Alsnog gefeliciteerd :-)quote:Op zondag 27 september 2009 21:15 schreef Chr1st1aan het volgende:
En waarom ben ik nog niet gefeliciteerd door jullie verdammt mall![]()
ik ben er wel te vinden hoorquote:Op maandag 28 september 2009 12:49 schreef Lamzak_ het volgende:
Waarom heb ik jullie nog niet gezien op het nieuwe forum dan?
Omdat echte bazen, zoals ik, mooi hier blijven.quote:Op maandag 28 september 2009 12:49 schreef Lamzak_ het volgende:
Waarom heb ik jullie nog niet gezien op het nieuwe forum dan?
baasquote:Op maandag 28 september 2009 13:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat echte bazen, zoals ik, mooi hier blijven.
Ik denk toch dat ze hier blijvenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 september 2009 15:54 schreef Heracles25 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat ze hier blijven
uitgaande van het soort effectieve spel dat FCT de laatste weken heeft laten zien, denk ik niet dat Heracles daar in haar huidige vorm tegenop kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Tuurlijk is Twente een maat te groot voor Heracles. Maar je weet het maar nooitquote:Op maandag 28 september 2009 15:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
uitgaande van het soort effectieve spel dat FCT de laatste weken heeft laten zien, denk ik niet dat Heracles daar in haar huidige vorm tegenop kan
nee, ben niet present in het Polman... en waarschijnlijk ook geen tijd om een stream te kijkenquote:Op maandag 28 september 2009 16:00 schreef Heracles25 het volgende:
[..]
Tuurlijk is Twente een maat te groot voor Heracles. Maar je weet het maar nooit![]()
Als ik af ga op afgelopen weekend...
We zullen zien, heb er toch wel zin in. Ga je er heen Remco?
Elke week is anders, + dat wij de krachten sparen voor aankomende donderdag.quote:Op maandag 28 september 2009 16:00 schreef Heracles25 het volgende:
[..]
Tuurlijk is Twente een maat te groot voor Heracles. Maar je weet het maar nooit![]()
Als ik af ga op afgelopen weekend...
We zullen zien, heb er toch wel zin in. Ga je er heen Remco?
quote:Op maandag 28 september 2009 16:16 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
Elke week is anders, + dat wij de krachten hebben gespaard voor Steau thuis.
Als we zorgen dat we snel de 0-1 maken dan nemen wij de 3pnt wel mee, komen we achter dan wordt het lastig.
Zondag heerlijk thuis kijken op eredivisie live.
Die eerste glanst wel mooi diep enzo, maar iedere oneffenheid zie je!, bij die bruine niet.quote:
Ok. Wat een flutkermis trouwensquote:Op maandag 28 september 2009 18:29 schreef Oldenzaal het volgende:
Die bruine vind ik echt zo'n 'gewoon' paard...
Plus dat het negerpaard veel gespierder is en er krachtiger uitziet!
Ik vind de 1e dus nog steeds mooier!
Echt hé! Het lijkt wel alsof al het tuig van Almelo, Enschede en Hengelo ook naar de Oldenzaalse Kermis komen!!quote:Op maandag 28 september 2009 18:31 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ok. Wat een flutkermis trouwens, en wat een tuig,
. Komend weekend denekamp undercover
ja, allemaal bontkraagjes enzo. Hengelo is ook vet aan het kapot gaan wat dat betreft.quote:Op maandag 28 september 2009 18:39 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Echt hé! Het lijkt wel alsof al het tuig van Almelo, Enschede en Hengelo ook naar de Oldenzaalse Kermis komen!!
die had 2 weken strafquote:Op maandag 28 september 2009 18:41 schreef Oldenzaal het volgende:
Wanneer komt Robinhoo eigenlijk weer terug?
Nog bij Markt 19 geweest dan gisteren?quote:Op maandag 28 september 2009 18:50 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Oldenzalers die helemaal aan het trippen zijn zijn trouwens ook niet echt oké.
Veel plezier! Hele goeie film!!quote:Op maandag 28 september 2009 19:12 schreef Heracles25 het volgende:
Vanavond naar inglorious bastards
nee, alleen kelder, ook niet echt laat gemaakt, had afgesproken met iemandquote:Op maandag 28 september 2009 18:58 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Nog bij Markt 19 geweest dan gisteren?
quote:Op maandag 28 september 2009 23:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit topic verdient 3 bananen
Wat een film, superquote:Op maandag 28 september 2009 19:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
veel plezier! maar dat gaat zeker lukken kan ik je vertellen
gRRRazie
Hoe hitler afgeknald werdtquote:
pssst: het is werd i.p.v. werdtquote:Op dinsdag 29 september 2009 08:54 schreef Heracles25 het volgende:
[..]
Hoe hitler afgeknald werdt![]()
En de rest van die duitsers in de bios![]()
"NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN"![]()
Goeiemorgen
quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zulke fouten zijn niet goed te praten
echt welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |