Hij snapt dat niet.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:57 schreef Triggershot het volgende:
En dit kon niet per PM want?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ondanks dat de TS een kutuser is heeft hij wel een punt ja.
ik kreeg geen reactiequote:Op dinsdag 29 september 2009 12:58 schreef Triggershot het volgende:
Murp voortaan mij pmen voor toestemming om mijn ideeën te gebruiken.
waarom moet dat per PM dan?quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:57 schreef Triggershot het volgende:
En dit kon niet per PM want?
Dat is wel hele simpele humor, hm?quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:59 schreef BereNDD het volgende:
[..]
waarom moet dat per PM dan?
Die leest Danny toch, dus zo P is dat niet
Kan je niets anders verzinnen?quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:59 schreef BereNDD het volgende:
[..]
waarom moet dat per PM dan?
Die leest Danny toch, dus zo P is dat niet
Omdat topics niet zijn bedoeld om na een slotje nog even snel je mening te doen gelden, vooral niet als je je richt tot een persoon?quote:
Het is zijn topic en hij geeft aan dat het opgelost is.quote:Wat is er mis met een topic daarover? Hij kapt de discussie toch ook zomaar af?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tering zeg, 'laat ik anders maar een totaal uit context gerukt voorbeeld aanhalen als rechtvaardiging om het niet per PM te doen hihi'.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2009 13:03:43 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |