UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
11 uur pas, dus dat is wel te doenquote:Op zondag 27 september 2009 21:09 schreef Chr1st1aan het volgende:
Kerel gelijk vieren dat Heracles uitwedstrijd gewonnen heeft
Morgen niet naar school?
Toch maar niet gegaan, in plaats daarvan eindelijk eens naar de film geweestquote:Op zondag 27 september 2009 15:25 schreef Mark-Hgl het volgende:
Niet echt.
Vanavond maar weer eens naar Bruins
Ha ha... Fijn dat ik er serieuze antwoorden op krijg. Zo moeilijk is het toch niet eentje uit te kiezen die je mooier vind?quote:
quote:Op zondag 27 september 2009 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ha ha... Fijn dat ik er serieuze antwoorden op krijg. Zo moeilijk is het toch niet eentje uit te kiezen die je mooier vind?
Laat maar zitten, ik vraag m'n vrienden wel
Gefeliciteerd?quote:Op zondag 27 september 2009 21:15 schreef Chr1st1aan het volgende:
En waarom ben ik nog niet gefeliciteerd door jullie verdammt mall![]()
Die 2de. Hoewel die 1ste ook wel mooi is.quote:Op zondag 27 september 2009 21:24 schreef Samzz het volgende:
Even een vraag voor jullie, als leken op paardengebied. Welke van de twee vinden jullie mooier om te zien?
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Doe toch niet zo serieus johquote:Op zondag 27 september 2009 23:05 schreef Samzz het volgende:
Ja, grappig.
Jawel. Want het was een serieuze vraag...quote:Op zondag 27 september 2009 23:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe toch niet zo serieus joh
En dan hoop je een serieuze reactie er op te krijgenquote:Op maandag 28 september 2009 00:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Want het was een serieuze vraag...
Ik ga voor de 2e. Een waarom heb ik eigenlijk niet.quote:Op zondag 27 september 2009 21:24 schreef Samzz het volgende:
Even een vraag voor jullie, als leken op paardengebied. Welke van de twee vinden jullie mooier om te zien?
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik vind de 1e mooier...quote:Op maandag 28 september 2009 00:18 schreef Samzz het volgende:
Waar moet ik me op voorbereiden? Op weer een topic vol voetbal? Oeh, I think I'll live![]()
Jammer dat er maar een is die m'n vraag serieus wil beantwoorden. Vooralsnog bedankt daarvoor.
Alsnog mijn nuttige bijdrage : de eerste, want zwart.quote:Op maandag 28 september 2009 10:46 schreef Samzz het volgende:
Bedankt voor de antwoordenHet bevestigt wel een beetje waar ik al bang voor was, maar dat maakt niet uit.
Goedemorgen! Straks lekker shoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |