abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76091182
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:48 schreef fotostarter het volgende:
Beste FOKK!kers,

Ik was net mijn lades aan het schoonspitten, en kwam daar mijn stoffige PSP tegen
En na het zoeken van de oplader kreeg ik zin om eens een spel te spelen. Echter heb ik geen leuke spellen meer...
Dus ik zat eens te kijken op frs.nl en zag daar Gran Turismo staan voor de PSP.

Aangezien ik dit ding allang als dood heb beschouwd ben ik niet meer op de hoogte van hoe en wat over games van de PSP.
Wel ben ik een echte racefreak, en heb me altijd prima vermaakt met de GT reeks op de ps2.

Nu vroeg ik me af of iemand dit spel heeft, en of het de moeite waard is om te kopen.

Alvast bedankt!
Gewoon Gran Turismo 2 van de PSX op je PSP spelen. Heerlijk!
pi_76091999
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:48 schreef fotostarter het volgende:
Beste FOKK!kers,

Ik was net mijn lades aan het schoonspitten, en kwam daar mijn stoffige PSP tegen
En na het zoeken van de oplader kreeg ik zin om eens een spel te spelen. Echter heb ik geen leuke spellen meer...
Dus ik zat eens te kijken op frs.nl en zag daar Gran Turismo staan voor de PSP.

Aangezien ik dit ding allang als dood heb beschouwd ben ik niet meer op de hoogte van hoe en wat over games van de PSP.
Wel ben ik een echte racefreak, en heb me altijd prima vermaakt met de GT reeks op de ps2.

Nu vroeg ik me af of iemand dit spel heeft, en of het de moeite waard is om te kopen.

Alvast bedankt!
GT PSP is een geweldig spel met maar 1 groot nadeel: geen career mode. Als je echt van gewoon racen houdt en auto's wilt verzamelen houdt deze game je wel een hele tijd bezig. Ben zelf bijvoorbeeld bezig om mijn garage uit te breiden zodat ik straks al leuke auto's heb om naar GT5 te importeren. En daarbij vind ik het ook leuk om gewoon tussendoor even snel een race te doen.
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_76094904
quote:
Op zondag 27 december 2009 00:56 schreef gamefreek het volgende:

[..]

GT PSP is een geweldig spel met maar 1 groot nadeel: geen career mode. Als je echt van gewoon racen houdt en auto's wilt verzamelen houdt deze game je wel een hele tijd bezig. Ben zelf bijvoorbeeld bezig om mijn garage uit te breiden zodat ik straks al leuke auto's heb om naar GT5 te importeren. En daarbij vind ik het ook leuk om gewoon tussendoor even snel een race te doen.
Ok Bedankt.
Vandaag is het koopzondag hier, dus ga even kijken of ze hem nog hebben
  maandag 28 december 2009 @ 14:57:57 #275
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76141737
Als ze nou eens boeiende gameplay in KH zouden stoppen...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_76142805
Kan de PSP nog steeds geen WPA2 draadloze verbindingen aan??
Heb firmware 5.50.

Valt me toch wel erg tegen...
  maandag 28 december 2009 @ 16:12:40 #277
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_76144880
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 21:52 schreef Ixnay het volgende:
Is het ook mogelijk om via Remote play een PSP game op je PS3 te spelen? Op je tv dus.
Volgens mij is het 1 kant op. Van PS3 naar PSP. Je kan je hele menu overnemen. Muziek luisteren (en die aarde zien enz), films kijken en sommige spellen spelen. De andere kant op (de PSP via je PS3 besturen is mij niet gelukt.

Voor PSP games op TV moet je gewoon de componentkabel gebruiken. Die heb ik sinds vandaag binnen, dus van het weekend ofzo maar eens testen of dat goed werkt.
pi_76164823
wie kent leuke sites voor mobiel/psp dus waar k opkan met psp
respecteer elkaar.
geef normaal antwoord.
scheld niet.
pi_76175783
quote:
Op maandag 28 december 2009 23:52 schreef michielboy het volgende:
wie kent leuke sites voor mobiel/psp dus waar k opkan met psp
http://mobiel.fok.nl/
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_76177729
PSP + Vice City Stories + Liberty City Stories

Voor hoeveel kan ik ze bij elkaar verkopen?
Ik ben een pure Turk.
pi_76177747
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 13:18 schreef Bilmiyorem het volgende:

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_76183555
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 13:18 schreef Bilmiyorem het volgende:

Gewoon niet verkopen zou ik zeggen
pi_76187048
Wel vervelend dat een seizoen echt maar 1(!!!) seizoen is in fifa 2010. Op die manier kan je je bvb. niet kwalificeren voor Europa het jaar erna. De keuze om in Europa te spelen krijg je bij elke club aan het begin van seizoen 1. Nog veel werk aan...
pi_76191307
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 12:36 schreef Beach het volgende:

[..]

http://mobiel.fok.nl/
ja dat ken ik al;)
respecteer elkaar.
geef normaal antwoord.
scheld niet.
pi_76234513
Ik heb op de launchdatum van de PSP een PSP-1000 gekocht, deze heb ik ongeveer een jaar later verkocht omdat ik er niet meer mee speelde. Nu zit ik weer te twijfelen om een PSP te kopen, vooral omdat me Xbox 360 is overleden en ik geen zin heb om een nieuwe Xbox 360 te kopen (Microsoft heeft afgedaan) en een PS3 is voor mij als studentje te duur. De PSP Go valt ook af vanwege de prijs, dan blijft de 'oudere' PSP over (de PSP-3000).

Nu las ik tentijde van de launch hiervan dat deze last heeft van duidelijke scanlines, hoe zit het hiermee? Is dit echt duidelijk zichtbaar of is alles een beetje overtrokken en is het amper zichtbaar bij gamen/video's kijken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')