quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Twente moet dan voetballen en ik ga er weer eens heen, heb er zin in... vandaar
wat is er met je voet dan?quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:01 schreef rulerofdeath het volgende:
morgen naar de dokter. eens kijken wat die van m'n voet zegt.
Ik gok dat 'ie aan je been zitquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:01 schreef rulerofdeath het volgende:
morgen naar de dokter. eens kijken wat die van m'n voet zegt.
elke stap dat ik zet voel ik 'm. en dat gaat al 2 week zo.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat is er met je voet dan?(of weet je dat niet precies en ga je daarom naar de dokter?)
joah, dat doet iequote:Op dinsdag 29 september 2009 14:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik gok dat 'ie aan je been zit
slechte grap: je voelt toch dat je je voet neerzet?quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
elke stap dat ik zet voel ik 'm. en dat gaat al 2 week zo.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
slechte grap: je voelt toch dat je je voet neerzet?
ik zei al, slechte grapquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar ik voel het aan de bovenkant
zal wel lukken hoorquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zei al, slechte grapin ieder geval succes gewenst bij de dokter
Deze reactie he, die had ik helemaal verwachtquote:Op maandag 28 september 2009 18:29 schreef Oldenzaal het volgende:
Die bruine vind ik echt zo'n 'gewoon' paard...
Plus dat het negerpaard veel gespierder is en er krachtiger uitziet!
Ik vind de 1e dus nog steeds mooier!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar is dat niet zielig voor die zwarte?quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Deze reactie he, die had ik helemaal verwachtDe zwarte is inderdaad gespierder, maar loopt ook heel 'opgekropt' waardoor het heel massief en stoer oogt (opkroppen is niet goed overigens). De bruine is met veel meer 'ruimte' gereden en loopt natuurlijker. De zwarte loopt heel extreem.
Voor de kleurtjesmensenEen goed paard heeft geen kleur.
Enlight mequote:Op maandag 28 september 2009 12:49 schreef Lamzak_ het volgende:
Waarom heb ik jullie nog niet gezien op het nieuwe forum dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |