Die staat echt hoog op m'n lijstjequote:Op maandag 7 december 2009 17:30 schreef RaymanNL het volgende:
Little Big Planet ziet er goed uit zeg! Jammer dat de besturing nog steeds niet zo diepgaand is als bijvoorbeeld een Mario game, maar voor een PSP game ziet het er echt netjes uit
In iedergeval diepgaander dan enkel springen en pakkenquote:Op maandag 7 december 2009 17:33 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Dat spel is eigenlijk de reden dat ik een PSP wil![]()
Is de besturing van Mario diepgaand dan?
Inderdaad, ik heb ook enkel nog maar de demo gespeeldquote:
Hoeveel GB heb jij dan?quote:Op maandag 7 december 2009 17:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja ligt eraan wat je ermee wil doen
voor demo's en savegames en evt wat mp3 is het meer dan zat
als je spelletjes van de store gaat downloaden dan zit hij met 3 met 3 games ongeveer vol
Zijn er games op de Wii die geen minigames zijn?quote:Op maandag 7 december 2009 17:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die staat echt hoog op m'n lijstjeMaar moet nog eerst een zwik DS en Wii-spellen uitspelen, anders heb ik allemaal van die half-gespeelde games liggen
.
Hallo, New Super Mario Bros. Duhquote:Op maandag 7 december 2009 18:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn er games op de Wii die geen minigames zijn?
Ik vind Motorstorm nu echt een rot spel (sorry)quote:Op maandag 7 december 2009 19:59 schreef sp3c het volgende:
ik zal het zelf ook maar is downloaden trouwens
vergeet het steeds door Motorstorm
quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hey ik heb net mijn gebande xbox 360 zonder HDD geruild met een PSP. Alleen wil ik natuurlijk nu internet. Ik doe zoeken en hij vind mijn huis netwerkAlleen nu vraagt die om een WEP of een WPA. Ik denk dat is het wachtwoord van mijn draadloos netwerk. Ik voer dat dus in en dan zegt die nee dit kan niet moet letters zijn ofzo
Mja mijn vraag is dus hoe voeg ik mijn draadloos netwerk doe? (met password)
quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nu zegt die weer cant connectMet dezelfde instellingen...
quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
En waarom als je iets via USB send stopt die vaak na een tijdje met versturen?(400mb mp4)
quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik verkoop m'n PSP trouwens bij V&A...
Dat denk ik elk jaarquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:27 schreef Strolie75 het volgende:
Stiekem wordt 2010 nog wel een cool PSP jaar: Persona 3, Valkyria Chronicles 2...
En Chinatown Wars moet ik ook nog spelen.
Ik moet bekennen dat hij bij mij thuis ook stof loop te vangen.quote:
ik vond het dit jaarquote:
Heel normaal ja.quote:Op zondag 13 december 2009 15:14 schreef Ixnay het volgende:
Hey even een vraagje over de PSP.
Ik heb tweedehands een PSP gehaald. Bij het laden van filmpjes etc. maakt hij soms een slepend geluidje. Door het draaien van de UMD.
Is dit normaal bij een PSP? Ik ben compleet nieuw met dit toestel, dus mogelijk een n00b vraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |