Gefeliciteerd?quote:Op zondag 27 september 2009 21:15 schreef Chr1st1aan het volgende:
En waarom ben ik nog niet gefeliciteerd door jullie verdammt mall![]()
Die 2de. Hoewel die 1ste ook wel mooi is.quote:Op zondag 27 september 2009 21:24 schreef Samzz het volgende:
Even een vraag voor jullie, als leken op paardengebied. Welke van de twee vinden jullie mooier om te zien?
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Doe toch niet zo serieus johquote:Op zondag 27 september 2009 23:05 schreef Samzz het volgende:
Ja, grappig.
Jawel. Want het was een serieuze vraag...quote:Op zondag 27 september 2009 23:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe toch niet zo serieus joh
En dan hoop je een serieuze reactie er op te krijgenquote:Op maandag 28 september 2009 00:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Want het was een serieuze vraag...
Ik ga voor de 2e. Een waarom heb ik eigenlijk niet.quote:Op zondag 27 september 2009 21:24 schreef Samzz het volgende:
Even een vraag voor jullie, als leken op paardengebied. Welke van de twee vinden jullie mooier om te zien?
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik vind de 1e mooier...quote:Op maandag 28 september 2009 00:18 schreef Samzz het volgende:
Waar moet ik me op voorbereiden? Op weer een topic vol voetbal? Oeh, I think I'll live![]()
Jammer dat er maar een is die m'n vraag serieus wil beantwoorden. Vooralsnog bedankt daarvoor.
Alsnog mijn nuttige bijdrage : de eerste, want zwart.quote:Op maandag 28 september 2009 10:46 schreef Samzz het volgende:
Bedankt voor de antwoordenHet bevestigt wel een beetje waar ik al bang voor was, maar dat maakt niet uit.
Goedemorgen! Straks lekker shoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |