Is FF8 dan ook op de PSP te spelen of alleen op de PS3?quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:40 schreef Desmonkey het volgende:
Ik waag me ook aan MGS PW en FF8.
op pspquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:05 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Is FF8 dan ook op de PSP te spelen of alleen op de PS3?
En dat gaat niet door, totdat het in de Europese shop komt. Kan geen manier vinden om m'n creditcard te gebruiken in de US shopquote:
Ik had hem vrijdag aangeschaft, was goed nieuws dat die nu ook op de PSP is. Ik had er al zin in, ik had alleen geen zin om een PS3 aan te schaffen voor maar een spel.quote:Op maandag 7 december 2009 17:30 schreef RaymanNL het volgende:
Little Big Planet ziet er goed uit zeg! Jammer dat de besturing nog steeds niet zo diepgaand is als bijvoorbeeld een Mario game, maar voor een PSP game ziet het er echt netjes uit
Ah, ik ben niet de enige, ik moet ook maar eens verder met Patapon en Jeanne d'arc.quote:Op zondag 20 december 2009 20:52 schreef gamefreek het volgende:
GT en LBP hebben mijn interesse in de PSP weer helemaal teruggehaald
Gisteren bij GT eindelijk de F1 2007 kunnen kopen (klotesysteem met maar 4 dealers per 2 dagen) en vandaag weer mijn accu leeggespeeld met LBP.
En de PS one FF games moet je niet op de PS3 spelen, ziet er niet uit
Bedoel je de GT5 voor ps3? Want er is geen oude op de PSPquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:54 schreef Quantie het volgende:
de nieuwe gran turismo is geweldig, dat zeg ik je !
te realistisch voor mijquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:48 schreef fotostarter het volgende:
Beste FOKK!kers,
Ik was net mijn lades aan het schoonspitten, en kwam daar mijn stoffige PSP tegen
En na het zoeken van de oplader kreeg ik zin om eens een spel te spelen. Echter heb ik geen leuke spellen meer...
Dus ik zat eens te kijken op frs.nl en zag daar Gran Turismo staan voor de PSP.
Aangezien ik dit ding allang als dood heb beschouwd ben ik niet meer op de hoogte van hoe en wat over games van de PSP.
Wel ben ik een echte racefreak, en heb me altijd prima vermaakt met de GT reeks op de ps2.
Nu vroeg ik me af of iemand dit spel heeft, en of het de moeite waard is om te kopen.
Alvast bedankt!
Het schijnt te kunnen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:52 schreef Ixnay het volgende:
Is het ook mogelijk om via Remote play een PSP game op je PS3 te spelen? Op je tv dus.
Gewoon Gran Turismo 2 van de PSX op je PSP spelen. Heerlijk!quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:48 schreef fotostarter het volgende:
Beste FOKK!kers,
Ik was net mijn lades aan het schoonspitten, en kwam daar mijn stoffige PSP tegen
En na het zoeken van de oplader kreeg ik zin om eens een spel te spelen. Echter heb ik geen leuke spellen meer...
Aangezien ik dit ding allang als dood heb beschouwd ben ik niet meer op de hoogte van hoe en wat over games van de PSP.
Wel ben ik een echte racefreak, en heb me altijd prima vermaakt met de GT reeks op de ps2.
Nu vroeg ik me af of iemand dit spel heeft, en of het de moeite waard is om te kopen.
Alvast bedankt!
GT PSP is een geweldig spel met maar 1 groot nadeel: geen career mode. Als je echt van gewoon racen houdt en auto's wilt verzamelen houdt deze game je wel een hele tijd bezig. Ben zelf bijvoorbeeld bezig om mijn garage uit te breiden zodat ik straks al leuke auto's heb om naar GT5 te importeren. En daarbij vind ik het ook leuk om gewoon tussendoor even snel een race te doen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:48 schreef fotostarter het volgende:
Beste FOKK!kers,
Alvast bedankt!
Ok Bedankt.quote:Op zondag 27 december 2009 00:56 schreef gamefreek het volgende:
[..]
GT PSP is een geweldig spel met maar 1 groot nadeel: geen career mode. Als je echt van gewoon racen houdt en auto's wilt verzamelen houdt deze game je wel een hele tijd bezig. Ben zelf bijvoorbeeld bezig om mijn garage uit te breiden zodat ik straks al leuke auto's heb om naar GT5 te importeren. En daarbij vind ik het ook leuk om gewoon tussendoor even snel een race te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |