UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
11 uur pas, dus dat is wel te doenquote:Op zondag 27 september 2009 21:09 schreef Chr1st1aan het volgende:
Kerel gelijk vieren dat Heracles uitwedstrijd gewonnen heeft
Morgen niet naar school?
Toch maar niet gegaan, in plaats daarvan eindelijk eens naar de film geweestquote:Op zondag 27 september 2009 15:25 schreef Mark-Hgl het volgende:
Niet echt.
Vanavond maar weer eens naar Bruins
Ha ha... Fijn dat ik er serieuze antwoorden op krijg. Zo moeilijk is het toch niet eentje uit te kiezen die je mooier vind?quote:
quote:Op zondag 27 september 2009 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ha ha... Fijn dat ik er serieuze antwoorden op krijg. Zo moeilijk is het toch niet eentje uit te kiezen die je mooier vind?
Laat maar zitten, ik vraag m'n vrienden wel
Gefeliciteerd?quote:Op zondag 27 september 2009 21:15 schreef Chr1st1aan het volgende:
En waarom ben ik nog niet gefeliciteerd door jullie verdammt mall![]()
Die 2de. Hoewel die 1ste ook wel mooi is.quote:Op zondag 27 september 2009 21:24 schreef Samzz het volgende:
Even een vraag voor jullie, als leken op paardengebied. Welke van de twee vinden jullie mooier om te zien?
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Doe toch niet zo serieus johquote:Op zondag 27 september 2009 23:05 schreef Samzz het volgende:
Ja, grappig.
Jawel. Want het was een serieuze vraag...quote:Op zondag 27 september 2009 23:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe toch niet zo serieus joh
En dan hoop je een serieuze reactie er op te krijgenquote:Op maandag 28 september 2009 00:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Want het was een serieuze vraag...
Ik ga voor de 2e. Een waarom heb ik eigenlijk niet.quote:Op zondag 27 september 2009 21:24 schreef Samzz het volgende:
Even een vraag voor jullie, als leken op paardengebied. Welke van de twee vinden jullie mooier om te zien?
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik vind de 1e mooier...quote:Op maandag 28 september 2009 00:18 schreef Samzz het volgende:
Waar moet ik me op voorbereiden? Op weer een topic vol voetbal? Oeh, I think I'll live![]()
Jammer dat er maar een is die m'n vraag serieus wil beantwoorden. Vooralsnog bedankt daarvoor.
Alsnog mijn nuttige bijdrage : de eerste, want zwart.quote:Op maandag 28 september 2009 10:46 schreef Samzz het volgende:
Bedankt voor de antwoordenHet bevestigt wel een beetje waar ik al bang voor was, maar dat maakt niet uit.
Goedemorgen! Straks lekker shoppen
Alsnog gefeliciteerd :-)quote:Op zondag 27 september 2009 21:15 schreef Chr1st1aan het volgende:
En waarom ben ik nog niet gefeliciteerd door jullie verdammt mall![]()
ik ben er wel te vinden hoorquote:Op maandag 28 september 2009 12:49 schreef Lamzak_ het volgende:
Waarom heb ik jullie nog niet gezien op het nieuwe forum dan?
Omdat echte bazen, zoals ik, mooi hier blijven.quote:Op maandag 28 september 2009 12:49 schreef Lamzak_ het volgende:
baasquote:Op maandag 28 september 2009 13:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat echte bazen, zoals ik, mooi hier blijven.
Ik denk toch dat ze hier blijvenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 september 2009 15:54 schreef Heracles25 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat ze hier blijven
uitgaande van het soort effectieve spel dat FCT de laatste weken heeft laten zien, denk ik niet dat Heracles daar in haar huidige vorm tegenop kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Tuurlijk is Twente een maat te groot voor Heracles. Maar je weet het maar nooitquote:Op maandag 28 september 2009 15:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
uitgaande van het soort effectieve spel dat FCT de laatste weken heeft laten zien, denk ik niet dat Heracles daar in haar huidige vorm tegenop kan
nee, ben niet present in het Polman... en waarschijnlijk ook geen tijd om een stream te kijkenquote:Op maandag 28 september 2009 16:00 schreef Heracles25 het volgende:
[..]
Tuurlijk is Twente een maat te groot voor Heracles. Maar je weet het maar nooit![]()
Als ik af ga op afgelopen weekend...
We zullen zien, heb er toch wel zin in. Ga je er heen Remco?
Elke week is anders, + dat wij de krachten sparen voor aankomende donderdag.quote:Op maandag 28 september 2009 16:00 schreef Heracles25 het volgende:
[..]
Tuurlijk is Twente een maat te groot voor Heracles. Maar je weet het maar nooit![]()
Als ik af ga op afgelopen weekend...
We zullen zien, heb er toch wel zin in. Ga je er heen Remco?
quote:Op maandag 28 september 2009 16:16 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
Elke week is anders, + dat wij de krachten hebben gespaard voor Steau thuis.
Als we zorgen dat we snel de 0-1 maken dan nemen wij de 3pnt wel mee, komen we achter dan wordt het lastig.
Zondag heerlijk thuis kijken op eredivisie live.
Die eerste glanst wel mooi diep enzo, maar iedere oneffenheid zie je!, bij die bruine niet.quote:
Ok. Wat een flutkermis trouwensquote:Op maandag 28 september 2009 18:29 schreef Oldenzaal het volgende:
Die bruine vind ik echt zo'n 'gewoon' paard...
Plus dat het negerpaard veel gespierder is en er krachtiger uitziet!
Ik vind de 1e dus nog steeds mooier!
Echt hé! Het lijkt wel alsof al het tuig van Almelo, Enschede en Hengelo ook naar de Oldenzaalse Kermis komen!!quote:Op maandag 28 september 2009 18:31 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ok. Wat een flutkermis trouwens, en wat een tuig,
. Komend weekend denekamp undercover
ja, allemaal bontkraagjes enzo. Hengelo is ook vet aan het kapot gaan wat dat betreft.quote:Op maandag 28 september 2009 18:39 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Echt hé! Het lijkt wel alsof al het tuig van Almelo, Enschede en Hengelo ook naar de Oldenzaalse Kermis komen!!
die had 2 weken strafquote:Op maandag 28 september 2009 18:41 schreef Oldenzaal het volgende:
Wanneer komt Robinhoo eigenlijk weer terug?
Nog bij Markt 19 geweest dan gisteren?quote:Op maandag 28 september 2009 18:50 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Oldenzalers die helemaal aan het trippen zijn zijn trouwens ook niet echt oké.
Veel plezier! Hele goeie film!!quote:Op maandag 28 september 2009 19:12 schreef Heracles25 het volgende:
Vanavond naar inglorious bastards
nee, alleen kelder, ook niet echt laat gemaakt, had afgesproken met iemandquote:Op maandag 28 september 2009 18:58 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Nog bij Markt 19 geweest dan gisteren?
quote:Op maandag 28 september 2009 23:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit topic verdient 3 bananen
Wat een film, superquote:Op maandag 28 september 2009 19:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
veel plezier! maar dat gaat zeker lukken kan ik je vertellen
gRRRazie
Hoe hitler afgeknald werdtquote:
pssst: het is werd i.p.v. werdtquote:Op dinsdag 29 september 2009 08:54 schreef Heracles25 het volgende:
[..]
Hoe hitler afgeknald werdt![]()
En de rest van die duitsers in de bios![]()
"NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN"![]()
Goeiemorgen
quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zulke fouten zijn niet goed te praten
echt welquote:
Twente moet dan voetballen en ik ga er weer eens heen, heb er zin in... vandaarquote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Twente moet dan voetballen en ik ga er weer eens heen, heb er zin in... vandaar
wat is er met je voet dan?quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:01 schreef rulerofdeath het volgende:
morgen naar de dokter. eens kijken wat die van m'n voet zegt.
Ik gok dat 'ie aan je been zitquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:01 schreef rulerofdeath het volgende:
morgen naar de dokter. eens kijken wat die van m'n voet zegt.
elke stap dat ik zet voel ik 'm. en dat gaat al 2 week zo.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat is er met je voet dan?(of weet je dat niet precies en ga je daarom naar de dokter?)
joah, dat doet iequote:Op dinsdag 29 september 2009 14:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik gok dat 'ie aan je been zit
slechte grap: je voelt toch dat je je voet neerzet?quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
elke stap dat ik zet voel ik 'm. en dat gaat al 2 week zo.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
slechte grap: je voelt toch dat je je voet neerzet?
ik zei al, slechte grapquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar ik voel het aan de bovenkant
zal wel lukken hoorquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zei al, slechte grapin ieder geval succes gewenst bij de dokter
Deze reactie he, die had ik helemaal verwachtquote:Op maandag 28 september 2009 18:29 schreef Oldenzaal het volgende:
Die bruine vind ik echt zo'n 'gewoon' paard...
Plus dat het negerpaard veel gespierder is en er krachtiger uitziet!
Ik vind de 1e dus nog steeds mooier!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar is dat niet zielig voor die zwarte?quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Deze reactie he, die had ik helemaal verwachtDe zwarte is inderdaad gespierder, maar loopt ook heel 'opgekropt' waardoor het heel massief en stoer oogt (opkroppen is niet goed overigens). De bruine is met veel meer 'ruimte' gereden en loopt natuurlijker. De zwarte loopt heel extreem.
