadbare volledige games? Gelijk aan de verkoopprijs in de winkel, of is het nog goedkoper door het gebrek aan kosten voor distributie e.d.?
Komen downloadbare spellen met een digitale handleiding/boekje?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_75371483
Ik zit de twijfelen of ik een PSP (een ouderwetse ) ga aanschaffen. Als ik een psp koop en daarbij een spel, ben ik dan "klaar" of moet ik nog iets van een memorycard hebben o.i.d.? Ik ben er niet zo heel bekend mee.
pi_75374392
Je moet er wel een memory card bij kopen, dan kun je je spelgegevens ook opslaan . En misschien een screen protector en een opbergtasje. Ik ben hysterisch met krassen, en ben daar dus erg blij mee .
Tap tap tap
pi_75374650
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:42 schreef CherryLips het volgende:
Je moet er wel een memory card bij kopen, dan kun je je spelgegevens ook opslaan . En misschien een screen protector en een opbergtasje. Ik ben hysterisch met krassen, en ben daar dus erg blij mee .
Bij dixons verkopen ze een psp i.c.m. een memory card van 2 GB, is dat genoeg (de 2gb dus)?
pi_75374714
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:48 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Bij dixons verkopen ze een psp i.c.m. een memory card van 2 GB, is dat genoeg (de 2gb dus)?
Ik heb er wel genoeg aan, maar ik heb er geen tv-programma's of foto's ofzo op staan, ik gebruik hem echt alleen voor de opgeslagen spelgegevens.
Tap tap tap
pi_75374946
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:49 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb er wel genoeg aan, maar ik heb er geen tv-programma's of foto's ofzo op staan, ik gebruik hem echt alleen voor de opgeslagen spelgegevens.
Ok dankjewel!

Als iemand nog op- of aanmerkingen heeft, altijd welkom
pi_75376961
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 12:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zit te twijfelen om weer een PSP 3000 of Go aan te schaffen.
Volledige downloadbare games (zoals die ook op UMD in de winkel liggen) uit de Store, is dat nu iets specifiek voor de Go of kan de 'oude' PSP dat ook?
Kan ook met de normale PSP, wel een grote geheugenkaart nodig
quote:
In diverse berichten lees ik tegenstrijdig nieuws over het aanbod van downloadbare volledige games. Sommige bronnen zeggen dat alles wat op UMD verschijnt ook online komt, anderen zeggen weer van niet. Dus hoe zit dat?
Alle grote spellen die sinds de release van de Go zijn uitgekomen zijn tegelijk op de PSN store verschenen. Als het goed is zullen alle UMD releases voor de PSP ook in de store verschijnen.
quote:
En als vervolg op bovenstaande vraag: wat is de beschikbaarheid van oude games, die al op UMD waren toen de Go nog lang niet bedacht was? Is er een grote selectie beschikbaar of worden alleen de grote titels beschikbaar gesteld?
Nog niet alle titels staan erop dacht ik, de titels die je echter wilt spelen staan wel op PSN.
quote:
Kan de Go alles direct vanaf het uitbreidbare geheugen spelen (die micro memory stick), of moet je dat heen en weer switchen naar het interne flash geheugen?
Aangezien de normale PSP al van de Memory Card kan afspelen zou het een enorme faal zijn als dat met de Go niet kan. Weet dit niet zeker maar je zou ervan uit mogen gaan dat het dus wel kan.
quote:
Wat zijn de prijzen van downloadbare volledige games? Gelijk aan de verkoopprijs in de winkel, of is het nog goedkoper door het gebrek aan kosten voor distributie e.d.?
Prijzen zijn over het algemeen iets lager dan de adviesprijzen, maar hoger dan de prijzen die je in de winkels tegen kunt komen.
quote:
Komen downloadbare spellen met een digitale handleiding/boekje?
Ja
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_75378761
Little Big Planet ziet er goed uit zeg! Jammer dat de besturing nog steeds niet zo diepgaand is als bijvoorbeeld een Mario game, maar voor een PSP game ziet het er echt netjes uit
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_75378821
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:30 schreef RaymanNL het volgende:
Little Big Planet ziet er goed uit zeg! Jammer dat de besturing nog steeds niet zo diepgaand is als bijvoorbeeld een Mario game, maar voor een PSP game ziet het er echt netjes uit
Dat spel is eigenlijk de reden dat ik een PSP wil
Is de besturing van Mario diepgaand dan?
  Moderator maandag 7 december 2009 @ 17:37:31 #225
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_75378945
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:53 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Ok dankjewel!

Als iemand nog op- of aanmerkingen heeft, altijd welkom
ja ligt eraan wat je ermee wil doen

voor demo's en savegames en evt wat mp3 is het meer dan zat
als je spelletjes van de store gaat downloaden dan zit hij met 3 met 3 games ongeveer vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')