Voor de kleurtjesmensenEen goed paard heeft geen kleur.
Enlight mequote:Op maandag 28 september 2009 12:49 schreef Lamzak_ het volgende:
DUs een paard is blanco, dus blank... racist!quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Deze reactie he, die had ik helemaal verwachtDe zwarte is inderdaad gespierder, maar loopt ook heel 'opgekropt' waardoor het heel massief en stoer oogt (opkroppen is niet goed overigens). De bruine is met veel meer 'ruimte' gereden en loopt natuurlijker. De zwarte loopt heel extreem.
Voor de kleurtjesmensenEen goed paard heeft geen kleur.
neequote:Op woensdag 30 september 2009 09:21 schreef sjoemie1985 het volgende:
gezellig, of ben je zelf de secretaresse?![]()
Bel dan de helpdesk van het bedrijf.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee
m'n computer doet het niet en de secretaresse is d'r vandaag niet
vanmorgen al iemand bij laten komen maar die kon er zo ook niets aan doen. Die computer is nog geen week oud.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:33 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
Bel dan de helpdesk van het bedrijf.
Remcoquote:
Jquote:Op woensdag 30 september 2009 10:22 schreef rulerofdeath het volgende:
gaan we #300 nog halen aan 't eind van 't jaar?
is dat 20 seconde?quote:Op woensdag 30 september 2009 11:14 schreef ReMcOrE het volgende:
stopwatch erbij voor die 20 seconden en dan hup! weer een post
hmm, dat vind ik best veelquote:Op woensdag 30 september 2009 11:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dacht dat er 20 seconden tussen posts moest zitten
of was het 10?quote:Op woensdag 30 september 2009 11:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, dat vind ik best veel
Heracles25quote:
onze heracles supporterquote:
dat hadden we in de gatenquote:
ik bedoelde jou jahquote:Op woensdag 30 september 2009 14:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je mij bedoeld, JA
Ik voel me kiplekker
Weet niet, voel me gewoon goedquote:Op woensdag 30 september 2009 15:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik bedoelde jou jahen wat is de reden van dat kiplekkere gevoel?
quote:
ik hoorde het van een collegaquote:
Oldskool 90's hakken?quote:
Net nietquote:Op woensdag 30 september 2009 17:28 schreef sjoemie1985 het volgende:
helaas niet gehald om het topic vol te krijgen voor 16:00
Goedenavondquote:Op woensdag 30 september 2009 18:35 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Goeienavond.
Alles goed?quote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 18:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
Marko, -_Guitarist_- - David
hmm, zere keel en tyfus. het gaat niet bepaald de goede kant op ofwel?quote:Op woensdag 30 september 2009 21:51 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik hoest me de tyfus, en dat is niet oké.
joah, dat hej mangsquote:
Ik heb wel erger overleefd.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, zere keel en tyfus. het gaat niet bepaald de goede kant op ofwel?
Hiya!!quote:
je hebt d'r weer zin in oniequote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:36 schreef Oldenzaal het volgende:
Speciaal voor jullie een foto van 2 baggeraars die elkaar de hand schudden:
[ afbeelding ]
jazekerquote:
het begint me wel steeds vaker te jeuken. lijkt me wel donders gaaf om naar die wedstrijden te gaan. maja, ik moet ook nog geld sparen voor australiëquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ooknog 4 uurtjes werken en vanavond naar Twente
Gaaf man!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het begint me wel steeds vaker te jeuken. lijkt me wel donders gaaf om naar die wedstrijden te gaan. maja, ik moet ook nog geld sparen voor australië
Australië?!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het begint me wel steeds vaker te jeuken. lijkt me wel donders gaaf om naar die wedstrijden te gaan. maja, ik moet ook nog geld sparen voor australië
Bloedarmoede?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, ik mag een uur lang bij de telefoon gaan wachten tot mn huisarts me terugbelt
Kijken of ik weer aan de staalpillen moet, gezien mijn klachten.
met vriendin, m'n broertje ophalenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Australië?!wie wat waar hoe wanneer met wie? (etc.etc.)
en dan ga je toch gewoon een keer met mij mee ofzo, naar een wedstrijd waarvoor de kaartjes betaalbaar zijn, bijvoorbeeld thuiswedstrijd voor de beker tegen Capelle
Tussen 10 en 15 euro denk ik voor een bekerduel, en een competitie rond de 20 euroquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
met vriendin, m'n broertje ophalen
hoeveel kost een normale wedstrijd dan tov zo'n bekerwedstrijd?
zit Nick in Australië?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
met vriendin, m'n broertje ophalen
hoeveel kost een normale wedstrijd dan tov zo'n bekerwedstrijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |